Het Beautytopic #3

Ik voel me echt heel basic met 2 oogschaduwdoosjes waarvan ik altijd maar 1 kleur gebruik :joy:

6 likes

Heb een stuk of 8 paletten ook (veel ABH, hudabeauty, naked) maar de laatste keer dat ik een oogschaduwlook heb gemaakt is bijna een jaar geleden denk ik :rofl:

6 likes

Ik vind deze fijn, gaat ook lang mee. En is veel beter te doseren dan de voetrasp.

Is van Scholl geloof ik.

2 likes

Ik heb deze van kruidvat eigen merk en vind het echt tegenvallen… @Reflect zou dus voor het merkspul gaan van Scholl als je dit wilt aanschaffen

1 like

@Spaties @PrincessPeach thanks! Ik hard nu wel mijn snorretje maar wist niet of het een goed idee was voor mijn 5 o’clock shadow :rofl: ik zit erover na te denken om het te bleken misschien maar weet niet of dat aan te raden is

1 like

@Bakkes Zo leuk al die foto’s! Die essence en TBS zijn echt ultieme nostalgie :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik wil graag meer nepwimpers dragen omdat ik vind dat dit de look meer compleet maakt. Dus gisteren heb ik de Ardell whispies gekocht en gisteren en vandaag op gedaan. Ik vind ze super mooi maar merk wel na 2 tot 3 uur dat ik droge ogen krijg.

Hebben meer dit en hoe gaan jullie hiermee om? Of wordt dit minder naarmate je vaker wimpers draagt.

Wimperextensions zou ik niet willen omdat ik dit echt heel lelijk vind zodra het een beetje uitvalt.

3 likes

God ja die peeling sokken dat is een slecht idee. Echt af te raden, vorige jaar gebruikt en 2 weken last van m’n voeten gehad. En het eelt was er niet echt af.

2 likes

Ik zag net dat ici paris 60% korting heeft op Urban Decay!

7 likes

Goeie tip! Heb de settingspray besteld voor 11 eu :grin:

Wow ja bedankt voor de tip, meteen een backup van m’n primer en setting spray besteld :heart_eyes:

1 like

Ik was helemaal enthousiast tot ik besefte dat ik hun producten atm niet zo interessant vind :frowning:

4 likes

Oh nee, dus de geruchten zijn waar? :weary: Het merk verlaat waarschijnlijk 't Europese assortiment :disappointed:

1 like

Op de Belgische enkel 20%?

4 likes

O that makes sense, de counter in de ICI hier is weg en ik vroeg me al af waarom.

2 likes

Oh wat! Wat stom :frowning:

1 like

Jammer. Ik wou juist dat allernieuwste palette van hen. Zonde

2 likes

Thanks! Ik heb ook gelijk primer en setting spray gekocht. Echt zonde als ze weg zouden gaan. Die setting spray werkt zo goed

2 likes

Deze kan ik aanraden! Heb ik pas gekocht bij Bol.com (veel goedkoper dan bij Kruidvat) en mijn voetjes zijn weer zacht.

En heb ook maar meteen bij Ici Paris de primer en Naked 3 besteld. Waarom gaan ze eigenlijk weg?

1 like

Kan je bij ICI Paris laten leveren in een postpunt? Ik woon in Belgiƫ maar dicht bij de grens, wil ook UD aan 60% haha

2 likes