oh nee juist niet! ik gebruikte deze alleen omdat ik die al had, maar zoek nu wat anders wat goed past. bedankt voor het meedenken wel!
Bedankt allemaal voor de reacties op de huidanalyse. Ik ga even proberen om overal op te reageren.
Hij kwam zelf met het idee om naar de Velthuis Kliniek te gaan, geen idee hoe hij daar bij kwam, ik heb hem ook op andere gedachtes proberen te brengen maar hij pakte al door en de afspraak was al gemaakt. Ze hebben geen analyse gedaan dmv daarvoor bedoelde apparatuur. Enkel geïnspecteerd met het blote oog.
Ik zou zelf voor iets grondigers kiezen. Ik vind het ook een beetje open deuren. Hij komt daar binnen en ze zeggen meteen dat ze hem wel érg aan de bruine kant vinden. Uhm we komen net terug van drie weken vakantie, en hij smeert trouw met een factor 30 én zelfs een 50.
Hij vroeg mij wat dingen te kopen van het lijstje, maar ik neig er eigenlijk naar om hem toch een echte huidanalyse te laten doen. Tenminste, dat zou ik hem aanraden. Thanks allemaal voor de reacties!
Ohhh ik wil deze ook. Heb al jaren geen make-up meer gekocht maar deze kleuren zijn super mooi. Ik zie alleen dit staan op de Douglas site:
Zijn dit dan blushes en highlighters ofzo?
Neee het zijn pigments en niet échte oogschaduw dus zijn ze verplicht dat erbij te zeggen, maar iedereen gebruikt hem gewoon voor de ogen.
—
Ben net bij de Bijenkorf geweest bij de CT counter en ALLES wat ik wou was uitverkocht. Ben helemaaal verliefd geworden op die nieuwe bronzer maar mijn shade (1) is overal uitverkocht echt vreselijk.
Ik gebruik deze van Catrice al jaren:
Ik vind hem helaas heel fijn haha! Hij is heel anders dan de spf die ik normaal gebruik (meestal eucerin of biodermal). Het is eerder een primer qua substantie en voelt heel silicone achtig. Hij trekt echt direct in, heeft geen geur en geen kleur of waas. Met korting zou ik hem wel nog eens kopen
Deze is helaas al een poosje uit de handel geloof ik. Was echt mijn holy grail.
Klinkt heel fijn! Jammer dat het volgens mij alleen bij cult beauty te koop is.
Neeee! Ik had geen idee! Heb je toevallig al een goede vervanger gevonden? De mijne is bijna op.
Heb je moeten betalen voor het consult, of was het een kosteloze intake?
Dat bruine zou ook mijn eerste reactie zijn als iemand bij mij zou komen voor huidverbetering, want dat kan voor complicaties zorgen. Dan zou ik degene ook adviseren om eerst met producten aan de slag te gaan om te huid voor te bereiden op een peeling na de zomer. Of je zou de zon moeten afzweren komende periode.
Vervolgbehandelingen zouden kunnen zijn inderdaad glycolzuurpeeling (rond de 80 euro) en dan opbouwen naar een TCA peeling (rond de 150 euro). Of microneedling (rond de 200 euro) of een fractionele laser (rond de 300-350 euro). Ligt natuurlijk aan de huid en het oppervlak.
Denk dat het voor nu wel fijn is om betaalbare producten te gebruiken, de kosten gaan nog oplopen. En misschien dat je straks met de behandeling wel specifiekere producten nodig hebt voor het beste resultaat. Mocht je luxere producten willen zou je naar een kliniek kunnen gaan waar ze Dermaceutic of Image oid gebruiken.
dit wordt meestal geprint om twee redenen;
- Het product bevat kleurpigmenten die een kleurwaas kunnen nalaten (stainen) = onveilig geacht volgens autoriteiten
- Het product bevat glitter = onveilig omdat het je cornea kan beschadigen en in zeer uitzonderlijke gevallen blijvende schade opleveren
In de praktijk hebben de meeste mensen niet zoveel last van beiden maar het moet wettelijk gezien wel vermeld worden.
Ik ga wss komend weekend naar Parijs, iemand nog Sephora of Rare beauty aanraders? Wil graag de liquid blush proberen maar misschien zijn er meer dingen die ik moet halen hahah
Heeeeyyyyyyy sinds wanneer ben jij weer terug
Haarlak vind ik zelf heel goed werken!
Fijn deze informatie, thanks! Zag in wat YouTube filmpjes al dat ze de kleuren gewoon op hun ogen gebruiken. Des te meer redenen om dit palette te kopen dus.
Misschien de Elf Camo poeder foundation? Vind hem een heel mooi effect geven en komt met spiegel en sponsje.
Is Farfetch betrouwbaar? Énige site waar ze de nieuwe CT bronzer in fair nog hebben
Ja prima
Ja heb er al heel vaak besteld!
Ugh wil ik het bestellen is leverdatum pas iets van 15 juli ofzo dan hoop ik dat CT of bijenkorf eerder restocked ofzo