Het Beautytopic #3

@CloserToFine thanks! Ik ga het filmpje kijken.

Ja dat heb ik dus ook! Vet random komt er soms een enorme grote boze puist opzetten. En dan knijp ik er niet in en ik zit er niet aan en dan krijg ik alsnog van die lelijke donkere plekken. Echt oneerlijk want ik mijn gezicht krab ik altijd etc en daar heb ik het niet. Scrub geregeld, hou het ook goed schoon enzo maar helaas :(.

Je kunt de toner van the ordinary eens proberen, die gebruiken veel mensen ook tegen donkere plekken op knieën of oksels en schijnt heel goed te werken.

2 likes

Ik ben laatst per ongeluk (was even vergeten dat ik make up op had haha) gaan zwemmen met de waterproof versie van Benefit bad gal bang en die bleef zitten als een huis.
Qua transparante poeder vind ik de losse poeder van Huda Beauty echt top. De transparante ‘kleur’ heet sugar cookie.
Mijn al time fave my lips but better lipstick is Hug me van MAC. Pillowtalk vind ik ook heel mooi maar is voor mij iig niet mlbb.

@DahliaDavin ik koop Drunk Elephant altijd bij Cult Beauty, als je even googelt is er soms een kortingscode voor 20% korting te vinden, maar YOU15 werkt altijd voor 15% korting (ook op DE).

3 likes

Hebben jullie nog tips voor fijne mascara (geen waterproof)? Ik gebruik al jaren de gele van maybelline, maar daar ben ik op uitgekeken.

1 like

Wat is jullie favoriete micellaire water (voor de gevoelige huid)?

Ik heb jaren de oude versie van Vichy gebruikt wat m’n absolute favo is. De nieuwe (die nu al een paar jaar is) vind ik daarentegen absoluut niet fijn (en geluk gehad veel voorraad van oude waardoor ik nu pas op zoek ben naar nieuwe).

Ik dacht dat de garnier gevoelige huid wel goed was maar heeft toch een soort laagje wat het achterlaat ofzo? La Roche Posay ook geprobeerd maar zorgt voor trekkerige huid rond m’n ogen.

2 likes

Ik vind die van Cerave heel fijn, en heb ook een tijd die van Bioderma gebruikt. Die beviel ook goed. Heb ook een gevoelige huid

2 likes

De klassieke: Sensibio van Bioderma. Is de enige die mij niet op langere termijn irritatie geeft. Garnier doet mijn huid wegbranden.

10 likes

De nieuwe van Douglas, lash curve oid heet ie. Vind m echt top

1 like

Thanks! Meteen besteld :grin:

4 likes

Al bijna tien jaar: Bioderma Sensibio (roze dop). Mijn huid kan bijna nergens tegen, maar nooit problemen met deze gehad. Van die van Garnier (dupe van de Bioderma) wordt mijn huid rood.

2 likes

@Spaarlamp welke is dit? Ik word steeds donkerder onder mn oksels, zo naar!

1 like

Hier ook team Bioderma! Die van Garnier is het voor mij ook niet.

5 likes

Een collega van me is dit gaan gebruiken voor donkere oksels en inmiddels heeft de geen deodorant meer nodig want dit werkt ook als een soort deo

8 likes

image
Ik zweer echt bij deze. Kost je nog geen 4 euro en geeft echt een mooie lift/krul aan je wimpers, klontert niet en geeft geen spinnenpoteneffect!

5 likes

Ik ben fan van Guerlain Mad Eyes

3 likes

Ik vind deze van YSL heel fijn Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils ✔️ online kopen | DOUGLAS

1 like

Ik was naar 2 Lidls voor de blauwe gezichtszonnebrand maar ze hadden 'm niet. Moet dit in het standaard assortiment zitten, bij de andere Cien spullen?

2 likes

Ja eerst wel wel, maar heb m bij mijn Lidl ook al lang niet meer gezien, dus kan goed dat je limited is.

2 likes

Aii ja ben er ook bang voor. Werd nog naar de zonnebrand kartonnen shizzle doorverwezen maar daar was alleen lichaams.

2 likes

en @TanteBetje, @Clarity dankjewel voor reacties! De bioderma heb ik besteld :smile:

4 likes