Ik kom hier even binnenvallen, maar ik heb echt ziek veel mac, anastasia, urban decay enzo liggen. Lipstics, highlighters, oogschaduwpaletten etc. En ik draag het amper en het is allemaal weinig tot niet gebruikt. Wil het binnenkort eens uitzoeken. Zijn er misschien mensen hier die eventueel interesse hebben in een bulk make up?
Ik heb de Vitamine C van Clinique eens gehad, ik dacht wel een verhelderend effect te zien.
Misschien is de minerale poeder van BareMinerals iets voor je? Qua dekking wel licht, maar evt op te bouwen, en iets van 30 kleuren waarvan de lichtste ook wel echt licht is. Zij hebben ook een compacte poeder foundation die meer dekking heeft en ook mooi is!
Ik zal straks even een foto maken!
Ja, ik ben misschien ook wel geïnteresseerd!
Via bol van iconsign. Werkt voor mij goed!
Ik ben ook geïnteresseerd!
Heb je ELF online besteld of in fysieke winkel? Als dat überhaupt kan.
Ik heb die onderste gebruikt, die vernieuwde versie ken ik niet. Daar kan ik niks over zeggen. Misschien dat anderen daar ervaring mee hebben? Ben ook wel benieuwd naar het verschil dan
@Memoria @anon31495790 @Evert ik gooi jullie even in een groepspb als dat lukt, hoef ik hier niet te spammen haha
Mocht er nog iemand interesse hebben, laat maar weten, dan voeg ik je toe!
Ik heb dat onderste kitje een keer gebruikt, omdat ik had gelezen dat @Karl_Lagerfeld die had. Ik heb toen het resultaat gedeeld! https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-8/24104/399?u=mora
Vond het heel makkelijk in gebruik, maar ik heb de producten volgens mij niet goed bewaard, waardoor ze de keer erna niet meer werkten. 🥲
Mag ik er ook bij :)?
Ik wil er ook wel bij!
Kunnen jullie een fijne milde cleanser die geen squeaky clean gevoel nalaat aanraden? Ik zit al dagen te researchen maar ik ben een beetje overweldigd door hoeveel er is tegenwoordig. Ik gebruik als eerste stap al een oliecleanser. Liefst iets van een Frans apothekersmerk of iets als cerave, maar andere opties zijn zeker welkom.
Heb je de make up nog? Ben wel geïnteresseerd
Heeft iemand hier ervaring met de 10-step gezichtsverzorging? Heeft het echt wat gedaan, en is het veel extra werk? En welke producten gebruik je precies? Ik wil graag wat extra’s doen voor mn huid maar het lijkt me zo’n gedoe.
Alles is weg inmiddels, sorry!
De correctors van Bobbi Brown! De beste ever wat mij betreft. Als je de goede kleur kan matchen kun je die zelfs op zichzelf gebruiken, dus zonder foundation e.d.
Geeft niks