Het Beautytopic #4

Die van Olay uit mijn link is zonder SPF, dus ook 's nachts te gebruiken. You are welcome!

3 likes

Clinique Almost Powder!

2 likes

Ik heb een oogpotlood die op mijn waterlijn echt muurvast blijft zitten.
De oogschaduw daarin tegen gaat wel alle kanten op. Maar zou het 10/10 opnieuw kopen!

2 likes

Dankje, ga ik eens naar kijken. Zijn die kleuren een beetje geel? Online zien de kleuren er zo roze uit, ik heb wel een heel gele huid

1 like

Oké dit is een long shot maar iemand postte laatst iets over een product voor je wenkbrauwen dat heel fijn was. Ik weet niet eens meer precies wat het was, een gel of een potloodje of iets er tussenin maar het was niet zo duur en volgens mij van de Hema oid (drogisterij(merk) kan ook, in ieder geval laagdrempelig verkrijgbaar). Ik dacht toen ‘dat ga ik kopen als mijn wenkbrauwgel op is’ maar inmiddels natuurlijk alweer vergeten wat het precies was en zoeken levert ook niks op.

3 likes

Ik moet meteen denken aan de Grimas fixeergel waar @Spaarlamp heel positief over is, maar dat is alweer van een tijdje terug.

Deze was het helaas niet, maar bedankt voor het meedenken.

Ik postte niet zo lang geleden over het bruine oogpotlood van de etos wat precies mijn wenkbrauwkleur bleek te zijn en fijn werkte. Geen gel, dus weet niet of je dat bedoelt maar wie weet. Als reactie daarop kreeg ik dat de potloodjes van mac ook heel fijn zijn (wie weet waren het die haha)!

2 likes

Make-up slaat bij mij snel roze uit, maar hierbij heb ik dat probleem nooit gehad! Ik heb een tijdje ook de Redness Solution poeder gebruikt, die was ook erg fijn. Wel echt helemaal geel, dus ik gok niet prettig voor over het hele gezicht.

@Sundance was het niet de wenkbrauwgel van Nyx?

3 likes

Binnenkort gaan dochter en ik winkelen en oa naar de Bijenkorf. Lijkt ons leuk om make up advies te vragen. Je moet hiervoor reserveren. Alleen twijfelen we erg tussen nars of Charlotte tilbury. Gaat met name om oogmakeup.,waar zouden jullie voor kiezen?

CT!

2 likes

Ik heb dit even teruggezocht en het was inderdaad deze discussie! Maar volgens mij was het het product dat aangeraden werd door iemand met een roze A als avatar maar die het bericht verwijderd heeft haha.

Charlotte Tilburry vind ik mooi maar wel braaf. Verwacht geen glitter en highlight tot de maan. De doelgroep is toch wat ouder en rustiger in hun make-up. Mocht je een crème oogschaduw willen proberen; eyes to mesmerize in Oyster Pearl.

Nars is wat meer uitgesproken in kleur. Wel veel warme tinten. Ik vind de kleur Dolce Vita in blush en lipstick mooier dan het beroemde Orgasm.

Heb het ook even teruggezocht, maar de ‘roze A‘ raadde mij het mac wenkbrauwpotloodje aan in de kleur spiked :slight_smile: Heb er toen een screenshot van genomen.

2 likes

Ik heb het bij Laura Mercier gedaan en dat vond ik heel fijn! Heb er mooie producten aan over gehouden die ik dagelijks kan gebruiken. Vond de vrouw die me hielp ook heel vriendelijk en ze heeft allerlei verschillende looks bij me gemaakt. Ik ging heen met make-up en dat haalde zij er vanaf.

2 likes

Geen idee over welk product jij het hebt maar ik kan de Got2B wenkbrauwgel wel aanraden! Kost een tientje denk ik bij Kruidvat. Die van Catrice was ook wel goed maar maakte mijn wenkbrauwen net iets te krokant soms

2 likes

Ik wilde nog even kwijt dat ik het altijd zo leuk vind dat als je hier iets dropt als ‘ja iemand zei ooit iets over een fijn wenkbrauwproduct’ dat er meteen zoveel mensen meedenken :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Was het iets van een gel? Als het ook iets anders kan zijn, ik heb het ook gehad over een stiftje van nyx, nog steeds tevreden mee!

1 like

Beetje laat, maar dit is mijn drogisterij buit uit Brighton (heb de soap and glory eyeliner nog wel even op het vliegveld gekocht). Heb niet echt reviews gelezen behalve wat tips van hier gevolgd, dus ben benieuwd.

9 likes

Ik vind deze juist verschrikkelijk.
Hij flaket echt enorm, en heb er zelfs droge plekjes aan over gehouden

1 like