Het Beautytopic #3

10% staat op de verpakking

2 likes

Dankje!

Ik heb de lippenstift gekocht! Daarnaast ook de Nars orgasm blush want die wilde ook graag toevoegen aan mijn grote mensen make-up collectie. Zal laten weten wat ik er van vind.

3 likes

Als het niet vreemd ruikt dan zou ik ‘m ook durven opgebruiken hoor.
Wat Era ook zegt, het zit in een hygiënische verpakking en je spoelt het gewoon af.

1 like

ja het was dat inderdaad! ik ga het denk ik toch maar bestellen als ik mijn loon heb

@TanteBetje heb je geen schrik bij the ordinary dat ze er mee rommelen? ik heb dat merk nooit vertrouwd na rapporten en uitspraken van de ceo dat hij liever met slechtere kwaliteit ingredienten werkt dan een prijs aan te moeten passen wat me wel even deed nadenken over prijs-kwaliteit. Alhoewel hij ondertussen al een aantal jaar dood is als ik het e goed herinner?

gebruikt hier nog iemand producten van lush trouwens? ik gebruik al enkele jaren scheercreme van hen en ik heb nu plots dat mijn laatste twee potten duidelijk niet meer goed zijn qua geur en textuur vóór datum? Baal er echt van omdat het niet goedkoop is en ik niet dicht bij een filiaal woon.

Kun je Lush niet een mailtje sturen mbt die producten? Misschien kunnen ze je wel nieuwe opsturen ofzo

1 like

Misschien heb ik onder een steen geleefd, want altijd goede voorraden. Maar is MAC fluidline blacktrack echt discontinued? Dit is toch om te janken

Nee er zijn mega leveringsproblemen bij oa Mac. De eyeliner van Bobbi Brown is vergelijkbaar, maar daar zijn ook problemen mee dus grote kans dat die ook uitverkocht is. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dit biedt nog hoop voor de toekomst.
Thanks Bobbi Brown gel eyeliner kende ik idd nog van vroeger back in the beutyblogdays, deze heb ik gauw in m’n winkelmand kunnen gooien

1 like

Of @Diorshow is de lipstick van CT erg uitdrogend? Draag zelden matte lippenstift maar pillow talk en red carpet red zien er zo mooi uit

Nee, niet echt. Het zijn allemaal heel basale formules. Daarnaast zijn ze groot geworden met een high end merk NIOD. Eerlijk gezegd, die CEO had mentale problemen, en wat hij zei over het bedrijf online in die periode zou ik niet zo voor waarheid aannemen. Daarnaast is hij al een tijd overleden, en is het bedrijf in handen van Estee Lauder.
Ik gebruik TO nu al jaren en mijn huid reageert vrij snel. Met TO producten heb ik echt een betere huid gekregen.

En daarnaast, hoe weet jij of high end merken niet ook goedkope ingrediënten gebruiken? Ik geloof er niets van dat high end ook echt high end ingrediënten gebruikt. Die gebruikt gewoon dezelfde producten op de markt. Wat je betaalt is merkbeleving, reclame en alle poeha erom heen.

9 likes

Sorry als dit al eerder gevraagd is, maar iemand die dé tip heeft voor een tinted moisturizer (of licht-dekkende) foundation voor de zeer lichte huid? Ik gebruik nu deze van Bobbi Brown in porcelain maar ik begin te merken dat mijn huid wat tintelend begint aan te voelen wanneer ik deze gebruik dus ik ben op zoek naar een vervanger…

NARS Tinted moisturizer, ik heb 'm in Terra Neuve, erg fijn. Mijn huid is vrij neutraal en deze heeft neutrale/koele ondertonen.

2 likes

Waar koop je dit? Heb er al eerder over gehoord, dus nu wil ik toch eens proberen.

Ik zie iherb com, is dat betrouwbaar?

Ik zou gewoon eens Lush contacteren! Had ook eens dat een douchegel een totaal andere textuur had dan de vorige fles die ik gekocht had (dus nog helemaal oké qua houdbaarheid) en mocht hem omruilen.

2 likes

BareMinerals tinted moisturizer?

1 like

Amen! Echt een van m’n beste make-up aankopen ooit, ik heb een hele lichte huid (heb Finland 1, de lichtste kleur geloof ik?) en een rozige ondertoon en hij werkt alle roodheden mooi weg en gaat niet in mijn lijntjes enz zitten. Het voelt ook echt als een crème en niet als een plakkaat op m’n gezicht. Hij blijft ook echt goed zitten, ondanks dat in dikke lagen moisturiser eronder gooi en overdag nog weer spf bijsmeer.

1 like

En @Honey geeft deze van Nars veel af? Die van Laura Mercier vlekt bij mij op alles.

En @VickyViolence @Honey

Bedankt! Heb nu eerst deze van BareMinerals besteld, daar kon je een mini versie van krijgen wat ik wel handig vond, maar als die niet bevalt probeer ik zeker deze!

1 like

Hij heeft bij mij nog nooit op kleding en dergelijke afgegeven iig :sweat_smile: Net even met m’n shirt over m’n hoofd gewreven (hahaha oké je gaat bijna denken dat ik betaald word).

2 likes