Het Beautytopic #3

Die van Salto of the Earth verkopen ze nog wel online bij biggreensmile.nl zie ik. Ze verkopen daar ook andere producten, zoals natuurlijke wasmiddel en food huggers, dan zou je het eventueel kunnen combineren.

2 likes

Lash paradise van L’oreal , vaak wel 1+1 gratis bij Kruidvat

2 likes

We hebben een ‘show je nagels’-topic, als je daar in terugscrollt kom je veel tips tegen!

1 like

Ik heb de lamp en lakjes van De Sera en ze werken helemaal top! De nagels moeten wel lang onder de lamp, maar dat maakt voor mij niet veel uit. Vond het erg makkelijk en blijft lang goed zitten.

2 likes

Ok, ik ben om dankzij jullie! Ik ben bijna jarig dus ik ga een lamp voor mijn verjaardag vragen :smiling_face_with_three_hearts: de lakjes en primers enzo koop ik dan zelf wel haha.

Mijn Laura Mercier poeder is op. Ik ben er eigenlijk wel tevreden over. Maar ik dacht misschien is er een nog betere optie?

By terry poeder is fijn

Een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar wenkbrauwgel, ik gebruik sinds kort zo’n brow soap als gel en daarmee blijven mijn wenkbrauwen echt de hele dag mooi zitten. Heel fijn!

3 likes

Ik niet! Ik heb best wel wat wenkbrauw en ik heb nog nooit stukjes gezien in m’n wenkbrauwen.

1 like

Nee bij mij ook niet inderdaad!

3 likes

Iemand enig idee welk product kan helpen bij deze huidkleurige bultjes? Het zijn geen gerstekorrels volgens mij.

Ik gebruik ‘s morgens als reiniger de Hydrating Facial Cleanser van cerave en daarna het Anti-Pigment Serum Duo en zonnecrème. Ik gebruik ‘s avonds eerst micelair water om te reinigen en dan weer de Hydrating Facial Cleanser. Tenslotte dan nog de spot corrector en nachtcrème anti-pigment van eucerin.

Heeft iemand toevallig een tip voor goede natuurlijk ogende nepwimpers? Ik had laatst demi wispies van ardell gekocht maar dat zag er echt belachelijk uit bij mij haha.

Catrice heeft wel vaak mooie wimpers vind ik! En ik knip ze vaak wat korter om het minder heftig te maken

1 like

Thanks, ga ik morgen even kijken!

1 like

Zouden het geen whiteheads kunnen zijn?

Wat daar bij mij het beste bij helpt is 2/3 keer per week een milde exfoliant gebruiken met salicylzuur (BHA). Paula’s choice heeft hele goede bijvoorbeeld, ook in klein uitprobeer formaat :blush:

Ik heb het opgezocht en dat zou inderdaad goed kunnen. Bedankt voor de tip! Ik ga dit proberen.

Edit: bedoel je deze: https://www.paulaschoice-eu.com/skin-perfecting-bha-liquid-exfoliant-m2010.html?dwvar_m2010_size=fullsize&cgid=exfoliants

Kan je die ook gebruiken bij een drogere huid?

Ik zou voor een droge huid eerder deze pakken

Die liquid kan je huid best uitdrogen, de lotion doet dat minder.

1 like

Ik heb ze allemaal gebruikt en had het beste en langste effect met polar.
Ik heb nu doekjes via Amazon gekocht maar die zijn zeker niet milieu vriendelijk, dus ga weer terug naar polar.

1 like

OkĂŠ dan probeer ik deze. Bedankt!

Werkt dat ook goed om je wenkbrauwen ‘normaal’ in model te houden? Want meestal zie ik mensen er zo fluffy/feather brows mee maken maar ik vind mijn eigen wenkbrauwvorm prima eigenlijk.