Het Beautytopic #3

Voor de mensen die glossier boy brow missen: ik vind de kosas tinted air brow heel fijn! Beter dan benefit gimme brow

7 likes

oh hier ben ik wel heel benieuwd naar, echt jammer dat de glossier boy brow niet in NL te krijgen is.
Waar bestel/koop jij deze?

Via cult beauty! Hij is wel non stop uitverkocht dus ik had een email alert aangezet haha

3 likes

Weet iemand hier een goede vervanger voor ( nu uit assortiment) ? Ik heb erg hard water dus ik gebruik liever zo weinig mogelijk producten die ik af moet spoelen met water…

1 like

Wat voor product gebruik jij voor je wenkbrauwen? Ziet er mooi uit!

2 likes

Heb die ook nooit gebruikt maar ben heel erg blij met onderstaande.

7 likes

Ah thanks! Is de ABH dipbrow

1 like

Random tip voor mensen die op zoek zijn naar een betaalbare dupe van de Fenty Glow Glossbomb. De Liftergloss van Maybelline in Topaz komt echt heel dicht in de buurt, hetzelfde fijne luxe gevoel, ook een zoete geur en mooie shimmer. Fenty is iets dikker en gepigmenteerder maar ik koop voortaan die van Maybelline want het scheelt echt veel geld, en is nog eens makkelijker te verkrijgen ook. Bij Etos is nu 1+1 voor Maybelline. Ga in de middag terug om nog meer kleurtjes te kopen

11 likes

Krijg je hier geen bleekvlekken van in je kleding?

1 like

Wat zijn jullie aanraders voor dagcreme voor een gecombineerde acnehuid?

2 likes

Heb geen last meer van acne, maar het is wel heel gevoelig. Ben ook gevoelig voor moisturizers (krijg snel puistjes ervan).

Tot nu toe is Avene Extreme Tolerance Emulsion mijn fave waar mijn huid goed op reageert. Heeft een tube verpakking (hygiënisch), een hele korte ingrediënten-lijst en erg populair onder de mensen met moeilijke huidjes!

2 likes

Weet iemand waar ik de beste sale acties voor estee lauder lipsticks kan vinden? Af en toe heb je bij de douglas 25% op gehele assortiment, betere acties zijn er niet toch?

1 like

Dankjulliewel @Evert en @tuthola !:blush: sorry voor deze late reactie​:grimacing:

Gebruiken jullie deze producten ook bij acne? Die van kruidvat was daar speciaal voor…

3 likes

Soms heeft ici paris xl 30 % korting op lipsticks maar dat is niet vaak.

2 likes

Fijn! Dan ga ik even zoeken naar de dichtstbijzijnde etos :blush:

3 likes

@Teenslipper volgens mij is deze actie vaak op koningsdag, dus als je nog even wilt wachten…

3 likes

Acne is inmiddels onder controle maar krijg hier geen uitbraken van. Ik vind deze ontzettend fijn en ook op internet zijn heel veel lovende reacties te vinden. Ik kan die van mij dus echt aanraden en een grote fles voor niet veel geld!

1 like

Dankjewel!:blush:

Waar kopen jullie vaak verzorgingsproducten? Wat is een goedkope site / winkel?

2 likes

Deze heb ik op haarspullen gekocht. Daar was ie toen het goedkoopste. Verder koop ik vaak op mijn huidonline.

2 likes

Bedankt voor de tips! :blush: Ik ging altijd “gewoon” naar de kruidvat, maarja nu dat eruit gaat is het niet meer voordelig daar heen te gaan

3 likes