Het Beautytopic #3

Ik wil die ook graag kopen maar kan hem nergens in de buurt swatchen en vind het toch wat duur om op de gok te kopen :sob:

2 likes

Het is blauwpaars! En ben best wel wit, heb van MAC NC15

Dan zou ik extra light biqsue pakken!

2 likes

Dankjewel voor het meedenken! Zie dat er korting is bij Douglas dus ga hem bestellen/kopen

3 likes

Welke concealer gebruik jij hieronder?:blush:

3 likes

Oh bedankt dat is meteen ook advies voor mij😊

Sorry mag me wel wat meer inlezen, maar net als foundation dusšŸ˜…

2 likes

Heeft iemand ervaring met de pixi glow serum? Zorgt die echt voor een mooie glow?

Ik heb pixi Glow tonic en ben daar heel tevreden over. Ik zie wel verschil in mijn huid en het voelt zo fijn aan

1 like

Jazeker! Gebruik het al jaren (soms tijd wel, soms tijd niet). Hele fijne tonic, mijn huid voelt veel gladder aan de volgende dag.

Let er alleen wel op dat je het gebruikt in de avond (het is een AHA en zorgt dat je gevoeliger bent voor zonlicht) en de volgende dag een SPF opdoet.

1 like

Idem

3 likes

en @FrootLoops is dat dus https://www.debijenkorf.nl/pixi-glow-tonic-serum-exfoliating-radiance-serum-1192090248-119209024800000 dit product of echt de tonic, en wat is het verschil dan eigenlijk want beide hebben een exfoliƫrende werking?

Nee die heb ik niet. Ze zeggen gebruik het serum na de tonic

2 likes

Nee dit is een serum, ik bedoelde echt de tonic zelf! Het verschil is dat het serum een meer hydraterend effect (hele lichte versie van een moisturizer + exfoliant) heeft en een tonic zich alleen focust op exfoliƫren.

Misschien dat het serum ook lekker is hoor, maar
ik heb zelf alleen ervaring met de tonic :wink:

1 like

Heeft iemand tips voor een bruine waterproof mascara? Was even de drogist ingelopen en kon er eigenlijk geen vinden. Ik vind vooral separatie en lengte belangrijk, volume niet per se.

1 like

Heeft iemand slugging al eens geprobeerd?

3 likes

Ik weet dat HEMA er een heeft! Ik heb daar zelf de niet-waterproofvariant van, dus over of ie echt waterproof is kan ik niks zeggen maar ik vind de niet-waterproof erg fijn in elk geval! En hij heet wel ā€˜volume mascara’ dus weet niet of dit echt de mascara voor jou is, maar wou het toch even als tip geven aangezien bruine waterproof mascara’s inderdaad moeilijk te vinden zijn

5 likes

Toevallig gebruikt Vera eentje van Etos in haar nieuwe video! Aan het einde van haar ooglook en daar was ze enthousiast over.

2 likes

En @Slakje dank voor jullie tips!

Lash Paradise van L’oreal. Ik gebruik deze zelf in zwart maar ze hebben ook een bruine. De niet waterproof versie blijft bij mij bij een regenbui nog prima zitten, met zwemmen/surfen niet.

1 like