Ah, jammer! Maar jij hebt dan tenminste geen pijn!
fiveheads unite ![]()
overigens draag ik tegenwoordig vaak een strakke knot want echt geen zin meer om mijn haar elke dag leuk om mijn hoofd heen te arrangeren. Maar ik voel me wel altijd een beetje deze emoji: ![]()
Ik wou nog eens iets kleins bij MAC bestellen maar mijn god wat zijn die prijzen duur geworden?? Volgs mij was Strobe Cream 10 jaar geleden exact de helft? Sowieso dat ik ooit concealer kocht voor 18 euro en geen 34.
Vind make up echt zo intens duur geworden. Drogisterij merken hebben nu de prijzen die sommige parfumerie merken 10 jaar geleden hadden. Koop nu nog maar amper make up terwijl ik echt een liefhebber was.
Echt he! Zat laatst even bij de lipsticks te kijken, maar daar heb ik destijds 100% zeker €19 voor betaald. Geen €27 van nu ![]()
Ja mascara’s bij de Kruidvat zijn ook gauw €20 tegenwoordig, vind dat echt duur.
Toen ik nog bij Bobbi Brown werkt was hun serum foundation €58 en dat vonden veel mensen al te duur dus die was echt moeilijk om te verkopen, die is nu €89??? echt wtf.
Het gekke is wel dat de laatste 3/4 jaar mensen klagen dat alles te duur is, energiecrisis en nasleep van corona enzo, maar dat de omzetten in de cosmetica wel blijven stijgen. Sta er soms versteld van hoe makkelijk mensen honderden euro’s uitgeven eraan. En dan ter plekke wel “pfoeh jeetje, €150 voor parfum is wel duur hoor, maarja doe maar”
Dat meen je. Ik dacht dat dat wel minder zou zijn geworden. Ik had een jaar terug denk ik nieuwe make up gekocht en was hier denk ik wel iets van 800 euro, misschien wel meer, aan kwijt. Ik had mezelf al iets van 3 jaar verwaarloosd dus ik mocht even los gaan van mezelf, maar vond dit ook echt heftig toen ik alles bij elkaar optelde. Ben nu hopelijk weer een tijd klaar.
Was ook iemand die nooit nep geurtjes zou dragen, als een ex douglasser, maar koop nu ook gewoon namaak haha.
Oeh dan ben ik wel benieuwd welke nepgeuren jij echt goed vind!
89 euro is echt gestoord voor iets dat je dagelijks gebruikt en dus relatief snel op kan hebben…
Er is natuurlijk wel die lipstick theorie: Lipstick effect - Wikipedia , stelt dat in geval van slechte ecnomische toestand er sneller naar kleinere luxe producten wordt gegraviteerd om zichzelf nog dingetjes te gunnen. Tui had laatst ook iets gepubliceerd dat zij een duidelijke negatieve impact op de boekingscijfers zien wat hier wel bij kan aansluiten als hogere budgetcategorie.
De geuren van the Essence Vault zijn echt top. Ze blijven niet 100% net zo lang houden als het origineel maar voor dat geld spray ik wel een keer bij door de dag heen. Ze hebben ook vaak aanbiedingen, dus heel betaalbaar.
Geen nepgeuren, maar ik vind de parfums van de zara altijd erg goed als everyday parfum. Kost ook vrij weinig en heb er echt lang plezier al van.
Dat zijn toch ook vaak dupes van ‘echte’ geuren? Ik heb er een die een dupe zou zijn van Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540.
Nou ik kreeg er een voor m’n verjaardag vorig jaar ben ook verbaasd hoe lang die geuren blijven hangen! Echt langgg en soms dagen nog, vind ik
En volgens mij ook niet zo duur nee
Je hebt wel verschillende gradaties
Thanks!
Geen idee, maar zou heel goed kunnen. Ik vond ze echt verrassend goed!
Ik heb ook een voorraadje Zara geuren thuis staan mijn favo is Nude Bouquet en Lightly Bloom. Ik zoek nog een dupe voor Diptyque Ilio, dus als iemand een tip heeft haha.
Iemand tips voor een aftersun die ook goed vettig aanvoelt als een soort body butter?
Ohja! Dit was vroeger mijn favoriet maar op de een of andere manier helemaal vergeten. Goeie tip!
Gaat er hier iemand naar de L’Oreal friends & family sale? Tijdens Corona online was dat zo fantastisch, maar ben alsnog benieuwd wat er allemaal gekocht wordt daar, ondanks dat ik niet kan gaan.
Laatste keer dat ik ben geweest had ik een Armani Luminous Silk foundation voor 5 euro, beste aankoop ooit. Of misschien wel slechtste, want wil nu geen andere foundation meer haha en hij is best prijzig.