Ik zag ze vandaag bij de Bijenkorf, maar zonder tester dus ik heb ze niet kunnen proberen
Ohh dat is ook onhandig zeg!
Nee het zijn echt donkere plekken die blijven nadat het puistje weg is
Ik heb hier ook last van heb het redmiddel nog niet gevonden helaas
Ja echt klote, ben al niet blij met mn benen en dit maakt mn onzekerheid alleen maar groter
Je zou eens bodylotions met bha of aha exfoliant kunnen gebruiken en verder ook gewoon ureum creme, cicaplast etc.
Linkje naar mijn fav internet dermatoloog.
Ik heb dit ook heeeel erg, maar dan op mijn billen. Heb er ook echt littekens van, het zijn echt een soort steenpuisten. (laatst eeeindelijk naar de huisarts geweest er voor en toen was er geen bacterie te vinden dus moet maar gewoon blijven wassen met betadine scrub. Doet niet zoveel voor mij heb ik het idee maar kan wel helpen om het niet erger te laten worden!)
Geen tips hier maar wel: ik voel je, heel erg
@CloserToFine thanks! Ik ga het filmpje kijken.
Ja dat heb ik dus ook! Vet random komt er soms een enorme grote boze puist opzetten. En dan knijp ik er niet in en ik zit er niet aan en dan krijg ik alsnog van die lelijke donkere plekken. Echt oneerlijk want ik mijn gezicht krab ik altijd etc en daar heb ik het niet. Scrub geregeld, hou het ook goed schoon enzo maar helaas :(.
Je kunt de toner van the ordinary eens proberen, die gebruiken veel mensen ook tegen donkere plekken op knieën of oksels en schijnt heel goed te werken.
Ik ben laatst per ongeluk (was even vergeten dat ik make up op had haha) gaan zwemmen met de waterproof versie van Benefit bad gal bang en die bleef zitten als een huis.
Qua transparante poeder vind ik de losse poeder van Huda Beauty echt top. De transparante ‘kleur’ heet sugar cookie.
Mijn al time fave my lips but better lipstick is Hug me van MAC. Pillowtalk vind ik ook heel mooi maar is voor mij iig niet mlbb.
@DahliaDavin ik koop Drunk Elephant altijd bij Cult Beauty, als je even googelt is er soms een kortingscode voor 20% korting te vinden, maar YOU15 werkt altijd voor 15% korting (ook op DE).
Hebben jullie nog tips voor fijne mascara (geen waterproof)? Ik gebruik al jaren de gele van maybelline, maar daar ben ik op uitgekeken.
Wat is jullie favoriete micellaire water (voor de gevoelige huid)?
Ik heb jaren de oude versie van Vichy gebruikt wat m’n absolute favo is. De nieuwe (die nu al een paar jaar is) vind ik daarentegen absoluut niet fijn (en geluk gehad veel voorraad van oude waardoor ik nu pas op zoek ben naar nieuwe).
Ik dacht dat de garnier gevoelige huid wel goed was maar heeft toch een soort laagje wat het achterlaat ofzo? La Roche Posay ook geprobeerd maar zorgt voor trekkerige huid rond m’n ogen.
Ik vind die van Cerave heel fijn, en heb ook een tijd die van Bioderma gebruikt. Die beviel ook goed. Heb ook een gevoelige huid
De klassieke: Sensibio van Bioderma. Is de enige die mij niet op langere termijn irritatie geeft. Garnier doet mijn huid wegbranden.
De nieuwe van Douglas, lash curve oid heet ie. Vind m echt top
Thanks! Meteen besteld
Al bijna tien jaar: Bioderma Sensibio (roze dop). Mijn huid kan bijna nergens tegen, maar nooit problemen met deze gehad. Van die van Garnier (dupe van de Bioderma) wordt mijn huid rood.
Hier ook team Bioderma! Die van Garnier is het voor mij ook niet.