Dankjewel!
ik zoek een felblauwe (kobalt) eyeliner, vloeibaar. kom ze eigenlijk alleen tegen als heel donkerblauw of meer oogpotlood. iemand een idee?!
Jaa gewoon de glossier boy brow gel kopen. Door gebrek aan glossier in NL heb ik al meerdere alternatieven geprobeerd, maar geen enkele gel tipt aan deze
Vraagje: ik zoek iets om mn benen, rug en borst mee te behandelen. Ik heb steeds puistjes op nn borst en rug en op mn benen zijn het meer bultjes. Iemand tips?
Ik gebruik nu iets langer dan een week een dagcrème van CeravÊ met spf en ben heel tevreden! Ben nu ook benieuwd naar andere producten, denk dat ik ook een cleanser en de smoothing cream ga aanschaffen. Oh ja en ik ben ook benieuwd naar pyungkan yul waar mensen hier enthousiast over zijn. Waar kopen jullie die?
Ik bij iherb, maar dan koop ik wel altijd in 1x veel producten om kosten te besparen. Vaak zijn de producten ook met invoerkosten etc alsnog goedkoper dan bij littlewonderland. Dat is de tweede optie waar ik weleens k beauty heb besteld!
Ik heb deze Cerave creme nu ongeveer 2 weken in gebruik en vind hem veel minder fijn dan die van Cetaphil hieronder. Hij verdwijnt heel snel, is niet genoeg voor mijn huid, dus van de week maar weer die van Cetaphil kopen en die andere opmaken als bodylotion.
Heeft iemand toevallig tips voor (liquid) lipstick in een koele nude kleur? Echt alle kleuren die ik heb geprobeerd zijn bij mij of veel donkerder dan op swatchfotoâs of veel warmer en dat ziet er dan weer zo raar uit bij mijn huidskleur
Oh en ik zoek ook nog eentje in een soort muted rood. Dus niet felrood of heel donker maar beetje vaal of nude rood en dan dus ook met een koele/paarse ondertoon
Van NYX misschien, in Sapphire? Op de website lijkt de kleur niet zo kobalt maar op fotoâs van mensen die 'm ophebben juist wel vind ik:
Ik gebruik een Cerave cleanser met salicylzuur voor mân rug sinds een tijdje. Dit doe ik onder de douche. Acne is minder geworden maar nog niet weg.
Ik heb ook benzoylperoxide gebruikt. Daar gaat het wel bijna helemaal mee weg, maar dan moet ik altijd mijn moeder vragen om het op mn rug te smeren dus dat houd ik niet lang vol om iedere avond te smeren. Plus het droogt mân huid super erg uit en het bleekt mân pyjama.
Binnenkort wil ik nog een glycolzuur product (denk van Ordinary) gaan proberen, maar daarbij zal ik het ook niet heel trouw iedere avond smeren omdat ik er dus zelf niet bij kan. Dat vind ik wel echt het irritante aan rugacne.
@instantramen dit is de blauwe eyeliner van nyx. Vond m zelf mooi!
Had m gisteren toevallig weer op:
Nu bij Douglas in de aanbieding zie ik! Ik zit ook te kijken naar de corrector.
& @Nysmn oh thanks!!! ja dit is precies wat ik zoek, ga maar eens op pad, kan m gelukkig gewoon in een fysieke winkel kopen itt veel andere merken
Heb âm gekocht! Ook lekker niks anders gekocht dan alleen die brow gel, ben trots op mezelf.
Thanks! Is die double touch van Kiko een beetje fijn? Ik heb daar vaker naar gekeken, maar vaak zijn dat zo van die plak dingen dus heb het eigenlijk nooit aangedurft
Iemand ervaring met de magic drops? Heb ze nu voor de tweede keer gekocht door de enorme hype, maar kan me herinneren dat ik ze de vorige keer niet zo goed vond. Dan deed ik ze voor het slapengaan op en was ik de volgende dag bruin, maar als ik dan ging douchen was alles weg. Deed ik het dan fout?
Oh bedankt voor de tip!!
Ik ben de grootste make up noob die er is (mascara en lippenstift is het enige wat ik enigszins beheers), maar nu ik weer veel live doe op locaties met TL-licht toiletten merk ik dat mijn huid misschien toch wat nodig heeft. Die is vaak wat rood, soms wat vlekjes ed. Verder wel glad. Wil graag een egale, niet rode/glimmende huid. Heb alleen geen flauw idee wat ik hiertegen het beste kan begrijpen? Foundation, concealer, bb creme, cc creme? Weet niet waar te beginnen⌠wie heeft een budgetproof tip? Dank!!
Een licht dekkende foundation zoals Maybelline fit me en dan afpoederen met een transparant of huidskleur poeder (niet te dik), merk maakt niet zoveel uit.
Er zijn hierboven al goede tips genoemd. Mocht je voor een foundation kiezen, dan is de manier van aanbrengen belangrijk. Wat voor mij top werkt is: eerst dagcrème, dat heel even laten intrekken maar niet volledig, en dan verdeel ik stipjes foundation op mijn gezicht. Vervolgens blend ik die uit met een vochtige beautyblender. Zo kun je het goed opbouwen en krijg je geen (plaatselijk) masker-effect. En dan inderdaad afpoederen! Probeer de producten goed te doseren (aangezien je aangeeft een make-up noob te zijn, en verder weinig draagt denk ik dat zoân natuurlijke look bij jou het mooist staat).
Verder moet je ook goed op de ondertoon van je huidskleur letten bij het uitkiezen van producten. Dat maakt veel uit bij het bedekken van roodheid. Bij de drogisterij is er niet altijd veel kleurvariatie, maar het is al beter bij Douglas, ICI en vooral bij webshops zoals Boozyshop. Soms moet je even experimenteren. Revolution (Kruidvat, Normal), Elf (Douglas) en NYX (Etos, Douglas) zijn voorbeelden van relatief betaalbare merken waarmee dat kan.