Nee helaas! Die eerste komt hier binnenkort in de buurt en was dus vast benieuwd of ik hem dan eindelijk weer kan bemachtigen! Nadat mân voorraad op was weer verschillende andere merken/deoâs geprobeerd maar blijf deze toch het fijnst vinden (en dan ook nog eens een heel fijn prijsje
)
Dan zou ik zeker de nachtcrème variant proberen!
Persoonlijk vind ik de cetaphil creme fijner dan dermolin (en ook wat voordeliger qua prijs), maar ik weet natuurlijk niet of die voor jou misschien wat te vet is. Voor mij is de dermolin nacht/dagcreme vanwege mijn eczeem niet voedend genoeg âs avonds. Daarom meng ik het voor de nacht ook altijd met een voedend serum. Cetaphil kan ik wel los gebruiken zonder serum!
Van welk merk?
Net twee lipsticks gekocht van het merk Flower Beauty (van Drew Barrymore) en ben best wel onder de indruk. Kwalitatief echt goed. Romig, hydraterend, veel pigment.
Heb de Perfect Pout Lipstick gekocht in de kleuren Blush Rose en Buttercup. En vooral Buttercup is echt een hele fijne basic nude. Helpt ook nog dat ze allebei goed hydrateren.
Tip als je op zoek bent naar hydraterende lipsticks. Ze zijn nu 1+1 gratis bij Kr.uid.vat.
Ik gebruik sinds kort een antiperspirant deo en het werkt wel goed alleen ik heb hele geĂŻrriteerde/droge oksels nu. Dus dat is wel weer jammer
Gebruiken mensen hier een microvezel handdoek na het reinigen van hun gezicht? Merk je voor of nadelen?
Lisa Eldrige (ik houd van haar filmpjes haar make-up technieken zijn echt tijdloos) heeft nu ook een foundationlijn gelanceerd, waarbij je tester sets kunt kopen, maar natuurlijk is het helemaal uitverkocht. Ik ben echt zo benieuwd, maar moet nog even wachten
Ik gebruik dat toevallig, omdat ik handdoeken in klein formaat apart voor mijn gezicht wilde gebruiken. Ze drogen snel, maar verder kan ik geen voordelen bedenken tegenover een gewone handdoek haha
Ja ik ben ook zo benieuwd! Ook naar haar blushes en lipsticks maar heel vaak zijn dingen uitverkocht ja. Ze heeft nu ook een pop-up store in Londen dus mocht iemand zo gelukkig zijn om die kant uit te gaan, een tip!
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?
Ik heb ze een keer bij een bestelling bij huidpraktijkshop besteld, maar volgens mij heb ze ook gewoon bij de hema.
Iemand die een goede vervanger weet voor de Nyx bare with me tinted skin veil foundation? Volgens mij wordt deze namelijk niet meer gemaakt en die van mij is bijna leeg
Kan het âkwaadâ om dagelijks af te wisselen van dagcreme? Ik heb verschillende samples en miniâs en ben van plan om elke dag een andere crème te gebruiken. Ben alleen bang dat mijn huid het niet zo leuk vind en onrustig wordt.
Nee opzich niet, maar je zult nooit een echt resultaat van een crème zien als je het maar een paar dagen achter elkaar gebruikt. Dus als je ze wilt gebruiken gewoon om al die samples op te maken dan kan het, wil je ze gebruiken om te kijken welke het beste bij je huid past dan heb je sowieso aan een sample niet genoeg.
Hebben jullie misschien een tip voor een poeder voor onder mijn ogen? Ik heb enorm donkere blauwe kringen en gebruik hiervoor een bb corrector en een concealer van Estee lauder. Werkt an sich goed, maar dit is met 2 uur bijna weer van mijn gezicht af. Met mijn goedkope gezichtpoeder blijft het wel zitten, maar die zie je goed zitten. Echt geen gezicht. Ik breng deze aan met mijn beautyblender.
Wat gebruik je er onder qua verzorging? Misschien is dat te vet waardoor je make-up gaat glijden. Ik vind de mineral veil poeder van Bareminerals heel fijn voor onder je ogen, die is heel dun qua textuur en een beetje porieverfijnend dus maakt lijntjes onder je ogen ook zachter.
En als je de goedkopere met een kwast aanbrengt? Met de beautyblender krijg je echt een behoorlijk dikke laag poeder onder je ogen
Nog geen vervanger, ik heb nog een halve tube. Maar ik baal ZO want was er net zo blij mee.
Ik gebruik Clinical 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Treatment van PC en ben er tevreden over. Het maakt mijn huid gladder en ik denk dat het ook lijntjes minder diep maakt. Ik gebruik het zoân drie keer per week.