Ik ken iemand die oa hiervoor Frownies gebruikt en zie wel echt verschil. Misschien is dat iets?
Zet iemand hier haar eigen wimper extensions en heb je een tip over welk merk te kopen?
Ik heb ze in het afgelopen jaar laten zetten, maar word een beetje moedeloos van de onmogelijkheid om een afspraak te maken voor bijvullen. Het is nu ook echt niet mooi meer, maar ze heeft pas eind volgende week een plekje (moet natuurlijk een hele nieuwe set betalen omdat het meer dan 4 weken geleden is dan). Mân vorige wimper styliste heeft nu een sabbatical en ik kan geen andere in de buurt vinden.
Ik zag dit dus op YouTube en dacht misschien kan ik dat zelf proberen: DIY: How to apply Eyelash Extensions at Home! Easy!! - YouTube
Ik heb een nieuwe Hydraterende crĂšme nodig voor droge huid.
Kiehls of the Ordinary? Of een andere optie? Hoeft geen spf in te zitten.
Ik gebruik die van de ordinary, maar heb juist een vette huid. Ik denk niet dat deze voor een droge huid hydraterend genoeg is.
Kan je voortaan niet meteen een afspraak maken na het zetten? Zo doe ik het altijd met mn nagels en ga ik ook doen met mn wimpers. Dan plannen we meteen al voor over 3 weken.
Ik deed calendula op littekens van hechtingen! Is goedkoop en lekker vet
Oeh hier heb ik over nagedacht, maar dacht dat het onzin was haha
Oh ik heb dit ook. Erger me er kapot aan als ik in de spiegel kijk.
Ik denk dat het bij mij komt doordat ik zoân lach heb: en ik er zo uitzie:
. Icm ouder worden inderdaad.
Welke lijm en welke wimpers gebruik jij? Ik denk er ook over na om ze zelf te zetten.
7 skins heeft bij mij enorm geholpen, maar dat doe je dus al. Masseren misschien? Ik zie wel eens wat van die face massage voorbij komen op insta, maar heb het zelf nooit geprobeerd:
https://www.instagram.com/p/CkwzQNgosCz/
Top dankjewel! Ik zag zoveel soorten lijm dat ik echt niet wist waar te beginnen haha.
Exact wat ik zou willen! Zie dat je aanraders in een andere post hebt gedaan, dankjewel.
@Luzarl dat is schijnbaar niet mogelijk bij deze dame, ze zegt iedere keer dat ik haar moet appen voor een afspraak tegen de tijd dat er bijgevuld moet worden.
Je hebt me geinfluenced dit ga ik zeker proberen. Alleen haal je dan elke twee weken je oude extensions eraf (hoe?)
Ik heb zelf vooral last van wimpers die naar beneden blijven staan, werken extensions daar ook voor (om dat te corrigeren?)
Iemand wel eens besteld bij Lyko?
Ze versturen het met Deutsche Post, maar het hangt al een tijdje in een vage status updateâŠ
Ben benieuwd of het nog gaat komen.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb er besteld en het was er snel met PostNL.
Hij is net bezorgd, thanks.
Ik zou heel graag mân eigen oogschaduwpalette samenstellen bij Make-up Geek, maar echt Ă©lke keer als ik op de site kijk zijn zeker 2/3e van mân favorieten uitverkocht. Altijd. Kijk ik dan toevallig op de verkeerde momenten of is het echt altijd allemaal uitverkocht? Iemand ervaring?
Volgens mij is make-up geek gestopt. Dus mogelijk verkopen ze nog hun resterende stock nog maar ik verwacht niet dat ze nog gaan aanvullen.
Ooohh dat zou het verklaren. Wat stom, dan gaat het niet meer lukken natuurlijk. Opzoek naar een alternatief dan maar
Douglas verkoopt ook dit merk