Ooh thanks voor het meedenken! Ik ga er eens naar kijken. En anders moet ik gewoon even online kijken bij welke Douglas het nog wel op voorraad is en het daar ophalen. Nu alleen eigenlijk veel te druk met werk, WOG dit.
Ik had vrijdag besteld en vanmorgen werd het bezorgd, vond ik heel snel!
Ik vond dit echt een leuke en informatieve video. Ga toch iets anders doen met coverstift en het zwarte lijntjeā¦
Een zwart lijntje vind ik ook echt bij niemand mooi en het allerminst bij lichte blauwe of groene ogen. Het laat je ogen ook totaal niet āpoppenā wat mensen wel lijken te denken. Bij hele donkere smokey looks bij bruine ogen kan het soms wel maar voor dagelijks leven vind ik het echt niet fraai. Ben blij dat ze dat ook zegt haha
Ben wel guilty dat ik geen mascara doe omdat ik het zon gedoe vind om eraf te halen
Ik heb een mini die ik nooit gebruik, echt een keer geprobeerd volgens mij⦠die wil ik wel opsturen?
Alleen niet eens met dat je altijd mascara nodig hebt en dat je look dan niet af is. Mascara heb ik altijd een beetje overrated gevonden.
Oohh heel graag! Ik stuur je even een DM
Ik gebruik ook benetint @Lakshmana
Heb inmiddels ook bijna alle kleuren en varianten gehad, maar blijf terugkomen bij de standaard variant en de oranjekleurige versie
Is dat die cha cha cha oid? Die zag ik ook liggen inderdaad. Ze hadden alle kleuren behalve die beentint, daar was alleen een tester van. Hele andere structuur wel, die is veel wateriger!
Ja die! Ziet er wel heftig oranje uit, maar ik heb best een lichte huid en het is niet alsof ik ineens knaloranje wangen heb, haha. Consistentie is wel weer net iets anders dan de originele ook maar ik vind ze allebei fijn. Edit: oh haha je hebt het zelf ook over die structuur al idd
Ik gebruik t niet per se op mn lippen verder of soms een beetje maar daar is t wel snel weg heb ik het idee.
Ja ik heb dus nav dat filmpje vandaag mascara op gedaan en vind het niks
Ongevraagde mini revieuw van de Chanel touche de teint (die je nu overal voorbij ziet komen en waardoor ik ontzettend geinfluenced ben): ik vind hem fantastisch! Hij is best nattig voor een foundation/skin tint en het voelt alsof je een serum op je huid smeert. Lekker fris wel en als je hem eenmaal hebt aangebracht en hij is āopgedroogdā voel je hem niet meer zitten. Hij heeft een lichte dekking, maar toch wel wat meer dan ik van een serumtextuur zou verwachten (ik dacht nl echt dat je er amper iets van zou zien). Hij maakt mijn huid mooi egaal met een lichte glow, echt een soort my face but better haha. Nadelen: je krijgt er een kwastje bij maar dat is zoān mini ding dat ik die hoogstens voor concealer ofzo zou gebruiken, beetje nutteloos dus imo. Verder is het flesje kleiner dan andere foundations (20ml tov 30ml) en is hij takkeduur. Ondanks dat zal ik hem waarschijnlijk gewoon nog een keer kopen want love it.
Ja ik vind m ook echt mooi, maar sorry die prijs is echt te achterlijk voor woorden.
Maar Chanel noemt het zelf niet perse een foundation, meer een concealer of iets voor plaatselijk dus vandaar dat kleine kwastje.
Heeft iemand wel eens een website zoals findation gebruikt als enige leidraad om een kleur foundation te kiezen? Ik moet superver reizen naar een āgroteā parfumerie om echt kleuren te testen. Dus moest dit betrouwbaar zijn, zou het voor mij een ideale uitkomst zijn.
Ik gebruik heel vaak de foundation matrix van Temptalia en het klopt 90% van de tijd dus ik zou het wel aanraden.
Ah ik zag dat ie bij Douglas als foundation stond, vandaar. Concealer vind ik het eigenlijk ook niet, vanwege de textuur is het onmogelijk om m zo plaatselijk te gebruiken (of dat moet aan mijn skills liggen haha). Wel echt een skin tint/tinted moisturizer.
laat antwoord maar ik ben nu eenmaal lui
eigenlijk heb ik er ook niet iets tegenin te brengen behalve dat het waarschijnlijk ook wel irrationeel is van mezelf om hen hierop af te rekenen terwijl dat waarschijnlijk een algemeen fenomeen is
echt waardeloze post dit, ik vond gewoon van mezelf dat ik echt nog even moest aangeven dta ik het eigenlijk wel eens ben met de punten die je aanhaalt :ā)
The cream van Augustinus Bader zat in een adventskalender die ik vorig jaar kocht en ik wou dat ik fotoās had gemaakt van de status van mijn voorhoofd voor ik deze trouw (ben daar nogal slecht in) ben gaan gebruiken (denk nu 2 maanden wel in combinatie met af en toe een andere crĆØme en evengoed vaak vergeten). Deze was erg grauw, zag er sneller groeven in verschijnen en ik weet dat een crĆØme deze hooguit verzacht maar mijn huid ziet er veel frisser uit en voel me echt weer fijn met mijn huid.
Maar het prijskaartje wat er aan hangt vind ik slikken. Ben al gaan googlen op dupes maar die lijken er niet echt te zijn dus vrees toch dat het sparen gaat worden als deze op is.
Jaaa deze is echt zo fijn! Ik gebruik the rich cream als dagcreme (ās avonds retinol, anders zou ik hem ās avonds ook gebruiken haha) en wil echt nooit meer anders. Ik bestel beauty dingen vaak bij Space NK want zij hebben echt een goed spaarprogramma: 1 euro = 1 punt en 100 punten is ā¬5 korting. Als je het deluxe niveau haalt is het zelfs 2 punten per euro. Per maand mag je ook 10 reviews achter laten waarvan elke review je 10 punten oplevert, dus eigenlijk kan je sowieso elke maand ā¬5 sparen ook al zou je niks bestellen. Dus ik spaar dat meestal op en als er dan een keer 20% korting op skincare (of alles) is bestel ik het met die korting en wissel ik mān punten in, scheelt weer. Lekker ongevraagde tip maar misschien heb je er wat aan.
Fijne tip juist! Dank je wel