Het Beautytopic #3

Milani Luminoso is m’n all time favo en gebruik de laatste tijd ook vaak Bobbi Brown coral of nectar en NARS orgasm. Mja als je warm soul zo mooi vind zou ik die gewoon weer kopen, je doet er zo lang mee.

1 like

Wow ff tussendoor, ik post hier verder nooit maar moet echt kwijt hoe tevreden/blij/verrast ik ben over mijn Shampoo van Function Of Beauty! Gisteren binnen gekomen, vanmorgen meteen de shampoo + conditioner gebruikt en

  1. Het ruikt echt HEMELS
  2. Mijn haar is zo zacht en lekker niet meer droog als stro
  3. Ik koos volumize als een van de ingrediënten en mijn haar is gewoon echt niet meer futloos nu
  4. De flesjes zien er echt mooi uit (+je krijgt kekke stickers om erop te plakken haha echt Nice)

No spon maar wilde mijn positieve ervaring delen :biggrin:

8 likes

Mijne is er ook een van Mac, Blushbaby.
Ik heb een heel lichte huid met een koele ondertoon.

1 like

Die is ook erg mooi inderdaad, vooral bij een koele ondertoon. Voor mij zou hij iets te roze zijn denk ik.

Oh die van milani ziet er ook echt prachtig uit, misschien ga ik die eens proberen en anders weer terug naar mn geliefde warm soul.

Mijn favoriete blushes zijn de Cloud Paints van Glossier!

Voor mij is dat NARS deep throat! Ook prijzig, dus zoek eigenlijk ook wat anders, maar je doet er wel lang mee.

Deze zijn ook mooi, maar ik ben niet zo’n ster met het aanbrengen van deze crèmes/gel. Hoe breng jij ze aan?

MAC Dainty! Ik heb er zelfs al een helemaal van opgemaakt en nu met de 2e bezig.
Echt een hele fijne mooie blush!

2 likes

Wat leuk dat je een palette van Mesauda hebt gekocht, welke heb je? Ik ben erg benieuwd naar wat je ervan vindt want ik ben super nieuwsgierig naar dit merk :blush:

Harmony van MAC is ook wel een mooie neutrale kleur vind ik. En Gingerly is m’n favoriet, maar wel redelijk warm/oranje, dus daar moet je wel van houden. En Warm Soul inderdaad :smiling_face_with_three_hearts: maar die heb je al.

1 like

Ik spit al een tijdje de beautytopics door voor goede tips en wil jullie even bedanken voor deze! Ook @Spaarlamp. Heb de Bobbi Brown corrector besteld en nu een paar dagen in gebruik, echt precies wat ik nodig had. Heb 'm in light to medium bisque. (Ook de code van ‘Debbie’ gebruikt al weet ik niet eens wie dat is :smile:)

2 likes

Mijne is Elegance van Chanel maar ik zou 'm niet opnieuw kopen (hah dat zeg ik alsof ik 'm zelf gekocht heb, nee was PR) want ik wil proberen zo veel mogelijk anti-racist te shoppen en Chanel… Tja :stuck_out_tongue:

Ik heb trouwens een absoluut makeup shopverbod en wil terug naar een één-van-elk collectie, zoals vroegaahh. Want ik ben zo blij dat ik bijna door mijn #gekregen skincare ben en zelf weer kan speuren naar een product om te kopen, dat ik daar ook met m’n makeup weer naartoe wil :sweat_smile: First world problems!!

1 like

Ik breng ze met mijn handen aan, het is een beetje moeilijk om de juiste hoeveelheid eruit te krijgen dus dat doe ik op de achterkant van mijn hand, en dan stippel ik het aan met mijn vingers en stempel/stip het zachtjes uit.

1 like

Hier had ik een sample van: https://www.iciparisxl.nl/nl/wishful/yo-glow/p/BP_1100264/gezichtsscrub-40ml?channable=0116ba6774696e0036323931313036303334353835fa&varSel=1100264&gclid=Cj0KCQiAnKeCBhDPARIsAFDTLTLBAamF9BonFIPObbV8xeBycZpsz_3lQJSQdJg7L_9It-bkPZg2RxIaAt5YEALw_wcB

Lekker hoor en heel veel deeltjes.

1 like

Ooooh help :sweat_smile: Ik heb een €50 bon van de Douglas gekregen als soort babyshower cadeau, maar weet gewoon niet wat ik moet halen. Ik houd enorm van make-up, dus zit een beetje die kant op te denken. Heb al best wat mooie producten in huis (MAC paletten, Huda palette, diverse luxe lipsticks, enz…) maar heb me gedurende het corona tijdperk niet écht bezig gehouden met wat er nieuw op de markt is gekomen. Wat zouden jullie er mee doen? :innocent:

Als je al genoeg make up hebt misschien wat tools zoals nieuwe oogschaduwkwasten ofzo?

1 like

Ik heb deze onlangs gekocht en voelt inderdaad verfrissend aan maar als ik erna (als in: zeker een uur later, dus zeker genoeg ingetrokken) concealer opdoe gaat het helemaal rullen :cry:

Zwanger hè? Oogmaskers oogmaskers oogmaskers oogmaskers oogmaskers voor als le Bebe er is :joy:

2 likes

Ik twijfel ook al maanden om dat te bestellen maar ik vind het zooo lang duren. Welke geur, kleur en doelen heb jij gekozen?