Het Beautytopic #4

Dit moet NS uitdelen bij de incheckpoortjes

8 likes

Ik ben echt helemaal fan van Catrice Blur Real (matte) en Glass Like sticks, dus kom ik dat uit enthousiasme hier delen.

Ik heb laatst ook van Fenty Beauty de Gloss Bomb stick in 4 kleuren meegenomen, die zijn ook erg fijn (glitter).

2 likes

Ik heb er 2 en wil ze echt allemaal. Zijn zoooo chill.

2 likes

Welke heb jij? Ik heb 02 Fussy, 05 Flamingo Fling, 06 CU in Maui en de “witte” 07 How many carats?! Om over andere lippenstift heen te doen.
Blijft niet lang zitten maar daarvoor heb ik andere opties, vind deze fijn voelen en geeft super glans, veel shine zonder dat je dat vieze plakkerige hebt van een lipgloss.
Ik denk dat deze ook super is in de winter, als ik droge lippen heb.

4 likes

Ik weet niet zeker of het in dit topic hoort, maar aangezien alle spf vragen hier staan:

Ik ben op zoek naar uv handschoenen voor het autorijden. Ik zit dagelijks veel in de auto en merk dat ik al vlekjes begin te krijgen. De handschoenen moeten ook enigzins koel/niet te warm zijn. Heeft iemand hier ervaring meee?

Niet precies, maar ik moet meteen aan sporthandschoentjes denken. Voor het roeien had ik fiets fietshandschoentjes zonder vingers, met leer op de handpalm. Fijn voor de grip, en zonder vingers kon je ook nog wat fijnere dingen doen. Werkte daarvoor heel goed. Is dat ook iets voor jou?

Zoiets: https://www.decathlon.nl/p/wielrenhandschoenen-100-zwart/330572/c382m8615465

1 like

Mijn moeder draagt meestal van die fingerless handschoenen van merino, heb alleen geen idee waar ze ze vandaan heeft.

2 likes

ik kom weer met dezelfde tip, maar ook hiervoor vind ik zo’n stick heel handig! kun je de bovenkant goed insmeren zonder dat je vette handen krijgt

1 like

Ik heb bij pink gellak toen van die uv-handschoenen gekocht, die draag jk nu in de auto:

UV Protection Gloves - Gel Polish Accessories - Pink Gellaczgxxtr_upMQ…_gs*MQ…&gclid=CjwKCAjw857RBhAgEiwAI-1yKOlYcMw7P8mDm5VSfSWAni3W6N7Ybz5iTJnkn-RGdIIJoQuk1tuX7RoCCR8QAvD_BwE&gbraid=0AAAAADmbcGE6q70JWNMkZVI_VAevx-N8-

2 likes

En waarom zou je die dan enkel in de auto dragen? Dan zou je ze toch ook op een terras moeten dragen of als je thuis of op kantoor bij een raam zou zitten oid.

3 likes

In de auto vind ik het makkelijk om ze zo snel even aan te doen. Op het terras of als ik ga hardlopen/wandelen of nou ja wanneer ik in de zon kom smeer ik mijn handen altijd in met spf.

2 likes

Ik gebruik zelf de SVR sun secure blur 50+ en dat is echt de allerbeste spf voor mijn gezicht oooooit. Echt zelden zo blij geweest met een product, het is 0 vettig/plakkerig, matteert, trekt heel snel in.
Ze hebben ook een tinted versie en die zag er op videos wel echt top uit ook, denk wel het proberen waard en volgens mij behalve tinted wel hetzelfde spul als de normale!

2 likes

Dank voor de tip, ik ga deze op zoeken!

2 likes

Heeft deze ook geen witte waas?

2 likes

Nee helemaal niet! Het is een beige creme mousse (maar laat geen tint achter deze variant, dit trekt transparant in). Het laat echt geen waas achter, je ziet het niet en je voelt het niet. Het is vooral goed met m’n ietwat vettere huid, matteert mooi maar droogt niet uit en voelt ook niet ‘trekkerig’ zoals matterende cremes soms doen. Ik wil niet al te tell-sell klinken maar ik heb echt jarenlang allerlei spf geprobeerd maar deze torent er echt bovenuit.
TikTok - Make Your Day haar video laat het wel goed zien!

2 likes

Is die ook mooi onder makeup?

2 likes

Ik zoek een fijne liquid highlighter voor bij de ogen te gebruiken, zonder chunky glitters. Aanraders?

Spotlight van CT?

1 like

Ugh zo jammer dat hier parfum in zit :sob:

1 like

Ik gebruik niet vaak foundation maar als, dan zit het goed!
Met concealer, blush, poeder geen probleem

1 like