Het Beautytopic #3

Ik zou dan eerdereen olie gebruiken om je hele gezicht incl ogen mee te reinigen en wegwerpwashandjes

1 like

Die van Simple heb ik een keer op vakantie gebruikt. Het prikte wel een beetje bij mijn ogen, maar dat heb ik ook met gewone reinigers…

4 likes

Ik vind het gevoel van olie niet zo prettig haha en dan moet ik alsnog twee losse dingen meenemen. Dus vandaar dat ik van die doekjes zoek.

1 like

Ik vind de cucumber doekjes van Primark heel fijn :joy::grimacing: zijn soms wat droog, maar prikken tenminste nooit bij mijn ogen

1 like

Drunk Elephant heeft er eentje die heel fijn is. Weet niet in hoeverre het echt clean is.

2 likes

Ik heb van de week die van het Kruidvat huismerk gehaald voor de gevoelige en droge huid. Had nog nooit doekjes gebruikt maar van deze was ik echt onder de indruk. Haalt echt al je makeup eraf. Verder geen prikkend gevoel ervaren oid

2 likes

Hebben jullie zin om wat beautypolls in te vullen? Gewoon voor de fun!

• Vaste parfum
  • Verschillende parfums

0 stemmers

• Skincare
  • Make-up

0 stemmers

• Kleurrijk
  • Neutraal

0 stemmers

• Lipgloss
  • Lippenstift

0 stemmers

• Glitters en shimmers
  • Matte

0 stemmers

• Lang haar
  • Kort haar

0 stemmers

• Strakke wenkbrauwen
  • Bushy wenkbrauwen

0 stemmers

• Vloeibare eyeliner
  • Gewone eyeliner

0 stemmers

• Oil cleanser
  • Micelair water
  • Make-updoekjes

0 stemmers

• Uitgebreide look
  • Simpele, minimalistische look

0 stemmers

4 likes

Leuke polls!

Over een simpele, minimalistische look gesproken, ik had laatst deze van Caroline Barnes gemaakt. En het was zó mooi en ook zo makkelijk. En toch ook nog een beetje kleurrijk:

(Ik gebruikte zelf ook die liquid blush van Daniel Sandler, in de kleur caress. Edit: oh nee, niet ook. Zij gebruikte Rare Beauty.)

9 likes

Ik heb deze van Yves Rocher, die vind ik fijn en prikken niet (maar ik heb niet een heel gevoelige huid):

2 likes

Waarom dacht ik huhhh Adam Sandler make-up lijn? :joy:

2 likes

Wat is op dit moment het beste wimperserum op de markt? Gebruik het sinds een half jaar niet meer en ik mis m’n langere wimpers, dus ga het graag opnieuw gebruiken. Maar zoveel aanbod!

Heb in het verleden Revitalash (oude formulering), Kruidvat serum (oude formulering), Orphica Realash en Nanolash gebruikt. Niks heeft kunnen tippen aan de oude Revitalash helaas! Iemand met eigen ervaringen van welk wimperserum tegenwoordig goed werkt?

1 like

Ik heb een tijdje die van Tomorrowlabs gebruikt en was daar tevreden over, maar ben te lui dus ligt al een paar weken te verstoffen :joy:

2 likes

Oeh die ken ik nog niet. Ga reviews opzoeken, thanks!

The Ordinary/Deciem lanceert dit jaar ook een lash & brow serum voor €15,-. Leuke prijs dus misschien pak ik die tegen die tijd wel mee.

4 likes

Volgende week ben ik in Londen en dan ga ik natuurlijk even beautyshoppen, welke merken/produxten moet ik echt bekijken?

Ik heb glossier en rare beauty sowieso al op mijn lijstje. Ik wil in ieder geval de glossier brow gel envan rare beauty de bronzerstick. Specifieke winkels zijn ook welkom, want ik ga met iemand die niet zo van de makeup is, dus ik kan wss niet eindeloos winkel in winkel uit

5 likes

Huh? Revitalash heeft hun formulering nooit veranderd toch? Staat ook op hun website:

Have there been any changes to the RevitaLash® Eyelash Conditioner formula?
In June of 2011, we introduced RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner to the marketplace and the formula has not changed since then.

Ik gebruik het al jaren en bij mij werkt het nog steeds even goed haha. Wat stom dat het bij jou niet meer werkt

2 likes

Liz Earle cleanse and polish is een fijne crème gezichtsreiniger. Ik vind zelf de lavendel variant of de milk probiotic variant heel fijn omdat ik een droge huid heb. De originele ruikt naar eucalyptus.

SpaceNK is een mooie makeup/skincare winkel met luxe merken: Hourglass, Laura Mercier etc. Maar ook Rare Beauty. Alles zit bij elkaar en het ziet er heel stijlvol uit.

1 like

Ik gebruik die van Etude House (besteld via yesstyle) en afwisselend castor olie.

Het werkt als een tiet! mn wimpers zijn mooi vol en lang. Gebruik het ook op mn wenkbrauwen, en mn degene die ze voor me thread zij dat ik er even mee moest stoppen omdat ze te bushy werden haha (iig voor de vorm die ik graag wil) :star_struck:

2 likes

Heeft iemand deze al in NL gespot?

Edit: zie ze wel van labello, zal wel enigszins hetzelfde zijn toch?

1 like

Lash Cocaine, Nanolash en Revitalash werkten bij mij allemaal top. Je moet wel even geduld hebben en het trouw aanbrengen, maar voor mij was het resultaat het echt waard. Kreeg altijd zo veel reacties van mensen die vroegen of ik nepwimpers op had.

3 likes

Dit heb je toch al eens eerder gevraagd? Nog niets gevonden dus?
Ken je de lipcreme van Colourpop, is dat mat genoeg?

1 like