Het Beautytopic #3

Aah thanks! Heb je ook het idee dat je huid er de volgende ochtend beter uit ziet wanneer je het gebruikt? Dat had ik met night repair serum wel echt.

Ja! Dat idee heb ik wel. Al heb ik geen hele moeilijke huid.

1 like

Hey, sorry, ik zie dit nu pas! Ik ben zelf heel erg wit (MAC NC12) en gebruik 110, die heeft een erg gele ondertoon. Misschien heb je iets aan deze swatches, of kun je op de website findation een match vinden? Ik vind deze swatches wel realistisch:

2 likes

Heeft iemand de ELF camo cc cream geprobeerd? Ik stond op het punt om te bestellen na allemaal lyrische reviews maar nu lees ik ook wel veel over dat het super uitdrogend is en je het wel duidelijk ziet zitten.

Het zou een dupe moeten zijn voor de IT cosmetics cc cream. Heeft iemand anders tips voor een mooie natuurlijk ogende cc cream of foundation met wel wat dekking?

1 like

Nee maar ik ben er ook heel benieuwd naar! Waar wilde jij m bestellen?

Op hun eigen website!

Met twijfel of ik het hier zou plaatsen of in het Plastisch Chirurgie topic:

Deze ervaring heb ik dus helaas ook gehad en ben derhalve gestopt met botox. Ik wilde het louter preventief en had dus babybotox willen krijgen, maar dat kon niet in de kliniek waar ik was. Met als gevolg vormverlies naast 1 oog.
Toen ik 8 maanden later de arts daarnaar vroeg / erop attendeerde zei ze dat het normaal was om vormverlies te krijgen als je ouder werd. Ik kreeg het na 2 jaar, ofwel na 4 a 5 behandelingen ter preventie van kraaienpootjes.

Heb toen (na haar opmerking) besloten om op dat moment géén behandeling meer te nemen en nu, na 1 jaar geen botox, is dat vormverlies dus 100% hersteld. Was dus gelul, in mijn geval.

Ik wilde dit toch delen want niet iedereen weet dit. Spieratrofie is heel logisch en ‘wat je niet gebruikt gaat uit’ geldt hier dus ook.

Nu zoek ik een gerenommeerde kliniek waar je wel babybotox kunt laten doen, maar heb er nog geen 1 gevonden. Zit eraan te denken om naar die arts van Debbie te gaan.

2 likes

Wat interessant. Heb je al hij doctors at soap gekeken? Ze hebben verschillende vestigingen.

Nee, daar zal ik gelijk naar kijken. Ik wil eigenlijk naar de meest bekende(n), hoewel dat natuurlijk geen garantie voor een goed resultaat biedt. Dat heb ik immers al ervaren.

Ondanks mijn verzoek om babybotox en aanbod om dan het volle pond te betalen, wilde de kliniek waar ik kwam dat niet doen. Nu heb ik dus maar besloten om daar niet meer heen te gaan.
Terwijl zij zelf ook beaamden dat het bij mij puur ter preventie was. Ik baal daar een beetje van… betaal geloof ik zo’n 500 euro en dan snap ik niet dat je geen halve dosis wilt zetten als een klant dat graag wil. En als je dan wel degelijk atrofie ervaart dan is 1 + 1 helaas wel 2.

2 likes

Paaslookje, nagemaakt van @roseandben op insta. Best goed gelukt vond ik zelf :slight_smile:

roseandben

31 likes

Mocht je in de buurt wonen, in locatie Eindhoven zitten iig goede artsen, die kan ik je zeker aanraden. Zitten er sowieso 2 die o.a. trainingen geven voor 2 grote merken.

1 like

Mensen wel eens bio oil op oude striae gebruikt met resultaat?

1 like

Dat is echt bizar! Ik heb zelf nooit meer dan babybotox laten doen en snap ook niet zo goed waarom een arts daar nee tegen zou zeggen?

Edit: ik heb ook wel eens een beetje overgehad van een dose en dan vragen ze of je het ergens anders wilt, omdat je er wel voor betaald. Maar toen hebben ze het maar weggegooid

1 like

Snapte en snap ik dus ook niet, maar ik ga er niet meer heen. Zeker niet als je zelf aanbiedt om het volle pond te betalen.

@PizzaFunghi ik woon in Drenthe. Eindhoven is dan een mega eind rijden :smile:
't Gooi vond ik nog wel te doen maar Eindhoven is me net te ver. Ben nu bij F.aceland Z.wolle op de website beland. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik lees op kliniekinfo uitsluitend positieve ervaringen, maar mogelijk zegt dat niet alles.

1 like

Ah yes, herinnerde ik me toch goed dat er laatst nog over FoB was gepost hier.
Moest jij bij het afrekenen ook per se een creditcard hebben? Ook als ik PayPal kies (net speciaal hiervoor aangemaakt) krijg ik te zien dat ik creditcardgegevens moet invoeren. En die heb ik niet. Maar ik wil zo graag bestellen dus als er een manier is om dat te ontwijken dan graaggg

Ik kon gewoon met PayPal betalen!

Oh dat is fijn! Zou het dan misschien komen doordat mijn PayPal nog niet helemaal geverifieerd is? Ik moet nog 2 bedragen die van mijn rekening afgeschreven worden bevestigen maar dat gebeurt vandaag natuurlijk niet. Dan probeer ik het later deze week, als dat gelukt is, nog een keer.

Ik wil ook die shampoo maar kan de prijs echt niet verantwoorden bij mezelf

1 like

Ja ik zat ook te kijken, maar ik ga gewoon weer mijn kappersshampoo bestellen. Dat scheelt flink wat geld.

2 likes

Ik heb het gebruikt toen ik zwanger was om striae te voorkomen. Omdat ik toen toch al bezig was met smeren smeerde ik het ook op oude striae. Ik smeerde toen 2 keer per dag, 's ochtends en 's avonds. Ik had toen het idee dat het iets lichter werd en wat minder opviel alleen na mijn zwangerschap had ik geen zin meer om te smeren want het kost best veel tijd vond ik omdat je het echt moet inmasseren. Het is niet zoals smeren bij bodylotion want dan helpt het niet.

3 likes