Hey, sorry, ik zie dit nu pas! Ik ben zelf heel erg wit (MAC NC12) en gebruik 110, die heeft een erg gele ondertoon. Misschien heb je iets aan deze swatches, of kun je op de website findation een match vinden? Ik vind deze swatches wel realistisch:
Heeft iemand de ELF camo cc cream geprobeerd? Ik stond op het punt om te bestellen na allemaal lyrische reviews maar nu lees ik ook wel veel over dat het super uitdrogend is en je het wel duidelijk ziet zitten.
Het zou een dupe moeten zijn voor de IT cosmetics cc cream. Heeft iemand anders tips voor een mooie natuurlijk ogende cc cream of foundation met wel wat dekking?
Nee maar ik ben er ook heel benieuwd naar! Waar wilde jij m bestellen?
Op hun eigen website!
Wat interessant. Heb je al hij doctors at soap gekeken? Ze hebben verschillende vestigingen.
Mocht je in de buurt wonen, in locatie Eindhoven zitten iig goede artsen, die kan ik je zeker aanraden. Zitten er sowieso 2 die o.a. trainingen geven voor 2 grote merken.
Mensen wel eens bio oil op oude striae gebruikt met resultaat?
Dat is echt bizar! Ik heb zelf nooit meer dan babybotox laten doen en snap ook niet zo goed waarom een arts daar nee tegen zou zeggen?
Edit: ik heb ook wel eens een beetje overgehad van een dose en dan vragen ze of je het ergens anders wilt, omdat je er wel voor betaald. Maar toen hebben ze het maar weggegooid
Ah yes, herinnerde ik me toch goed dat er laatst nog over FoB was gepost hier.
Moest jij bij het afrekenen ook per se een creditcard hebben? Ook als ik PayPal kies (net speciaal hiervoor aangemaakt) krijg ik te zien dat ik creditcardgegevens moet invoeren. En die heb ik niet. Maar ik wil zo graag bestellen dus als er een manier is om dat te ontwijken dan graaggg
Ik kon gewoon met PayPal betalen!
Oh dat is fijn! Zou het dan misschien komen doordat mijn PayPal nog niet helemaal geverifieerd is? Ik moet nog 2 bedragen die van mijn rekening afgeschreven worden bevestigen maar dat gebeurt vandaag natuurlijk niet. Dan probeer ik het later deze week, als dat gelukt is, nog een keer.
Ik wil ook die shampoo maar kan de prijs echt niet verantwoorden bij mezelf
Ja ik zat ook te kijken, maar ik ga gewoon weer mijn kappersshampoo bestellen. Dat scheelt flink wat geld.
Ik heb het gebruikt toen ik zwanger was om striae te voorkomen. Omdat ik toen toch al bezig was met smeren smeerde ik het ook op oude striae. Ik smeerde toen 2 keer per dag, 's ochtends en 's avonds. Ik had toen het idee dat het iets lichter werd en wat minder opviel alleen na mijn zwangerschap had ik geen zin meer om te smeren want het kost best veel tijd vond ik omdat je het echt moet inmasseren. Het is niet zoals smeren bij bodylotion want dan helpt het niet.
Ik heb nog nooit skincareproducten gebruikt (yes, biechtwaardig ), maar ik wil er toch graag mee beginnen.
Ik heb een wat vettere huid en last van puisten. Welke skincare merken raden jullie aan en welke producten? Cremes, serums?
Ik had retail therapy nodig dus ook maar function of beauty besteld. Ben benieuwd of ik drie maanden kan doen met 500 ml shampoo eigenlijk
Ik heb lang haar, was mijn haar 2 keer per week en per wasbeurt doe ik 2 keer shampoo, en ik heb bijna een jaar gedaan met een liter shampoo. Wel een ander merk, maar ik denk dat je echt wel een tijd kunt doen met 500ml hoor. Tenzij je je haar iedere dag wast en heel veel shampoo gebruikt natuurlijk.
Ja ik was het elke dag… maar deze heeft een pompje dus ik doe gewoon 1 pompje ipv een klats op mn handen
Voor een vette huid/acne kan ik deze heel erg aanraden: https://www.newpharma.nl/la-roche-posay/643237/la-roche-posay-effaclar-global-anti-acne-mild-routine.html
Nu even uitverkocht maar je kan je email invullen (of alles los kopen, dan ben je ietsje duurder uit) of de resist anti-aging combi/vette huid lijn van paula’s choice (even wachten met kopen tot glamour day want dan krijg je 20 procent korting)