Die tip werkt, had het op witte kleding. glansspoelmiddel en zo’n schoonmaakmiddel met bleek in verwerkt. De was weer helemaal wit.
hoe kom ik in één nacht van een puistje af met huis tuin en keuken ingrediënten? Lees vanalles over aspirine of zeezout, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip!
Blarenpleister op plakken
Een papje maken met zeezout en water en dat er op plakken
Ja, shit. Goeie. Alleen heb ik niet en drogist is niet meer open… misschien morgen ochtend nog even snel.
& @Tobvit hoe zit het met als je zelfbruiner op je gezicht gebruikt? Kleurt hij dan mee met je “neppe” kleur of echt je eigen huidskleur?
Kwestie van erop doen en gelijk wassen of in laten trekken?
Iemand een idee wat ik kan doen met gebruikte paletten behalve weggooien?
Ik ben alles aan het opruimen en heb een paar paletten waarvan ik het zonde vind om weg te gooien maar ik gebruik ze ook nooit. En in mijn omgeving ook niemand.
Het gaat om het Jeffree Star Bloodsugar palette en van Anastasia heb ik Soft Glam en Prism. Die JS is nog zo goed als nieuw, echt maar paar keer gebruikt en sommige kleuren nog helemaal niet. Die van Anastasia zijn wel gebruikt, moet morgen even kijken hoe die er aan toe zijn.
Hoef er geen geld voor ofzo maar vind zonde om weg te gooien dus mocht iemand ideeën hebben of zelf interesse laat het me weten. Kan evt morgen foto’s maken dan ben ik thuis.
Misschien het weggeeftopic? Ik heb wellicht wel interesse in Prism
Oh God ja ik dacht alleen aan verkooptopic En dacht hoef er geen geld voor haha
Ik zal morgen even foto’s maken en uploaden in dat topic!
In het Weggeef topic, idd, ik heb wel interesse in soft glam en betaal je graag de verzendkosten.
Een half uur in laten trekken heb ik gelezen, dan wassen en daarna liefst in de zon hangen.
@PrincessPeach gisteren aangekomen en was verbaasd van de grootte van de fles haha, ik ging er van uit dat het een serum van 30 ml was, voelt wel heel fijn dus ben benieuwd naar het resultaat
mijn eerste bevinding is wel vrije positief, al moet ik terug gaan exfoliëren voel ik nu :’)
Wat zijn echte musthaves van Charlotte Tilburry? Ik ga binnenkort naar Londen en wil daar graag wat dingetjes aanschaffen.
Ja dat jad ik ook de eerste keer! Ik giet een deel in een glazen pompflesje, veel handiger ook!
oh da’s eigenlijk wel slim! binnenkort maar eens even naar kijken
Ik heb wel interesse in het JS palette! Volgens mij ben je dan al van alle drie af nu
——
Hoe bewaren jullie je (everyday) make up? Ik heb nu van alles 1 ding, dus echt een kleine basis, en zoek eigenlijk een bakje/houder waar ik het in kan zetten. Iets dat in de badkamer kan staan, maar wat ik ook makkelijk mee kan nemen naar de woonkamer, want daar maak ik me altijd op. Een toilettas vind ik niet zo handig want dan wordt het zo’n graaitas, dus zoek meer iets met wat vakjes ofzo.
Ik heb de contour wand, die vind ik heel mooi, makkelijk te blenden. En de Hollywood flawless filter. Vind ik ook mooi maar zie mensen t als foundation gebruiken maar dan lijk ik echt op een glansbal. Als highlighter vind ik het wel mooi. Alles blend mooi in elkaar.
Ik heb deze opberger van Ikea in de badkamer staan waarin ik make-up en medicijnen opberg. Als ik me dan ga opmaken in de gang of woonkamer neem ik 1 of 2 van die lades mee.