Het Beautytopic #3

Ik heb niet deze, maar de gewone variant van deze cc cream. Ik vind dat die goed blijft zitten en als je een lichte huidskleur hebt, dan hebben ze vast een goede match (ik gebruik fair-light voor in de zomer en fair voor in de winter. Ik heb ongeveer dezelfde huidskleur en ondertoon als Veracamilla)

Nadeel is dat er vrij weinig kleuren zijn en als je een foundationkwast gebruikt, moet je wat ‘langer’ blenden zodat het niet streperig is. Ik heb trouwens een hele droge huid (gooi er olie op en binnen 5 seconden heeft mijn huid het helemaal opgezogen) dus misschien moet je wel afpoederen als je een vettere huid hebt.

2 likes

Ik denk ook Benetint, die gebruik ik nog steeds, vind het een mooi effect geven en blijft goed zitten

4 likes

Ik heb vorige week op zondag besteld en het was op donderdag binnen.

1 like

Dankje! Dan laat ik m’n bestelling staan en hoop ik dat het vrijdag wordt haha.

2 likes

Ah thanks, daar zal ik op letten. Ik denk dat ik het vooral op m’n lippen zal doen, maar als ik toch ook wangen doe dan zal ik het in de gaten houden!

1 like

Iemand een tip voor een rode lippenstift met blauwe ondertoon (i.v.m. gelige tanden) die budgetvriendelijk is en fijn voelt? Hij hoeft geen 24u te blijven zitten of andere magische effecten te creëren.

1 like

Toch even die zus van die klant die 'm bij zich had een berichtje gestuurd via instagram en het was idd benetint! Dus ik ga deze week even naar Douglas om te kijken of ze die hebben. :smile:

5 likes

Dankjewel!! De eerste drie kan ik hier in de buurt wel vinden :raised_hands:t2:

Ik zag deze vraag nog en: ja! Heb er al vaak besteld en het wordt snel geleverd en alle invoerkosten en dergelijke betaal je al bij de verzendkosten in.

2 likes

:sob: mijn winkel had 'm niet en online issie ook niet leverbaar. Sad. Nu moet ik geduld hebben en ik haat geduld hebben.

1 like

Het is deze toch? https://www.sephora.fr/p/benetint---blush-liquide-joues-et-levres-67828.html Sephora Frankrijk heeft beide formaten op voorraad en verzendt naar Nederland, dan heb je ‘m deze week nog

2 likes

Ooh thanks voor het meedenken! Ik ga er eens naar kijken. En anders moet ik gewoon even online kijken bij welke Douglas het nog wel op voorraad is en het daar ophalen. Nu alleen eigenlijk veel te druk met werk, WOG dit.

2 likes

Ik had vrijdag besteld en vanmorgen werd het bezorgd, vond ik heel snel!

4 likes

Ik vond dit echt een leuke en informatieve video. Ga toch iets anders doen met coverstift en het zwarte lijntje…

10 likes

Een zwart lijntje vind ik ook echt bij niemand mooi en het allerminst bij lichte blauwe of groene ogen. Het laat je ogen ook totaal niet “poppen” wat mensen wel lijken te denken. Bij hele donkere smokey looks bij bruine ogen kan het soms wel maar voor dagelijks leven vind ik het echt niet fraai. Ben blij dat ze dat ook zegt haha
Ben wel guilty dat ik geen mascara doe omdat ik het zon gedoe vind om eraf te halen

7 likes

Ik heb een mini die ik nooit gebruik, echt een keer geprobeerd volgens mij… die wil ik wel opsturen?

Alleen niet eens met dat je altijd mascara nodig hebt en dat je look dan niet af is. Mascara heb ik altijd een beetje overrated gevonden.

Oohh heel graag! Ik stuur je even een DM

Ik gebruik ook benetint @Lakshmana
Heb inmiddels ook bijna alle kleuren en varianten gehad, maar blijf terugkomen bij de standaard variant en de oranjekleurige versie

2 likes

Is dat die cha cha cha oid? Die zag ik ook liggen inderdaad. Ze hadden alle kleuren behalve die beentint, daar was alleen een tester van. Hele andere structuur wel, die is veel wateriger!

3 likes