Ik ben gestopt met Lashcocaine omdat ik er smerig lange wimpers van kreeg! Ik zie nu dat er een nieuwe versie zonder bimatoprost is, maar ik doel op de oude (te koop in Duitsland en op Amazon, volgens mij)
Ik ben groot fan van Lash Cocaine!
Idd lashcocaine is fantastisch. Of wás fantastisch, want de laatste verpakking deed niks voor mijn wimpers en ze zijn nu weer net zo kort als ze waren.
Zit in Revitalash nog wel bimatoprost?
Ja, voor mij is dit gewoon mijn dag- en nachtcrème. Doordat het dus zo’n dunne substantie heeft (maar niet waterig hoor, beetje douchegel achtig) is het heerlijk smeren, trekt het snel in en dus voor mensen met een vette(re) huid ook ideaal. Ik zou het zeker uitproberen en mocht je het niks vinden: het is ook een fijne bodylotion!
Die serums met bimatoprost mogen al een tijd niet meer verkocht worden in Europa
Ja ik koop er eigenlijk ook nooit wat van, daarom was ik juist verbaasd over de kwaliteit van deze palletten! Online en in grote winkels verkopen ze nog steeds wel een oke assortiment qua grootte.
Ik gebruik glow for it, werkt top!
Aangezien we hier bijna allemaal fan zijn van Cerave, wilde ik jullie deze niet onthouden:
Ik ging helemaal stuk omdat ik het juist zo’n super degelijk merk zonder poespas vind.
Let my cream hydrate you
Als je hierboven naar mijn post kijkt zie je ook de reactie van Cerave, dit is niet vanuit hun kant bedacht ofzo🤪
Stom, ik had jouw post hierboven gemist! Spuit 11
Haha ik keek ‘m graag nog een keer😂
Welke olie is beter voor je gezicht jojobaolie of amandelolie?
Maar hè?! Ik snap het nu niet meer. Ik dacht dat ze nu wel mee gingen in de grap? Ook door die superbowl ad. Maar dat is dus niet zo? Ze lijken nu wel defensive te doen.
Heeft iemand ervaring met de producten van Theramid?
Ja! Vind deze ook supersuperfijn maar werkelijk altijd uitverkocht!!! Echt een enorm nadeel.
Haha die revlon colorstay gebruik ik ook al 8 jaar. Heb hem ook wel eens aangeraden hier. Is inderdaad een hele fijne! Hij neutraliseert mijn huid echt goed.
Ik gebruik nu op aanraden van het plastische chirurgie topic ook van the ordinary de arginine ofzo en volgens mij zijn m’n kraaienpoten al minder?! Geen idee of dat kan maar blijf het wel gebruiken.
Ik ben op zoek naar een bruine tubing mascara maar dat is nogal moeilijk geloof ik. Heeft iemand een tip misschien?
Clinique lash power misschien?
Oh inderdaad! Heb het besteld bij ICI Paris met 35% korting. Tnx!