Het Beautytopic #4

De geuren van the Essence Vault zijn echt top. Ze blijven niet 100% net zo lang houden als het origineel maar voor dat geld spray ik wel een keer bij door de dag heen. Ze hebben ook vaak aanbiedingen, dus heel betaalbaar.

2 likes

Geen nepgeuren, maar ik vind de parfums van de zara altijd erg goed als everyday parfum. Kost ook vrij weinig en heb er echt lang plezier al van.

6 likes

Dat zijn toch ook vaak dupes van ‘echte’ geuren? Ik heb er een die een dupe zou zijn van Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540.

Nou ik kreeg er een voor m’n verjaardag vorig jaar ben ook verbaasd hoe lang die geuren blijven hangen! Echt langgg en soms dagen nog, vind ik
En volgens mij ook niet zo duur nee

Je hebt wel verschillende gradaties

2 likes

Thanks!

Geen idee, maar zou heel goed kunnen. Ik vond ze echt verrassend goed!

2 likes

Ik heb ook een voorraadje Zara geuren thuis staan mijn favo is Nude Bouquet en Lightly Bloom. Ik zoek nog een dupe voor Diptyque Ilio, dus als iemand een tip heeft haha.

1 like

Iemand tips voor een aftersun die ook goed vettig aanvoelt als een soort body butter?

1 like

Deze :heart_eyes: vind ‘m zooo lekker ruiken en hij is echt dik

3 likes

Ohja! Dit was vroeger mijn favoriet maar op de een of andere manier helemaal vergeten. Goeie tip!

2 likes

Gaat er hier iemand naar de L’Oreal friends & family sale? Tijdens Corona online was dat zo fantastisch, maar ben alsnog benieuwd wat er allemaal gekocht wordt daar, ondanks dat ik niet kan gaan.

Laatste keer dat ik ben geweest had ik een Armani Luminous Silk foundation voor 5 euro, beste aankoop ooit. Of misschien wel slechtste, want wil nu geen andere foundation meer haha en hij is best prijzig.

1 like

Catrice heeft een nieuwe limited edition: my core essentials en ik kon het door de verpakking niet laten om wat uit te proberen. Ik vind de lipstains echt heel mooi, met name Core Confidence. Geeft me een beetje het idee van black honey, maar dan matte. De blush moet ik nog uitproberen, maar nu met de hitte draag ik niet zo veel makeup.

Toen ik gisteren in de winkel stond kon ik echt nauwelijks reviews vinden, miste even echt die ouderwetse beautyblogs :joy:

7 likes

Ben benieuwd naar de lipstains! Herken het wel van de blogs, er is nog een collectie van Catrice uit (kbeauty) en vond het zo fijn dat serena/beautylab gewoon weer een ouderwetse blogpost erover had

1 like

Ik wil swatches zien!! :smiling_face_with_three_hearts:

Wat doet die elastieken band daar en die gewichtjes van 0,1 kilo :joy:

hahaha, ja dit was de enige foto met alle producten die ik op google kon vinden :joy:

@jigglypuff, er zit helaas niet echt een beautyblogger in mij, maar zag deze tiktok: TikTok - Make Your Day
alleen zijn mijn lippen wat roder dan die van haar, dus ik zie dat core confidence bij haar wat anders uitvalt.

4 likes

Die blushes heb ik. Zijn echt heel fijn aanbrengen, goed op te bouwen en mooi vind ik, limited edition blijkbaar? Wist ik niet eens haha. Nou dan blij dat ik hem heb want ik denk dat ik nu snap waarom mensen zo gek zijn op die Rhode blushes (dit is een soort dupe toch)

3 likes

:open_mouth: wauw ik wist niet dat ze haar blog nog bijhield! Even wat bijlezen :star_struck:

1 like

Omdat al mijn lipproducten al jaren oud zijn inmiddels ben ik opzoek naar iets nieuws. Ik zoek iets glossy’s en een tint donkerder dan mijn eigen lipkleur. Maar dat bestaat gewoon niet? Het is of heel roze, of heel rood of bruin!?

1 like

Jaaa dat vond ik ook!

4 likes