Het Beautytopic #3

Ik baal zo erg dat deze nergens in NL te krijgen is :frowning:

1 like

Ze hebben hem bij lookfantastic

Ik heb de better than sex mascara gekocht en ben echt vet teleurgesteld? Ik heb echt korte spinnenpoot wimpers nu? Echt nog nooit zo lelijk kort uitziende klonterige wimpers gehad. Is dit herkenbaar voor iemand? Gebruik ik ‘m verkeerd? Heb ik een slecht product ontvangen ofzo? Heb dit echt met geen enkele mascara ooit gehad, zelfs essence of hema werkt nog beter bij me.

Ik vond die macara ook helemaal niks. Die mascara was bij mij ontzettend nat ofzo waardoor al mijn wimpers aan elkaar plakten en het deed verder niets extra’s idd

1 like

Nee ik snap de hype ook niet. Mijn wimpers zagen er opzich wel mooi uit, maar binnen een kwartier had ik allemaal zwarte stipjes onder mijn ogen en dat werd door de dag heen steeds erger.

Dat is 1 van mijn favoriete mascara’s. Gebruik nu altijd de damn girl van too faced, die heeft het zelfde borsteltje maar dan groter. Vlekt nooit en blijft goed zitten. Vind alleen de eerste week de mascara iets te nat, daarna perfect.

Heeft iemand een aanrader voor een milde toner die vegan en dieproefvrij is. Gebruik nu van the body shop aloe calming toner en merk dat mijn huid bij gebruik als nog prikt.

Is benefit weleens in de aanbieding? Zie dat ze bij douglas uitgesloten zijn van korting acties namelijk.

bijna nooit

Bij een abonnement op Glamour (6 maanden) krijg je nu een Huda Beauty Mercury Retrograde palette of een Clay & Glow set cadeau! De totaalprijs is €29,99. Je moet wel op tijd opzeggen als je het abonnement niet langer dan 6 maanden wilt ontvangen.

2 likes

Op Lookfantastic wel! Als je er nog nooit gewinkeld hebt kan je code NEW20LF gebruiken voor 20% korting.

1 like

Ik heb paar maanden terug nog bij LF besteld en dat ging gewoon goed volgens mij via de UK site, maar nu kom ik automatisch op de Nederlandse versie van LF en die hebben benefit bijvoorbeeld niet. Is het niet meer mogelijk om op de UK site te bestellen?

Wauw echt een goede aanbieding! Heel fijn palette

1 like

Ik vind Better than Sex een van de beste mascara’s maar wel alleen als ik hem daarna nog een paar keer doorkam met een droog borsteltje. Anders is het inderdaad een natte klonterige bende

Kan je rechtsboven niet aanpassen?

Desnoods via incognito modus?

1 like

Ooh ja het is gelukt, thanks!

1 like

Ik heb me laten beïnvloeden door deze post. En ik moet zeggen dat ik zeker geen spijt heb van de aankoop! Mijn haar zit echt veel beter en het ziet er zo gezond uit? Ik ben helemaal in de war.

Ik heb aangeduid op de website:
Mijn haarprofiel: wavy, fine, dry scalp
Wat ik wou bereiken: hydrate, straighten, shine, anti-frizz
Geur: pear & apple

En het doet echt wat ik wil bereiken met de shampoo. Het pluist niet meer, het heeft een gezonde glans en het ruikt super lekker. Het is een behoorlijke uitgave voor wat shampoo en conditioner, maar ik heb niet het gevoel dat het een miskoop is. Je krijgt er ook pompjes bij om op de flesjes te draaien en stickertjes om te personaliseren :sweat_smile:

4 likes

Voor diegene die de Magic Drops gebruiken; hoeveel druppels gebruiken jullie per keer voor je gezicht/hals?

Oke nu wil ik dit ook echt! Haha. Het ziet er ook zo mooi uit en ik vind het leuk dat je alles zelf kan kiezen. Moest je lang op je bestelling wachten?

1 like

Tipje: ik weet niet hoe het hier zit maar in engelse/amerikaanse youtube filmpjes zie ik constant spon met kortingscodes voorbij komen, misschien heb je daar nog wat aan. Ik weet uit mijn hoofd dat Stephanie Harlowe en Eleanore Neale met ze samenwerken

1 like