Het Beautytopic #4

Catrice True Skin of Maybeline Eraser vind ik beide fijn!

1 like

Ik sluit me aan bij die van Maybelline, al jaren favoriet!

2 likes

Ik gebruik die van Benecos altijd. Werkt fantastisch voor mij!

2 likes

Ohh dit klinkt niet top hahaha :joy: even over nadenken dan nog

1 like

Idd maybelline eraser of nyx bare with me!

1 like

Ik zat deze week een fragment van First Dates op TikTok en die meid had zo’n mooie glitter oogschaduw op. In de comments noemde ze ook welk merk het was, maar ik kan deze TikTok niet meer terugvinden :frowning:

In het fragment ging het over de verlamming van de jongen.

3 likes

Mocht je het niet kunnen vinden op deze manier dan zou je het via je kijkgeschiedenis kunnen proberen. Als je een . intypt bij de zoekbalk dan kom je er op een makkelijke manier.

1 like

Ja maar ik kijk 1000 tiktoks per dag :frowning:

6 likes

Ik gebruikte onderstaand product van ELF ook als blush, maar volgens mij is deze uit het assortiment en vervangen door een soortgelijk product, maar dan met een hydraterende core. Van wat ik online gezien heb, lijkt deze nieuwe wat donkerder en door die core lijkt het me minder chill als blush.
Weten jullie welke blush dichtbij deze kleur zou komen? Ik zag dat ELF ook zoiets heeft, maar dan met glitter en dat wil ik niet.

2 likes

Dit is een dupe van Clinique Black Honey, daar is een liquid blush van dus dat komt denk ik wel in de buurt. Is qua prijs alleen wel heel anders natuurlijk.

2 likes

Ohh perfect! En afgeprijsd bij ici! Ik heb ook black honey, maar vond het zonde om die op mn wangen te smeren haha.

Ik heb hier ooit om een dupe van black honey gevraagd en toen had jij die van elf aangeraden :joy: Heb er lang plezier van gehad!

3 likes

Helaas hielp dit niet. :worried: Heb het 2 nachten geprobeerd maar het bleef maar plakken en aanvoelen alsof ik aan het zweten was.
Het lijkt wel alsof m’n huid het ook helemaal niet op neemt, ‘s ochtends voelde het nog net zo plakkerig als de avond ervoor. Heel gek…

@Daelyss ik heb heel rebels toch doucheolie geprobeerd en het was inderdaad levensgevaarlijk. :joy: Waarom dit verkocht wordt snap ik echt niet want dit is zo onveilig.

@Kwal ik heb deze nu besteld dus ik ben heel benieuwd. Ben ook benieuwd of een gel minder plakkerig is/blijft dan een crème.

@Krabsalade bedankt voor de tip! Ik heb de cleanser voor onder de douche besteld. Ben heel benieuwd of dat al een goede stap is en daarna nog iets opsmeren.

3 likes

Deze gebruik ik ook! Just so you know: hij is gewoon nog leverbaar via de ELF-website!

1 like

Ik wil binnenkort voor het eerst nepwimpers gebruiken voor een feestje. Ik zoek redelijk natuurlijke wimpers die het geheel niet meer glam maken. Wat zijn jullie favoriete merken/typen hiervoor?

Ik vind de wimperstukjes (geen idee hoe het heet) van essence heel fijn. Dat zijn dan losse “plukjes” van een paar haartjes, waardoor het heel natuurlijk lijkt en ik vind dat makkelijker in gebruik.

3 likes

Ik heb deze net gelijk gekocht en dit is heel chill inderdaad! Had ook een strip gekocht en dat lukt voor geen meter maar die plukjes zien er mooi natuurlijk uit. Dank voor de tip!

3 likes

Eindelijk een fijne (en goedkope) “my lips but better” gevonden! In kleur 303. Droogt niet uit, blijft redelijk zitten en echt perfecte kleur voor mij

8 likes

Wat vinden jullie van crème blush producten? Ik zie steeds die van Kess Berlin langskomen en ik vind dat effect super mooi, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Het lijkt me voor het voorjaar wel mooi glowy en niet zo poederig.

Die van Kess

2 likes

Geen ervaring met Kess maar ik vind cream blush prettig werken! Ik heb 2 kleuren cream blush van Tower 28 en dat is eigenlijk de enige blush die ik nog gebruik. Blijft met een primer eronder goed zitten en ik vind het heel fijn dat ik het met mijn vingers kan aanbrengen in plaats van een kwast.

4 likes

Ik heb er van Glossier en wil heel graag eentje van Rare Beauty. Ik vind het goed dat je de intensiteit kan kiezen en het product makkelijk kan inwerken. Zeer fan van!

2 likes