Het Beautytopic #3

Wie weet komt dat nog :relaxed: Ik denk dat ik zelf voor de moisturizer ga!

1 like

Ja zo irritant vind ik dit, soms wil ik gewoon eerlijk advies en nu beutybloggen ook dood is weet ik soms niet wat ik nou moet kopen. Mis echt de tijd van de eerlijke reviews :sob:

3 likes

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik het gevoel dat ik veel sneller naar zweet ruik. Echt niet fijn. Ik het verschillende deodorants gebruikt maar had dan echt in de loop van de middag het gevoel dat ik rook naar een mengeling van deo en zweet. Dus nu toch maar 2 antiperspirants besteld. Hopelijk helpt dat. Het ‘gekke’ is dat ik niet echt veel zweet als in vocht maar vooral de geur.

Dit had ik ook echt mega erg. Ik werd er zelf onpasselijk van. Wat bij mij gek genoeg hielp was zo’n zoutstick. Ik had ook een anti transpirant maar ben toch tevredener over de zoutstick.

2 likes

Ja ik ook. En ik vind het zo vervelend dat ik 's ochtends mezelf was, deo op doe en voor mijn geval bij de minste inspanning alweer zweet ruik. Maar thanks voor de tip! Ga het even opzoeken ook. Heb je een specifiek merk die je fijn vindt?

2 likes

Ja die van Happy Earth! De sprays of de roller vind ik niks maar dat blok is echt fijn. Ik zweet nog wel maar zonder geur. Ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Voor de mensen die regelmatig hun haar krullen met een tang, ik had laatst al tips gevraagd over een heat protector zonder shit erin en die heb ik gekocht (thanks!). Maar ik gebruik nog zo’n mega cheap Junior haarspray/lak om het echt in de krul te houden maar merk dat mn haar echt uitdroogt/afbreekt. Zijn er haarsprays die echt goed de krul erin houden zonder alcohol, of iets dat in ieder geval wat zachter is voor je haar?

In de zomer gebruik ik altijd deze zonnebrand op mijn gezicht, en die matteert echt zo goed. Kent iemand een primer die hetzelfde effect geeft? afbeelding

2 likes

Kun je het niet gewoon het hele jaar door gebruiken, maar dan de spf30 voor de herfst en winter?

1 like

Hebben jullie tips voor een goede volume mascara? Liefst een die ik gewoon bij de etos of kruidvat kan scoren.

Ik vind die sky high van maybelline echt heel fijn, de false lash effect van Max factor ook, dat is die donkerpaarse.

3 likes

Jaa ik vind ook die Maybelline Sky High heel fijn, volgens mij nu in aanbieding bij K.ruidvat dat ik zag.

1 like

Klopt! Ik heb hem, op aanraden van dit topic, vandaag voor negen euro bij de Kruidvat gehaald.

2 likes

Is het een beetje te doen om zelf gellak te zetten met een lamp? Ik wil graag weer gellak gaan dragen maar zie het niet zitten om maandelijks 40 euro uit te geven. :grimacing:

edit:
Mocht het te doen zijn, welke merken raden jullie aan voor (bond) primer en topcoat etc? Ik heb al een lamp gespot.

Jep. Even naar Michelle ivak haar insta gaan. Veel en duidelijke uitleg over alles.

Ik zelf heb de lamp van Kiki
Lakjes van kiki,Carma en pink.

2 likes

Idd zij geeft echt goede tips!

2 likes

Iemand ervaring met Syneo 5/odorex extra dry/Polar? Of welke vind je het fijnste? Werkt het gelijk bij het eerste gebruik goed? En laat het vlekken achter op je kleding?

Ik heb een aantal jaren geleden de odorex extra dry depper gebruikt. Ik deed dat (voor zover ik mij herinner) 1x per week voordat ik ging slapen en dan deed ik 's ochtends gewoon zo’n stick deo op. Het werkte echt supergoed, had meteen geen last meer van zweet vlekken onder mijn oksels. Echter gingen mijn oksels er wel erg droog uitzien en werden ze gevoeliger, ook ging ik meer zweten bij mijn hoofd rug en kont. Ik heb het 2,5 jaar lang gebruikt en ben toen gestopt. Heb sindsdien geen last meer gehad van extreme zweetplekken, heel af en toe een heel kleintje bij hoge inspanning.

2 likes

Ik heb een tijdje odorex gebruikt en het werkte wel. Alleen ik kreeg wel ontzettend veel vlekken in m’n pyjama’s (deed het ‘S avonds na het douchen op) bij de oksels, het leek op bleekvlekken.

1 like

Ik heb ook een deo-vraag. Ik gebruikte altijd de zoutstick van Salt of the Earth, maar die zie ik nergens meer liggen bij Etos/Kruidvat. Ter vervanging van die heb ik de zoutstick van Happy Earth gekocht, maar die werkt minder goed:( Ik ruik echt een beetje naar zweet aan het einde van de dag, terwijl ik met die van Salth of the Earth de hele dag niks rook.
Weet iemand een andere goede zoutstickdeo?

1 like