Het Beautytopic #3

Hoeveel champagne pops denken jullie dat ik moet bestellen? Ik gebruik m echt bijna elke dag, heb nog 20 andere highlighters dus heb geen highlighter echt nódig en kan de rest van m’n leven vooruit maar laf cp zo erg. Gebruik nu met Corona wel minder make-up, maar maak ongeveer 1 cp op in 2 jaar. Ben echt geneigd er gewoon 10 te kopen :joy:

3 likes

Hmmm voor de zekerheid minstens 1! Stel je voor dat ‘ie toch opraakt (of have mercy, dat ‘ie valt en breekt) dan heb je tenminste nog eentje achter de hand :ok_hand::grin:

Edit: Ooh ik lees nu pas dat je ze effectief opmaakt. In dat geval: 10 seems legit :grin: !!

Is Champagne Pop tegenwoordig C Pop?

Weet iemand of en wat de tan luxe sleep oil:

Verschilt van de normale the face oil? Ik gebruik normaal medium/dark

Ik wil graag de sleep oil wel proberen maar twijfel of ik hem wel donker genoeg vind. Iemand ervaring met beide?

1 like

Wat is jullie favo budget mascara?
Gebruik nu Max Factor 2000 calories die vind ik fijn maar eigenlijk te duur.

Als tip vanop het forum heb ik de ginger shampoo van the body shop gebruikt
Geen idee of hij doet wat’ie moet doen verder maar die geur jongens :sick: ik heb echt de neiging om parfum in mn haar te spuiten of zo ik ga over mn nek en het gaat natuurlijk niet weg omdat het mn haar is :cry:
It better be worth it

1 like

Essence Lash Princess False Lash Effect vind ik top

2 likes

Hahaha ja ik maak ze echt op!

@May ja, heb zelf nog geen cpop maar online staat dat het idd gewoon champagne pop is. Kan verder niet vinden waarom het veranderd is, misschien heeft Jaclyn Hill patent op de naam en is de samenwerking gestopt ofzo

Heeft een van jullie wel eens een brow glaze ‘treatment’ met je wenken gedaan?

Dat is gewoon brow lamination toch?

1 like

Oh wordt dat ook zo genoemd, wist ik niet :blush:! Maar klopt inderdaad haha

Ik had eens ergens gelezen dat deze in sommige landen zo heet omdat ze geen verwijzingen naar alcohol etc willen om alcoholgebruik niet te promoten. Al weet ik niet of dat ook klopt hoor.

Oh echt, wat ruik je dan? Ik heb hem ook gebruikt, maar kan me geen sterke geur herinneren. Ik wil een nieuwe bestellen, maar zie datbmijn body shop niet aan click en collect doet :mad:

1 like

Zij hier mensen die zelf hun wimpers verven en zo ja met wat? Gaat het een beetje makkelijk? Wil het namelijk graag een keertje proberen!

Ja ik heb het laatst gedaan met Refectocil. Ik heb zwart en zwart-blauw gemixt. Ging eigenlijk best makkelijk!

2 likes

Ik gebruik refectocil en heel soms zwart, maar vaker blauw zwart want daar reflecteert het licht net iets anders op waardoor het dieper qua kleur lijkt, en gebruik dan een spoolie (of oud mascaraborsteltje kan ook) om mijn wimpers te verven maar eigenlijk vind ik het effect wel mooier wanneer ik een papiertje onder m’n oog leg (weet ff de naam er niet meer van haha) en dan mijn oog dicht en er echt een dikke klodder verf op kan doen met een kwastje.

2 likes

Dat palette past wel precies bij de kleuren die je mooi vindt! Onpopulaire keuze, maar ik heb zelf Orgy van Jeffree Star Cosmetics en die is ook heel mooi, die heeft alleen niet de shimmers die jij zoekt.

1 like

Welke swatches zijn dit? :heart_eyes:

Doet me denken aan chinese traditionele medicijnen ofzo (kruiden etc die in je in water laat trekken en dan moet opdrinken). Heb dat eens moeten drinken bij de oma van mn vriend en ging over mn nek
Misschien is het gewoon de associatie die ik ermee heb en zat er in dat drankje toevallig ook gember :sweat_smile:

1 like

Mijn favoriete palettes zijn;
Mac Art Library - Nude Model
Tarte - Tartelette in Bloom
Tarte - Tarteist Pro

En die vind ik zo fijn dat ik al mijn andere palettes heb weggegaan (waaronder de urban decay palettes)

2 likes