Het Beautytopic #3

Van de HEMA heb ik gezien maar die is echt klein, 3x2 cm ongeveer, maar die eerste link ziet er wel goed uit!

1 like

Helaas zit Primark voor mij best ver.

Ik zie op insta altijd die goop gezichtzonnebrand voorbij komen dus ik dacht ik probeer het een keer. Ik had niet echt op het formaat / inhoud gelet bij het bestellen :clown_face: deze minuscule 15 ml is dus bijna 17 euro hahaha :money_with_wings: Hier doe je toch ook echt max 3 dagen mee :smiling_face_with_tear:

8 likes

Deze is echt top! Dus thx voor de tip!

2 likes

Wat is nu een fijne SPF om in de zomer dagelijks onder je makeup te dragen?
Niet te vet, geen witte waas, niet te duur. Ik zie door de bomen het bos niet meer!

Douglas eigen merk, die anti aging van Cien van de Lidl, Lancaster Protective fluid.

2 likes

Die van Rituals vind ik erg fijn

4 likes

Inderdaad Rituals (groene verpakking) en van Cien anti aging (blauwe verpakking). Allebei totaal niet vet of wit. Cien is ook goedkoop!

3 likes

@Vanjie
Ik vind deze fijn. Nu ook 1+1 gratis bij Kruidvat.

3 likes

Ik vond dit niet eens zo’n verkeerde suggestie.

8 likes

of gewoon tip: scroll omhoog/zoekfunctie.

4 likes

Ja maar dat gebruikt niemand. Elke maand wordt er gevraagd naar de beste zonnebrand.

8 likes

Zou je willen laten weten hoe deze bevalt?

1 like

Ik heb die Cien anti-ageing nu een week op vakantie gebruikt en vind hem op zich heel fijn, maar in combinatie met zweten en zwemmen wel echt heel pijnlijk voor je ogen! Dus als je een fanatieke zwemmer bent zou ik voor een andere gaan.

1 like

Ik gebruik een heel klein beetje, minder dan wat jij aangeeft denk ik, misschien uitproberen want hij is echt mooi

1 like

De radiant tinted moisturizer van Nars vind ik heel fijn! Ik heb vaak een hele droge huid met soms zelfs schilferplekjes, en deze voelt gewoon lekker op mijn huid. Ben echt fan! De dekking is wel redelijk laag.

2 likes

Ik meng de wet n wild op dit moment vaak met die tinted moisturizer van Bareminerals. Ook echt een aanrader

2 likes

Iemand ervaring met de nieuwe cream bronzer van Charlotte Tilbury?

1 like

Ja ik vind hem echt top! Blend super mooi met je make-up en is ook makkelijk op te bouwen. Had hiervoor de airbrush bronzer van Charlotte Tilbury, maar ik vind de nieuwe echt nog veel mooier :blush:

1 like

M’n vriend wilde graag een huidanalyse en is naar de Velthuiskliniek geweest. Nu raden zij allemaal producten aan die hij “moet” aanschaffen. Vervolgens zal hij na de zomer een “Glycolzuurpeeling” krijgen. Zijn jullie hiermee bekend?

We hebben nu deze lijst ontvangen en het advies is om hiervan een cleanser/toner( moisturizer voor vette huid) en exfoliant aan te schaffen.
Ik merk zelf dat ik het een beetje makkelijk advies vind en me afvraag of hij goed geholpen is.
Kan iemand me hier meer over vertellen?of is dit hoe het gaat?

Even ter aanvulling: ik denk, zoals zij zeggen, dat hij een vette huid heeft. Hij heeft vroeger wat puistjes gehad maar nu al jaren niet. Vooral zijn ietwat grote poriën zitten hem dwars.

4 likes