Het Beautytopic #3

Ik gebruik 3 druppels op mijn gezicht en meestal 2 in mijn hals. Heb het idee dat mijn hals makkelijker verkleurt trouwens dan mijn gezicht, maar dat kan ook aan mij liggen haha

1 like

Ik had 16 maart besteld en 19 maart was het al geleverd. Had wel de extra service erbij genomen dat het sneller geleverd werd, is mij het geld helemaal waard :joy: ik ben zo ongeduldig :no_mouth:

1 like

Ik gebruik er 6 in totaal voor gezicht en hals! Ik mix in een keer genoeg voor beiden.

1 like

Ik heb deze kit besteld en ben echt benieuwd of ik er als een glimmende, gladde oliebol uitkom.
1 like

Is zo’n kit voor eenmalig gebruik? Ben benieuwd of het z’n werk doet. Wil je laten weten als je het hebt uitgeprobeerd?

Ja in principe wel! Ik zag een story van Delia en ze zei daarin dat je de facewash en peeling in 1 keer op (moet) maken ivm de werkstoffen, maar de rest van de producten kun je 2/3 keer gebruiken, eigenlijk totdat ze op zijn. Als het goed is wordt het morgen bezorgd dus dan ga ik het meteen proberen!

1 like

Hahaha ja het is een goede deal! Misschien staat er toch nog iets leuks voor je in die Glamours. Er staat geloof ik ook info in over Glamour Day dus dat is handig voor eventuele verdere aankopen :joy:

3 likes

Ik gebruik al jaren garnier micellair water en die “beroemde” crèmes van de lidl, maar merk dat mn huid heel hard wat extra liefde nodig heeft. Mn kin en neus zitten vol met mee eters en roodheden, maar mn huid is mega gevoelig, dus wil ook niet met al te heftige crèmes aan de slag

Hebben jullie tips om te starten met een goede skincare routine? Ik vind het prima om meer geld uit te geven dan ik nu doe, maar wil eigenlijk voorkomen dat ik honderden euros uit geeft aan producten die ik een of twee keer probeer, maar ergens advies inwinnen, gaat nu lastig natuurlijk.

Ik zou voor dag- en nachtcreme eens bij de Calm-lijn van Paula Begoun kijken. Niet heel budget maar wel heel zuinig in gebruik en heel fijn. De rest van die lijn vind ik zelf niet heel bijzonder, maar deze zijn wel erg fijn, zeker voor de overgevoelige huid.

Als reiniger gebruik ik bijna altijd jojobaolie (de tuinen) voor mn gezicht, gevolgd door deze:

en voor mn oogmakeup Hemish all clean balm.

Thanks! Ik had hem besteld en vandaag al binnen! Hij is heel mooi en goed gepigmenteerd vind ik.

1 like

Ik vind de producten van Paula’s Choice wel fijn en op hun website kan je ook vrij veel advies lezen :relaxed:

1 like

Ik heb deze uiteindelijk gekocht en het is precies waar ik naar op zoek was, dankjewel voor je tip!! Ga ook nog even de concealertechniek uitproberen die @TanteBetje tipte want daar ben ik ook benieuwd naar. Maar dit is in elk geval al top!

2 likes

Ik zou dan ook Paula’s choice aanraden. Vooral de exfoilant. Je kan heel gemakkelijk mini’s kopen en die uitproberen waardoor je niet met enorm dure voorraad zit. Ze geven trouwens ook goed advies.

1 like

oh mennn zo duur :weary:

Ik heb het net geprobeerd en het is ff een werk, maar mijn huid voelt zo lekker nu en ben echt een glimmende oliebol (en dat was mijn doel)
Producten moet je echt 5/10/15 minuten inmasseren dus heb onderhand lamme armen haha. En er zit ook wel veel product in voor 1 keer gebruik, heb uiteindelijk maar wat op mijn armen gesmeerd want ik had te veel over haha.

Delia heeft trouwens gisteren 2 exfolianten gelanceerd voor dagelijks gebruik en de verpakkingen zijn omgewisseld, maar ze wil niks weggooien en er ook geen winst op maken dus verkoopt ze nu voor €20 incl verzenden. Ik heb de clear besteld (die dus eigenlijk smooth zou moeten heten) en ben echt heel benieuwd. De ingrediënten klinken veelbelovend!

2 likes

Ik zou eens kijken bij The Ordinary (of The Inkey List, maar daar heb ik zelf niet zoveel ervaring mee). Veel betaalbaarder dan PC en je kan online een routine aanvragen, dacht ik.

1 like

Ik heb hier nog een sigma f57 kwast liggen in verpakking. Heb ik toen een keer gratis gekregen bij boozyshop, maar ik ga hem niet gebruiken. Heeft iemand hier toevallig interesse in? Stuur hem gratis naar je op.

1 like

Nou dan doet het in ieder geval wat het met doen :grin: is het de bedoeling dat je dit dan om de zoveel tijd gebruikt? Ik ga ook eens kijken naar de exfoliant. Alleen gebruik ik nu medicatie voor acne dus ik kan al die dingen niet gebruiken nu maar wel als ik er klaar mee ben.

2 likes

Ik stuur je even een pb!

1 like

Heeft iemand een idee voor een dupe van Estee Lauder night repair serum? Ik vind deze zo chill en merk de volgende dag al verbetering in mijn huid, maar is nu zo goed als op en ik vind het eigenlijk wel heell erg duur en heb dat geld nu niet. Iemand een idee voor een goedkopere dupe?