Had ik hier nou laatst een tip gelezen van een product die helpend zou zijn voor pukkels op de rug?
Sit werkt bij mij super!
Was het deze?
Ja!! Thks
Lisa Eldridge komt morgen met nieuwe kleuren lipsticks. Ik vind echt dat er prachtige kleuren tussen zitten. Ik zou graag Sunday Matinee, Rainbow Spill of Rosy Shell willen. Sinds ik lipsticks van Lisa heb gebruikt ben ik echt helemaal verkocht, de substantie etc is echt fantastisch.
Ik heb Rainbow Spill, en die accentueert heel erg schilfertjes op mijn lippen, terwijl ik die normaal niet heb. Specifiek die formule vind ik daarom niet zo fijn. Ik ga er nu over met Go Lightly, de gloss en dan is het een geweldige kleur en is het probleem opgelost.
De andere formules heb ik ook, en die vind ik echt geweldig. Ik wil Wonder Wheel graag hebben.
En ik hoop dat er ook extra complexion cards beschikbaar komen. Die ik wil is altijd out of stockâŠ
Dat is goed om te weten, dan laat ik die misschien toch links leggen. Die kleur die jij wilt is ook echt prachtig. Denk jij dat het snel gaat en dat het morgen uitverkocht raakt? Ik weet niet hoe het tijdens andere release momenten is gegaan.
De allereerste releases van een paar jaar geleden wel, maar nu heeft ze beter inzicht in hoeveel er verkocht wordt. Dus het valt wel mee, de populairste kleuren kunnen na een paar dagen uitverkocht zijn, maar worden dan een paar weken later aangevuld. Ik zou me er niet heel druk over maken. Haar nieuwsbrief houdt je goed op de hoogte, als het is uitverkocht en weer beschikbaar komt.
Ik zou wel echt je wekker zetten als je bepaalde kleuren niet mis wilt lopen. Het gaat nu ze sinds de Brexit een apart distributiecentrum in de EU heeft inderdaad minder hard dan voor de Brexit toen we de voorraad nog met veel meer landen moesten delen, maar populaire kleuren zijn nog steeds heel snel op dus het kan zomaar zijn dat de kleur die je wilt in een half uur of sneller al uitverkocht is.
Ik ben op zoek naar een heeeele goede waterproof mascara, als in dat je er bij wijze van mee onderwater zou moeten kunnen en het nog steeds enigszins blijft zitten. Bestaat zoiets?
Maybelline lash sensational en de LâOreal air waterproof hebben beiden al een bootcamp in de gietende regen overleefd .
Een pain in the om af te halen, dat wel.
Edit: van beide de waterproof variant, voor alle duidelijkheid
Ah top, dat moet ik hebben! Ik ga veel zwemmen/snorkelen ed. de komende tijd en wil geen wimperextensions dus op zoek naar dé mascara. Ik ga deze allebei proberen, thanks!
Voor wiens eyeliner nooit blijft zitten door overhangende of vette oogleden:
de Stila Stay All Day waterproof liquid liner! Ik had 'm laatst om 11u 's ochtends opgedaan, ben uitgebreid gaan winkelen (en broeken gepast in veel te warme paskamers!), 's avonds op de bank in slaap gevallen met mijn makeup op en de volgende ochtend zat mijn wing nog perfect

Vandaag beetje haarlak geprobeerd, wat een geweldige tip! Wenkbrauwen zitten nu gewoon nog steeds zoals vanochtend
heeft iemand een aanrader voor een goed serum voor vochtarme huid? Ik ben ondertussen al jaren aan het zoeken naar een nieuw zonder resultaat nadat Zarqa het skin calming serum heeft veranderd
The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5, en er is nu 21% korting op The Ordinary bij Douglas.
Behalve de haarserums⊠irritant haha! Haat uitzonderingen op acties.
Medik8 Hydr8 B5 intense!
Neste serum wat ik ooit gehad heb, tip van iemand anders op dit forum. Zelfs mn lijntjes worden minder na nu 3 maanden gebruik.
Kan ik beamen @Ainu , ik heb hem sinds een paar weken in gebruik en mijn huid is minder droog nu.