Het Beautytopic #3

Paula’s Choice en Little Wonderland geven allebei 20% korting op de hele bestelling.

2 likes

Snap er niks van. Mijn foundation zit tegenwoordig vlekkerig. Daar waar ik de stippen zet blijf je zien zeg maar. Ik heb met een bufferkwast geprobeerd en beautyblender. Waar kan dit aan liggen?

Wat vinden jullie de beste zilvershampoo?
Ik heb die van Fanola gehad maar die maakte de voorste plukjes echt paars-paars, dus zoek toch liever een andere

Ik weet niet waar het aan ligt, misschien iets te lang gewacht met blenden? Maar je zou het op kunnen lossen door de foundation eerst op je kwast/beautyblender te doen en dan aan te brengen. Eventueel eerst op de rug van je hand en daar in dippen met je kwast/beautyblender om te voorkomen dat je te veel in een keer aanbrengt

Edit: ik heb zelf trouwens ook wel eens van die stippen, vooral als mijn huid wat droger is. Misschien heeft het daar mee te maken.

Ik vind die van Fudge heel erg fijn! Maar je moet je wel aan de gebruiksaanwijzing houden want anders krijg je inderdaad een paarse gloed in je haar. En je handen direct goed wassen nadat je het gebruikt hebt, haha.

1 like

Die van Schwarzkopf is volgens mij wel goed.

2 likes

Iemand die een goede gezichtscrub weet? Mag best wat kosten

Die vind ik fijner dan die van Fudge. Goed voor een heldere gloed, maar niet heftig als de Fudge. Die gaf me ook veel jeuk op mijn hoofdhuid trouwens.

Wat zijn aanraders om nagellak langer mooi te houden? Na 24u zijn mijn nagels al allemaal gechipt :weary: Ik gebruik nu enkel 2 laagjes van een Hema nagellak, maar als iemand goede base of topcoats kan aanraden dan hoor ik het graag!

Dermalogica daily microfoliant!!! Is meer een peeling want heeft geen harde scrubdeeltjes, maar het is zooooo fijn

3 likes

Ik zou het hier even vragen:

Of even zoeken via de zoekfunctie. Er worden regelmatig tips gedeeld in het show je nagels topic :smile:

1 like

Ja denk dan toch gellak.
Maar kan ook aan je nagels liggen.
Heb periodes dat ik een week zonder chips loop en soms binnen 1 dag al vol chips zit. Denk met droge nagels te maken etc.

1 like

Ik vind die van Kerastase heel fijn, droogt je haar ook niet zo uit als andere zilvershampoos en heb nog nooit paars haar gehad!

1 like

Sorry dubbelpost maar Dr. Brandt microdermabrasion, wel €85 dus flink aan de prijs maar je moet het maar 2x per week gebruiken en je huid voelt echt superzacht daarna! En idd dermalogica werkt ook heel fijn.

2 likes

Bedoel je deze ?

Ja! Vind t zelf ook wel fijn dat je echt dat scrubgevoel hebt, maar ik heb best een gevoelige huid en dat gaat prima :blush:

2 likes

Ik heb net de unscrub van Paula’s choice aangeschaft. Moet hem nog uitgebreid testen maar misschien iets om te proberen, mini verpakking is maar 6,-

1 like

Ik heb vandaag mijn nieuwe Lethal Cosmetics highlighter binnen gekregen (in Isotope) en hij lijkt echt heeeeel mooi. Blendt goed in met mijn huid en de glow is subtiel maar toch blinding als het licht erop valt. Ik heb van Mesaudo Milano een oogschaduwpalette gekocht, die ga ik morgen ook even testen. Eerste swatches lijken wel goed.

Oh en nog een aanrader: Iconic london cream blushes. Super glowy, makkelijk te blenden en verplaatsen mijn foundation niet.

2 likes

Wat is jullie all time favorite blush? Ik heb best wel een smal gezicht en geen duidelijke contouren van mijzelf. Houd niet zo van zelf contouren en zoek dus een subtiele blush. Ik gebruikte vroeger vaak mac warm soul, en die vond ik echt fijn maar zoek toch iets nieuws (en oké misschien goedkopers)

Ik wou zeggen Mac warm soul, haha. Dat is echt mijn lievelings. Soms hebben ze wel aanbiedingen bij Douglas toch? En je doet er wel 100 jaar mee dus ik zou gewoon wel voor die gaan.

4 likes