Het Beautytopic #3

afbeelding
Ik denk dat je dit dan ook mooi vind?

1 like

@Spaarlamp @Popsicle Goed dat jullie het zeggen van dat blauwzwart, had anders gewoon zwart gekozen denk ik. Ga het zometeen bestellen en uitproberen. Heb hier nog volgens mij van die eyepads liggen en zon borsteltje heb ik ook al dus das top!

@Spaarlamp @Popsicle nog een vraag tussendoor, hebben jullie die liquid of cream oxidant?

Ik heb de cream oxidant.

1 like

En ik de liquid, maar is echt net wat je fijn vind haha. Met de crème wordt het iets dikker dus iets meer fool proof

1 like

Heb nu dan toch maar de cream besteld, bedankt voor de hulp :slight_smile:

Heeft iemand een goeie aanrader voor een hydraterende oogcrème in een tube? Ik hou van de Creamy Eye Treatment met avocado van Kiehl’s maar die zit in een potje en ik vind het vervelend om steeds met mijn vingers erin te moeten dippen (en een spateltje geraakt na het eerste gebruik sowieso kwijt, oei). Ik kijk nu naar Moisture Surge Eye van Clinique:

image

Maar twijfel een beetje omdat ik een crème meestal beter vind hydrateren dan een gel.

Mijn Laura Mercier poeder is bijna op en ik ben benieuwd of er ondertussen eens een andere hype translucent poeder die ik móét proberen?

Ik vind die van Clinique heel fijn en vooral lekker fris voelen, vind dat bijv in de zomer heel fijn. Hij doet z’n werk wel goed, is echt hydraterend en er zitten kleine balletjes in die je open masseert waar aloe Vera in zit, voelt heel lekker.

@apeiros RCMA translucent powder! Gooi de verpakking van de LM poeder niet weg en doe daar die van RCMA in, die van RCMA zit namelijk in een soort zoutstrooier en dat is mega irritant :joy:

1 like

oh die komt ook al wel een aantal jaar voorbij toch? herken die verpakking iig
beste tip op de van LM open te krijgen? had al zitten kijken of ik er idd gewoon talkpoeder in kon doen haha

Ik gebruik de vitaskin eyecream, verkrijgbaar bij Holland & Barrett. Voor het eerst geprobeerd vanuit de advent kalender, en vind m zo fijn dat ik nog een tube gehaald heb, ookal is de eerste nog niet leeg.

2 likes

Hij ziet er super chill uit merk je dat de huid rond je ogen ook lichter er van wordt?

Ja! Misschien was ik wel een heel erg geval maar ik merkte wel binnen een maand dat de huid rond mijn ogen lichter was. Veel meer dan bijv met de Caffeine solution van TO (die deed niks lol). Soms rult ie wel, maar alleen sochtends als ik te kort wacht tussen moisturiser (natural moisturising factor van TO) en oogcrème. Savonds na mijn nachtcrème rult ie nooit

1 like

Thanks ik ga hem morgen wel even halen

1 like

Bedoel je die met vitamine C? Want ik ben op zoek naar een oogcrème die hydrateert maar verder geen actieve ingrediënten bevat omdat ik 's avonds al retinol gebruik.

Ja die! Helaas, dan is het niks, sorry!

1 like

Zou voor een Pico laser gaan. Denk dat 2 jaar terug 85 euro de startprijs was voor een hele kleine tattoo per behandeling waar ik werkte.

1 like

Ik heb ook goede ervaringen met de picolaser! @Daytona

Ik heb deze ook gebruikt. In het begin vond ik hem fijn. Maar na 2 weken merkte ik dat het de huid onder m’n ogen uitdroogde. Het was toen wel winter en m’n huid was super droog. Ik gebruik nu deze en ik ben er erg tevreden over.

1 like

Wil even delen dat ik 16 april eindelijk mijn wenkbrauwen laat tattoeren. Woohoo.
Zo’n zin in.
Helaas zijn mijn snorharen donkerder dan mijn wenkbrauwen dus eindelijk de knoop doorgehakt. Ik wil elke dag wakker worden met on fleek wenkbrauwen.

3 likes