Het Beautytopic #3

Jaa ik heb net ook besteld en gekozen om het te laten bezorgen bij zo’n pakketautomaat die gewoon in een woonwijk staat! Van Post NL wel.

1 like

Zijn de primers van elf een beetje oké? Ik ben totaal niet met beauty/make up bezig, dus ik wil er liever niet teveel geld aan uitgeven maar een iets langere houdbaarheid van mijn make door de dag heen zou fijn zijn! Of natuurlijk een andere goede budget variant

1 like

Als ik UD in mijn mandje doe gaat er geen korting af. Er staat wel 60% bij maar er gebeurt niks. Bij jullie wel?

4 likes

Geef je dan bij thuisadres gewoon het adres van het pakketautomaat in? Want ik zie enkel ofwel collect&go ofwel thuisadres

Dit heb ik ook, vooral bij de eyeshadow palettes. Ik dacht dat het misschien lag aan dat ik steeds producten koos die al uitverkocht bleken te zijn maar dat is het ook niet. De setting spray is bijvoorbeeld niet uitverkocht en daarbij verrekent 'ie de korting wel.

3 likes

Nee lijkt wel een nep korting. De gegeven korting op de paletten is écht geen 60%.

2 likes

Wat gek. Dit was gisteravond nog wel.

Nee joh, die korting lijkt wel 25%?

Ik heb gister 2 settings sprays gekocht voor totaal € 23,72 en nu zijn ze € 22,24 per stuk. Er staat nog wel steeds 60% bij. Wat raar

@DavidRose ik heb het net nagevraagd via de chat en het blijkt een fout op de website. In de winkels is wel 60% korting en het zou in de loop van de dag weer goed moeten staan op de website!

7 likes

Top! Ik was al bang dat ik te laat was… had het wild west palette met black friday laten liggen (35 euro) maar is nu 22 dus daar doe ik het voor :crossed_fingers:

Edit: ik twijfel tussen wild west of die van marvel… any toughts?

Voor iedereen die strugglet met de Ici Paris XL-korting:
Screenshots maken, je bestelling plaatsen en dan bij de klantendienst om je geld terugvragen! Doe ik altijd als ik vrees dat mijn mandje uitverkocht geraakt, en dat werkt gewoon. Want als ze adverteren met die korting, moeten ze die korting ook geven.

4 likes

De Marvel heb ik niet, maar de Wild West wel en vind die echt prachtig & goeie kwaliteit

1 like

Blijkbaar was de korting een foutje.

3 likes

:sob: nooooo

@iedereen het heeft geen zin om nu nog naar de ici te gaan, ik was net in de buurt dus liep even binnen maar die 60% korting was blijkbaar alleen gisteren.

2 likes

Ik heb net mijn bestelling opgehaald, 73 euro ipv 186 :tada: Er werd mij ook verteld dat de korting er alleen gisteren was en dat Urban Decay idd weggaat, dus dat is wel weer jammer.

6 likes

Hahaha ze waren net iets te vroeg met die afprijzing denk ik.

1 like

Nu heb ik spijt dat ik niet meer heb besteld :sob:

2 likes

Ik ook!! Wat balen

2 likes