Ik vind deze fijn ![]()
Ik vind de scrubs van & other stories echt heel fijn! Fijne structuur waardoor je echt goed kan scrubben. Grof, maar niet té.
Koop ze vaak in de sale voor 9 euro per pot ![]()
Ik gebruik denk ik al 10+ jaar de bourjois healthy mix foundation en ik wil eens iets anders proberen. Wat is de holy grail voor foundation? Ik ben dit weekend in de buurt van een Sephora/Ulta/Target dus ik kan van alles uitproberen. Ik hou wel van een mooie glow, ik heb een vrij rustige huid, het is meer om alles wat mooi te egaliseren qua teint.
& @Krabsalade: ja deze gebruik is en vind ik heel fijn! Ruikt ook lekker. Volgens mij is die van de rituals wel iets grover, dat zijn namelijk echt zoutblokjes als ik het me goed herinner? Die van Collistar is iets meer korrelig. Heb beiden gebruikt en op dit moment is die van Colistar mn lievelings. Misschien is het de geur of dat ie iets langer meegaat?
Haha dat ia heel dedicated!!
Ik gebruik zelf bijna nooit foundation maar had laatst de Kylie Jenner fluid foundation getest, was verrassend mooi… maar nogmaals ik heb te weinig verstand ervan om iets aan te raden behalve test het eens uit
Ik ben iemand die eens in de zoveel tijd een keer mascara draagt. Vroeger (ik had er een flinke voorraad van) was dat de Etos waterproof voor gevoelige ogen. Dat was de enige waar ik geen traanogen van kreeg en ook nog eens waterproof was. Nu hebben ze die niet meer. Iemand tips?
Door vitamine c en zonnebrand glim ik ontzettend. Heeft iemand een tip voor een matterende poeder en het liefst een beetje budget. Hij hoeft niet mega matterend te zijn als het maar een beetje verminderd.
Bestaan er nog fijne (betaalbare) beautymerken zonder banden met Israhell? Ik zoek alternatieven voor mijn anti-age dagcreme, bond repair shampoo, pre-shampoo en conditioner en leave-in)
Alles wat ik gebruik of gebruikte (L’oreal, L’oreal Elvive, Ceravé, Olay) en heel fijn vind, staat op de boycotlijsten. Ik zoek naar alternatieven, bijv. op sproetonline, maar kom nog meer boycotproducten tegen (Paula’s Choice, Bepanthen, Dove), waardoor ik een beetje lost ben geraakt.
Vind merken als K18 en Drunk Elephant, die wel apprpved zijn, te prijzig. Iemand ervaring met de bond repair van Hema?
Ik heb verder Beauty of Joseon ontdekt, vooral de zonnebrandcreme is heel fijn. Dus die gebruik ik nu als dagcreme. Iemand nog andere tips? Liefst wat verkrijgbaar is bij de drogist, toko of andere fysieke winkel omdat ik het haat om te online te bestellen.
Drunk Elephant is van Shiseido en Shiseido verkoopt in Israël en K18 is van Unilever dus die kan dan ook van je lijst af.
Okay, godver het internet liegt. Maar dankjewel ![]()
Haarproducten van het merk Eleven Australia. Redelijk betaalbaar, geen banden met Israël (eigen merk, kan niks vinden behalve bevestiging dat ze dat idd niet hebben) en goed voor mijn haar.
Ik vind de dagcremes van de hema best wel fijn!
Niemand met gevoelige ogen hier?
Heb je Clinique al geprobeerd?
Ik zit weer helemaal onder de zonneallergie
ik heb een aantal jaar vision gebruikt, waar ik eerst pas na 2-3 weken allergie kreeg. Welk merk raden jullie aan? Avene kan ik ook niet tegen. Ik lees bij sproet over biodermal. Hebben jullie daar ervaringen mee?
Het enige waar ik tegen kan is Maybelline. Bij heel veel andere merken (duur en goedkoop) krijg ik jeuk aan mn ogen. Maar misschien heb je die al is geprobeerd? Is ook maar net wat het ingrediënt is waar je niet tegen kan natuurlijk
Enige waar ik geen last van krijg is Jetske Ultee en soms ook dr. Leenarts maar die moet ik niet te lang gebruiken. De combinatie van zonnebrand en parfum is voor mij een trigger. En dat zit ook in sommige van Biordermal, al is het weinig.
Ik vind deze heel chill! Klein beetje op grote kwast doen, dikker kan maar dan wordt het niet super subtiel. Niet heel budget, nu wel 1+1 gratis bij Etos
Heb er inmiddels eentje van catrice gevonden die het prima doet en lekker budget is. Maar bedankt voor je reactie!
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Het Beautytopic #4 (Deel 4).