Het Beautytopic #3

Dan heb ik nog een tip: Kestine tabletten. Die zijn tegen hooikoorts en reacties op insectenbeten. En dit heb ik nog niet bij Kruidvat kunnen vinden haha

Ik slik in hooikoortsseizoen standaard van antihistamine, maar voor de vakantieperiode switch ik naar Kestine. Ik krijg normaal gesproken gigantische rode bulten van muggen, maar sinds ik dit slik gebeurt er NIKS. Ook op vakantie in een waar muggenparadijs vorig jaar, normaal zie ik er dan niet uit met benen die helemaal vol bulten zitten. Met Kestine zag je er niks van (ben vast wel gestoken maar het werden niet van die plakaten).

1 like

Ik heb nu ook lidocaïne creme omdat ik de azaron thuis ben vergeten en ik wil nooit meer iets anders! Azaron hielp bij mij wel een beetje maar die jeuk ging nooit weg. Die lido creme zorgt echt dat ik binnen 1 minuut niet mee de drang heb om met een hooivork over die bult te krabben.

1 like

Ik vind deze toner fijn voor dagelijks gebruik:

En deze als peeling:

3 likes

Ik zoek een fijne (budget) foundation voor een droge huid (dus geen matte finish).
Kleuren zijn bij mij altijd te geel/oranje of roze. Volgens mij heb ik een neutrale/koele ondertoon. Eerder een beetje grijzig/groenig (olijf?)
Heeft iemand een tip? Ik had een tijdje een fijne maar ik weet niet meer hoe die heet :sweat_smile:

1 like

Wat voor crème gebruik je?

Deze!

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Deze van de Franse farmacie vind ik ook goed werken. Aanrader om in Frankrijk te kopen.

2 likes

Ik zit er over de denken om de CT pillow talk te kopen. De gewone. Zijn jullie er tevreden mee of ben ik voor een hype aan het vallen?

2 likes

Lippenstift idd. Is het dan ook nodig een lippotlood erbij te doen. Gebruikt dat laatste eigenlijk nooit (iets te veel herinneringen aan het donkere lijntje van de jaren 90)

1 like

Als je die twee samen doet (eerst lippen inkleuren met potlood, daarna lippenstift eroverheen) zit het wel als een huis!

4 likes

Nog even over urea cremes. Ik ben nu bijna door de etos huismerk heen

en mijn kont is nog nooit zo zacht geweest :+1:

10 likes

Weet je ook hoeveel procent hier in zit?

heel stom dit maar ik heb pas zo een pompflacon geopend en die is wel fijn ja! haha maar het is niet echt wat ik zoek… Ik wil echt terug een fijn serum dat weg smeert alsof het water is
ik moet eigenlijk dat serum van bol bestellen dat hier laatst gepost werd maar ik vind het best wel duur :’)

3 likes

Wat wil je dat het serum voor je doet? En wat voor type huid heb je?

2 likes

nou geen huis hier, ook geen trein voor sein :frowning:

(simpel, voor een vochtarme huid, vond de niacinamide in het zarqa serum altijd heel aangenaam ook),

2 likes

Ah, haat mijn autocorrect als ik onderweg ben…

Ken je het Buffet serum van The Ordinary? En eventueel een losse niacinamide erbij. Kunnen in 1 routine gebruikt worden.

Voor nu vind ik de Purito Deep Sea Pure Water Cream fijn. Dat is in de winter te weinig, maar nu heerlijk vocht inbrengend. En als laatste een hyalurontoner van Hada Labo. (Deze laatste 2 gecombineerd kunnen een heel stuk winter aan bij mij.)

4 likes

Kan ik me voorstellen, soms wissel ik het ook af. Ik gebruik het vooral wanneer ik merk dat mijn huid even niks kan hebben. Heb je de cerave pm lotion al geprobeerd?

3 likes

Ik denk dat je met het bol serum de Hada Labo bedoelt? 100% zijn geld waard en je doet er lang mee. Ik heb laatst mijn eerste fles leeggemaakt, iets meer dan een half jaar dagelijks twee keer per dag gebruikt. En mijn huid is er zoveel beter van geworden!

3 likes

Zo fijn om na 3,5 jaar weer eens in een sephora te zijn. Wel veel merken die nu ook gewoon in nederland te koop zijn/makkelijk online te bestellen zijn. Rare beauty en Fenty beauty waren er wel, maar er was niets dat ik nu per se wilde kopen. Ben op het punt gekomen dat ik een beetje te veel makeup heb denk ik

22 likes