Bedankt voor jullie super goeie tips lieve allemaal Uiteindelijk voor deze producten gekozen! Een deel online besteld en vandaag nog even langs de MAC counter geweest. Ik kan weer even vooruit!
Ik zou een verwijzing naar een dermatoloog vragen om er zeker van te zijn dat het rosacea is en vragen naar soolantra of azelainezuur en ook vaak gaat de dermatoloog dan verschillende dingen proberen, want bij huidproblemen is er nooit 1 oplossing die voor iedereen werkt. Soms is antibiotica tijdelijk ook nodig om de bultjes weg te krijgen. Verder kalmerende producten gebruiken, less is more bij rosacea.
Die van Benefit zijn er idd uit ja. De nieuwe Bobbi concealer sticks lijken er wel een beetje op. Bareminerals heeft ook concealer en foundationsticks die wat hydraterender zijn, maar die kleuren zijn beperkter.
Thanks! Die van Nars is denk ik the shiney aan de swatches te zien. Ik ga die van Bobbi ook eens in de winkel belijken
Tnx voor de tip! Ik ga deze van Bobbi kopen, ziet er goed uit!!
Wat is nou echt een goeie ‘clean’ deodorant? Ik heb er al verschillende geprobeerd maar toch nog geen gevonden die ik echt super vind. Bij de meeste stink ik er toch een beetje door na een paar uur, zeker bij hitte of veel beweging. Ik heb al o.a. Bonbonne, Nuxe, Nuud en Happy Earth geprobeerd. Of moet ik mijn verwachtingen bijstellen?
Ik gebruik nu die van Loveli, die werkt voor mij heel goed! En fijn dat het een stick is
Ik heb er een jaar voor uitgetrokken en zo’n beetje alles geprobeerd en niks werkte bij mij. Lekker hoopvol haha. Ook Loveli niet en Nuud werkte ook niet.
Hebben jullie nog tips voor make up remover doekjes voor de gevoelige huid? Normaal gebruik ik herbruikbare wattenschijfjes en losse remover, maar ik ga van de zomer 3 weken op vakantie zonder mogelijkheid tot wassen. Dus dan wil ik dit even als tussenoplossing. Van de meeste remover doekjes gaat mijn huid snel prikken.
Ik zou dan eerdereen olie gebruiken om je hele gezicht incl ogen mee te reinigen en wegwerpwashandjes
Die van Simple heb ik een keer op vakantie gebruikt. Het prikte wel een beetje bij mijn ogen, maar dat heb ik ook met gewone reinigers…
Ik vind het gevoel van olie niet zo prettig haha en dan moet ik alsnog twee losse dingen meenemen. Dus vandaar dat ik van die doekjes zoek.
Ik vind de cucumber doekjes van Primark heel fijn zijn soms wat droog, maar prikken tenminste nooit bij mijn ogen
Drunk Elephant heeft er eentje die heel fijn is. Weet niet in hoeverre het echt clean is.
Ik heb van de week die van het Kruidvat huismerk gehaald voor de gevoelige en droge huid. Had nog nooit doekjes gebruikt maar van deze was ik echt onder de indruk. Haalt echt al je makeup eraf. Verder geen prikkend gevoel ervaren oid
Hebben jullie zin om wat beautypolls in te vullen? Gewoon voor de fun!
- Vaste parfum
- Verschillende parfums
0 stemmers
- Skincare
- Make-up
0 stemmers
- Kleurrijk
- Neutraal
0 stemmers
- Lipgloss
- Lippenstift
0 stemmers
- Glitters en shimmers
- Matte
0 stemmers
- Lang haar
- Kort haar
0 stemmers
- Strakke wenkbrauwen
- Bushy wenkbrauwen
0 stemmers
- Vloeibare eyeliner
- Gewone eyeliner
0 stemmers
- Oil cleanser
- Micelair water
- Make-updoekjes
0 stemmers
- Uitgebreide look
- Simpele, minimalistische look
0 stemmers
Leuke polls!
Over een simpele, minimalistische look gesproken, ik had laatst deze van Caroline Barnes gemaakt. En het was zó mooi en ook zo makkelijk. En toch ook nog een beetje kleurrijk:
(Ik gebruikte zelf ook die liquid blush van Daniel Sandler, in de kleur caress. Edit: oh nee, niet ook. Zij gebruikte Rare Beauty.)
Ik heb deze van Yves Rocher, die vind ik fijn en prikken niet (maar ik heb niet een heel gevoelige huid):
Waarom dacht ik huhhh Adam Sandler make-up lijn?
Wat is op dit moment het beste wimperserum op de markt? Gebruik het sinds een half jaar niet meer en ik mis m’n langere wimpers, dus ga het graag opnieuw gebruiken. Maar zoveel aanbod!
Heb in het verleden Revitalash (oude formulering), Kruidvat serum (oude formulering), Orphica Realash en Nanolash gebruikt. Niks heeft kunnen tippen aan de oude Revitalash helaas! Iemand met eigen ervaringen van welk wimperserum tegenwoordig goed werkt?