Al maanden aan het meelezen met het forum, maar nu toch ook maar een account aan gemaakt.
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Vroeger gek op make-up en ik hield de trends/top producten wel bij, maar nadat ik een poos alleen eyeliner, wenkbrauwpotlood en af en toe wat highlighter wel prima vond, lig ik hopeloos achter haha
Ik wil me weer wat meer bezighouden met make-up omdat ik alopecia heb. Super rot, maar ik heb niet zoveel zin om bij de pakken neer te gaan zitten en daarom zoek ik tips! Ik vrees dat er een moment komt dat ik over moet gaan op een pruik, maar ik wil mijn vrouwelijkheid niet verliezen en het lijkt me wel tof als ik dan meer make-up kan gaan dragen. Mocht ik dan een keer de deur uit willen zonder pruik, zie ik er niet uit alsof ik ziek ben… Ik heb al uren op Google zitten zoeken en ben best bereid wat uit te geven voor goede producten, maar ik heb geen idee waar te beginnen 
Dus, kan iemand me helpen? Wat mag ik echt niet vergeten? Daarmee rekening houdend dat ik dus bijna geen wimpers heb en ook bijna geen wenkbrauwen
Ik heb zelf al magnetische wimpers besteld, maar verder begin ik weer van voor af aan… Ik heb al een beetje terug zitten lezen hierboven, maar wat zijn echt jullie essentials?