Ohh decubal bestaat gewoon nog? Zou je willen delen welke Zweedse beautywebsite dat is?
Ja, in de Skandinavische landen nog wel. Het is Lyko.com, maar ik weet dus niet of het ok is. Het ziet er goed uit, en ik heb dus een test-bestelling gedaan. Zien of dat aankomt.
Dat wist ik helemaal niet! ik hoop dat het aankomt, hou je ons op de hoogte?
Heeft iemand tips voor een soortgelijk palet als urban decay naked basics? Dit is de staat van mijne en ik moet echt een vervanger haha.
Nee ik ga dan toch voor je eerste optie. Na de lotion kan ik dan gewoon mijn eigen dagcreme aanbrengen toch? Nogmaals bedankt voor je uitgebreide reacties!
Wow is er een verband tussen allergie voor huisstofmijt en reacties op bepaalde huidverzorging? Mijn huid/ogen reageert namelijk heel heftig op specifieke huidverzorgingsproducten maar ik kan niet afleiden wat het verband is tussen die producten en waar ik dan precies op reageer
Ik wil m’n inner Euphoria girl channelen dus ik zoek merken met mooie glitterproducten, vooral voor rond de ogen.
En waar kan ik van die gezichtssteentjes/diamantjes etc. vinden voor de beste prijs-hoeveelheid verhouding?
De L’Absolu-lijn is in 2017 en recent nog eens opnieuw vernieuwd, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat die kleur nog bestaat. Je zou altijd de klantendienst kunnen mailen van hun UK of US website?
Ah! Goed om te weten en goed idee! Ga ik doen
Kent iemand een (liquid) lipstick die lijkt op jeffree star christmas cookie qua kleur maar die niet zo uitdroogt en korrelt?
Moet het mat en liquid zijn? Kijk anders even bij de lipsticks of glosses van Lisa Eldridge. De lipsticks zitten geweldig en lang, maar zijn niet helemaal mat. Kleine satin glans, maar met een beetje blotten behoorlijk mat. En de glosses zijn glanzend en heel dekkend. Ik denk aan Velvet Muze bijvoorbeeld.
Nee, een klein beetje glans is prima. Bedankt, ga naar deze kijken
Lyko is prima, meerdere keren bij besteld. Is een betrouwbare website!
Ik heb gisteren de nudestix cream concealer besteld (nude 2) en het is echt idioot: In de verpakking lijkt hij heel oranje maar op mijn hoofd lijkt hij best goed te matchen. Al moet ik zeggen dat er ook niet veel dekking in lijkt te zitten. Misschien is het voor mij meer geschikt als corrector. Wordt vervolgd
Ik ben op zoek naar fijne wattenschijfjes die niet helemaal uit elkaar pluizen als je er één uit de verpakking wilt halen.
Sommige hebben een beetje een stevige/harde kant/consistentie waardoor dit dus niet gebeurd? Kan iemand mij helpen?
Ik heb altijd die van de Lidl en daar gebeurd het niet mee
Ik vind de grote van de Hema heel fijn! Qua vorm zijn die zoals die van Demakeup.
Welk wimperserum heb je gebruikt?
Dede van Tomorrowlabs!
Ik heb deze net bij de Primark getest en ik weet niet hoe die van CT eruit ziet maar dit was echt een glitterbom. Hele fijne glitters, dat wel.