Ah top, dat moet ik hebben! Ik ga veel zwemmen/snorkelen ed. de komende tijd en wil geen wimperextensions dus op zoek naar dé mascara. Ik ga deze allebei proberen, thanks!
Voor wiens eyeliner nooit blijft zitten door overhangende of vette oogleden:
de Stila Stay All Day waterproof liquid liner! Ik had 'm laatst om 11u 's ochtends opgedaan, ben uitgebreid gaan winkelen (en broeken gepast in veel te warme paskamers!), 's avonds op de bank in slaap gevallen met mijn makeup op en de volgende ochtend zat mijn wing nog perfect

Vandaag beetje haarlak geprobeerd, wat een geweldige tip! Wenkbrauwen zitten nu gewoon nog steeds zoals vanochtend
heeft iemand een aanrader voor een goed serum voor vochtarme huid? Ik ben ondertussen al jaren aan het zoeken naar een nieuw zonder resultaat nadat Zarqa het skin calming serum heeft veranderd
The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5, en er is nu 21% korting op The Ordinary bij Douglas.
Behalve de haarserums… irritant haha! Haat uitzonderingen op acties.
Medik8 Hydr8 B5 intense!
Neste serum wat ik ooit gehad heb, tip van iemand anders op dit forum. Zelfs mn lijntjes worden minder na nu 3 maanden gebruik.
Kan ik beamen @Ainu , ik heb hem sinds een paar weken in gebruik en mijn huid is minder droog nu.
Wel de gewone 15% bij 2 producten, net zoals in de winkels
Ik heb nog nooit een primer gebruikt maar wil ik toch graag gaan gebruiken. Iemand tips?
Waarom wil je een primer gaan gebruiken? Om poriën te blurren, te matteren, een glow te geven, gewoon zodat je foundation wat langer blijft zitten, roodheid te verminderen enz?
Zodat m’n foundation beter blijft zitten. En soms zorgt een primer er ook voor dat het mooier zit toch of?
Ik zag op tiktok (geloof ik) de tip om je primer te matchen met de basis van je foundation. Dus waterbased foundation, waterbased primer. Dan blijft het beter en mooier zitten
Ik heb deze en ik heb het idee dat mijn make-up er langer goed blijft zitten (maar ik poeder ook af en dat helpt ook met de langdurigheid)
Als je een primer wilt proberen, zou ik in elk geval niet gelijk voor een dure optie gaan.
Heb je toevallig ook een tip van The Ordinary voor pigment vlekken wat je kan combineren met dat serum? Heb geen verstand van huidverzorging en gebruik nu producten van eucerin.
Ik gebruik een masker van Mario Badescu eens in de 2/3 dagen:
Vitamine C helpt onder andere hyperpigmentatie en andere donkere vlekjes en plekken vervagen. Dit zijn linkjes met informatie over alle voordelen van vitamine C, mocht je dat willen weten:
Je zou van The Ordinary kunnen kijken naar dit product:
Je kunt hier wat meer informatie vinden en evt ook andere producten van hen met vitamine C:
Oh bedankt voor je antwoord! Hier kan ik wel iets mee!
Mag ik nog iets vragen? Ik veronderstel dat je dan wel nog daarna een dagcreme en spf moet smeren? En de andere twee producten afwisselen per dag?
Dus ‘s ochtends op dag 1 reinigen, serum, dagcrème, spf en dag 2 reinigen, vitamine c, dagcrème, spf.
En dan ‘s avonds reinigen en nachtcrème.
Klopt dat?
Ja soooowieso spf, je kunt evt je dagcreme ook vervangen door een spf maar daar moet je huid wel geschikt voor zijn.
Ik merk op mijn werk dat veel mensen via Tiktok “leren” dat vitamine c beschermt tegen de zon en ze dus geen spf meer nodig hebben. Ze nemen dan ook echt niet van je aan dat dat niet waar is en smeren alleen een vitamine c serum op hun hoofd en that’s it.