Het Beautytopic #3

Mooi is ie he :heart_eyes:

2 likes

Nog ontzettend bedankt voor het delen van deze tutorial! Ik heb hem vanochtend snel toegepast (living on the edge), en naast dat het veel makkelijker was dan ik dacht, heb ik ook echt voor het allereerst het gevoel dat je de schaduws na een hele dag nog steeds goed ziet zitten, het is geen onduidelijke waas! Ik heb mijn enige palette gebruikt, met 4 neutrale kleuren van MAC, en gel liner van L’Oréal om te tightlinen.

43 likes

Prachtig!

1 like

Heeft iemand ervaring met de Dior Airflash foundation/Dior Backstage Face & Body foundation?

Nog iets voor op jullie “moet je kopen bij Sephora lijst”

Vergelijkbaar met de take the day off balm van Clinique maarrrrrr deze wordt niet heel olie-achtig en laat geen vettig laagje achter. Bij die van Clinique blijft er zo’n waasje achter in je oog, bij deze niet. Qua grootte hetzelfde als die van Clinique en deze was €13 ofzo. Verwijdert (waterproof)make-up echt super goed en snel en mijn huid voelt heel zacht daarna.

14 likes

Stoppp ik had een bon van 20 euro korting die tot vandaag geldig was/is

3 likes

Leuk! Ik heb in NY destijds zo mini kitje met 4 kleuren gekocht en gebruik ze (op 1 kleur na) echt vaak!

Iemand al nimya besteld? Ik wil het graag proberen, maar twijfel een beetje. Wil heel graag het serum en die oogstick testen. Heb ook geen settingspray, dus neig naar de hele set. Tegelijk… ik gebruik heel vaak geen foundation, dus valt er dan wel wat te setten?

Ja ik heb de crème gekocht! Ben heel benieuwd, wilde eigenlijk ook het serum maar heb net 3 nieuwe serums gekocht dus mag niet meer. :joy: Heb alleen nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, maar Nikkie zei in dr story dat daar een probleem mee was dus ga er maar gewoon van uit dat het goed is gegaan.

2 likes

Heeft iemand hier iets van Nikkie besteld?

1 like

Wow, compleet overheen gelezen :shushing_face:

1 like

Ik probeer te bestellen bij de franse sephora site, maar hij zegt dat hij niet naar mijn adres kan sturen. Heb hem wel gewoon op verzenden naar Nedeland staan. Snap er helemaal niets van. Iemand anders dit ook gehad?

Wat gek, ik heb gisteren nog besteld en dat ging gewoon prima, ook op een Nederlands adres.

Ik probeer het straks even op mijn laptop, hopelijk lukt het dan wel

1 like

Dit komt er dus te staan, vertaald vanuit het Frans

Volgens mij is het product dat je wilt bestellen niet beschikbaar in Nederland.
Ik woon in België en sommige merken of producten versturen ze enkel naar Frankrijk (vn Rare Beauty)

Oh super jammer. Ik had een sephora favorites lip set, een Marc Jacobs lipstick en een Laneige lip mask in mijn mandje.

Ja wellicht zit er dan iets tussen wat ze niet naar Nederland verzenden. Normaal geven ze het aan welk product (of misschien is het wel de volledige bestelling?)

Weet een van jullie of je bij een wimperlift ook moey zorgen dat het droog blijft (en zo ja hoe lang) of is dat een mythe? Het staat namelijk niet op de verpakking

Ja de eerste 24 uur wordt het aangeraden!

2 likes

Ik zie dat Catrice (en Essence misschien ook?) nu ook wat skincare hebben, oa zo’n rode peeling. Heeft iemand hier al iets van geprobeerd?