Het Beautytopic #3

Ik wil eindelijk het Laura Mercier translucent settingpowder kopen voor onder mijn ogen. Maar nu zie ik verschillende varianten bij de Bijenkorf en ben ik de weg kwijt.
Ik heb zeer donkere kringen en lijntjes onder mijn ogen.
Kunnen jullie me helpen? Ik zie:

• Laura Mercier loose setting powder translucent(losse poeder) in 3 kleuren?
  • Laura Mercier secret brightening powder
  • Laura Mercier invisible loose setting powder (in 1 witte kleur)
2 likes

Als je zoekt bij de Bijenkorf op de “Secret Brightening Powder- lichtreflecterende concealer poeder” dan heb je volgens mij degene die jij zoekt.

2 likes

Ik vind hem vrij prijzig, maar die van Lancaster (heb volgens mij de Sun Sensitive Soothing Milk) bevalt goed. Plakt eigenlijk nauwelijks voor mijn gevoel

1 like

Die secret brightening powder is echt heel fijn voor onder je ogen, het is een heel fijn en zacht poeder dus dat geeft een mooi effect. Ik kan iig niet meer zonder!

1 like

Garnier Ambre Solaire Sensitive Super UV (hele mond vol) voor het gezicht is echt een winnaar voor mij. Voel je niet zitten, echt top spul!

1 like

Hebben jullie nog E.L.F. aanraders? Ik heb zin om iets nieuws te proberen en ga toch bij Douglas bestellen. Mag van alles zijn, van kwast tot oogschaduw, lipstick tot concealer.

de elf putty blushes! Mijn lievelingsblush, heb ze in drie kleuren: tahiti, bora bora en bahamas. Vind het fijn dat ik ze gewoon kan aanbrengen met mijn vingers

4 likes

@DelilahBard de putty bronzer is ook nice!

1 like

Eens, die gebruik ik ook weleens als oogschaduw als ik geen zin heb om aan de slag te gaan met kwasten en poederoogschaduw. Met wat oogschaduwbasis eronder blijft het goed zitten

3 likes

Deze zijn inderdaad echt geweldig!! Brengen ook totaal niet vlekkerig aan en zitten als een huis.

2 likes

Super bedankt voor de putty bronzers/bluches en de lipproducten! Ik ga eens even wat swatches zoeken. Leuk!

2 likes

Die Happy kleur is mooi!

1 like

De elf wow brow! Ik heb via Marktplaats de Glossier boy brow kunnen vinden en geprobeerd maar vind die van Elf veel fijner nog. Scheelt me heel veel tijd in de ochtend (gebruikte altijd het catrice wenkbrauwpoeder)

3 likes

Oh, ik gebruik precies dat poeder ook elke ochtend! Ben geïnteresseerd nu! Thanks voor de tip.

1 like

Oh maar ik zoek eigenlijk iets voor het lichaam! Voor het gezicht gebruik ik liever Koreaanse spfs!

De highlighting en pointed powder brushes zijn fijn. De Bite Size palettes vind ik ook aanraders.

1 like

Nog een vraagje… ik heb hele lichte wenkbrauwen van mezelf en gebruik altijd de lichtste kleur uit het doosje van Catrice. Jij een idee welke kleur ik dan het beste kan nemen?

3 likes

Hm lastig, ik gebruik zelf de donkere kleur van Catrice. Ik zou zeggen taupe en anders brunette, maar zag op TikTok dat brunette wel wat warm uit kan vallen. Ik heb zelf Neutral Brown en deep Brown en die zijn qua kleur als de donkere catrice poeder.

1 like

Er was bij de kruidvat een 1+1 gratis op biodermal producten en eindelijk daarom de Biodermal Zonnelotion voor de zongevoelige huid SPF50 gepakt op uit te proberen. Ik ben benieuwd of die en beetje oke is onder mijn makeup, maar het voelt op mijn hand iig erg fijn aan.

1 like

Vraagje; is de touche eclat van ysl de moeite waard? Ik heb veel last van donkere kringen en hoor vaak dat het echt een holy grail is, maar hij is best prijzig

1 like