Ah thaanks, wat leuk dat je er aan gedacht hebt!
Geen idee, die heb ik niet haha… Binnenkort in de stad zelf maar even gaan kijken. Dankjewel!
Tnx! Ik ben meer dan tevreden met Revitalash maar zoek soms een goedkoper alternatief. Dat is deze niet Maar fijn dat hij bevalt!
Ik vind die van ah top!
Oh als je het zo bekijkt scheelt het inderdaad! Ik koop altijd rond de prijs van € 65,00 euro.
Ja ik denk het wel als er 25% op alles is, maar misschien komt Tomorrowlabs binnenkort wel in de aanbieding, geen idee.
Ik vind die van Nyx heel fijn!!
--------‐------------------------------------------------------------------
Heeft iemand een goede tip voor een product om wenkbrauwen mee bij te tekenen? Ik heb per ongeluk teveel weggeplukt aan één kant waardoor ik nu één dunne wenkbrauw heb ik gebruik normaal gesproken gewoon een potlood, maar omdat ik nu ook echt op de huid moet tekenen heb ik iets nodig wat echt de hele dag blijft zitten. En verder hoop ik dat het snel bijgroeit
Die van Pixi is ook goed
Dat witte potlood van elf is echt heel goed voor hoe cheap ie is
Ik heb sinds zaterdag de bobbi Brown full coverage brush maar ik vind het echt geen fijn ding. Moet ik het gewoon wat vaker gebruiken? Het veegt heel streperig de foundation op mijn wang.
Je moet er ook rondjes mee draaien of stippelen ipv vegen zoals met een plat penseel
Oh dan doe ik dat verkeerd😂. Ik ga het morgen weer proberen. Bedankt voor de tip!
Het is gelukt, super bedankt.
Ik ben op zoek naar een fijne concealer of ander product voor onder mijn ogen, tegen donkere kringen/wallen. Het probleem is dat ik snel traanogen krijg (vooral tijdens het fietsen) en de concealer die ik nu gebruik wordt vervolgens korrelig/schilferig als die tranen zijn opgedroogd.
Of moet ik wellicht een andere, goede oogcrème proberen?
Iemand met rosacea hier? Welke crèmes gebruik jij om het enigszins te temmen.
Ik heb een collega die de redness halt van Tomorrowlabs gebruikt en er super tevreden over is! Je ziet ook wel echt verschil bij haar
Ja ik! Gaat de laatste tijd echt heel goed gelukkig. Ik gebruik 's nachts Cetaphil hydraterende creme en overdag dagcreme van de Kiehls ultra lijn
Misschien even een kijkje nemen op sproet online!
Wat voor rosacea type heb je? Ik heb zelf rosacea met acne en een vette huid namelijk, maar veel mensen met rosacea hebben juist een droge huid.
Voor mij werken voorgeschreven zalfjes, zoals soolantra uiteindelijk wel het beste.
Rosacea met couperose. Plus dat de rode plekjes opeens nog roder worden en heel warm. Sta dan helemaal in de fik.
Thanks! Ook @tuthola @Spaarlamp @LuckyLucy
Fijn dat je het even tipt, dank je! Ik kom helaas nooit in Duitsland. En op bol verkopen ze dat merk voor € 89,00 euro terwijl hij dus maar 30 kost Fijn dat het voor jou werkt!