Het Beautytopic #4

Slaap je toevallig op links? Ik lig vaak half met m’n gezicht in het kussen en rechts groeien ze ook een stuk minder mooi.

1 like

Niet meer op links dan op rechts voor mn gevoel, maar wie weet!

1 like

Gebruik je dit elke dag? En na hoeveel tijd zag je verschil?

1 like

Ik lees hier altijd veel over de Cerave cleanser, maar welke gebruiken jullie dan het liefst? Mijn vriend wil iets van een cleanser gaan gebruiken (wast z’n gezicht nu altijd gewoon met water) dus ik dacht ik haal dat voor 'm. Hij heeft een normale tot iets vette huid maar ook wel iets gevoelig dus ik ben bang dat de foaming cleanser misschien te heftig is, of valt dat mee? Ik neig vanwege die gevoeligheid naar de hydrating cleanser maar daarvan weet ik weer niet of dat too much is als je geen droge huid hebt?

3 likes

Wat ik begreep van mijn skincare-guru Nadine Bagott is deze het meest mild en voor iedereen geschikt.

3 likes

Ik vind de basis lijn super goed. Ultra everyday denk ik dat het heet. Witte verpakking met zwarte en rode letters. Ik gebruikte daarvan de dagcrème, cleanser en toner.
Ook enorm fan van de calendula-lijn, de oil cleanser, toner zijn fantastisch. En dan voor 's avonds de midnight repair olie. Ik heb niet echt een product dat niet echt een match is bij Kiehl’s.

4 likes

Thanks! Dan ga ik die gewoon kopen (:

3 likes

Eigenlijk precies wat @Daelyss aangeeft. De meest basic witte pot met rode letters is m’n all time favoriet dagcrème. Daaronder gebruik ik een serum. Lange tijd de rode lijn gehad, maar ga binnenkort overstappen op anti-aging serum want tja 35+. En gebruik als facewash van de calendula-lijn. Ik hou het alleen bij face wash, serum en dagcrème. Vind een toner teveel gedoe. Je kunt misschien ook een proefverpakking kopen / vragen.

1 like

Ik gebruik deze al heel lang, super fijn!

En nog een extra ongevraagde tip: deze moisturiser is heel toegankelijk voor iedereen die geen zin in poespas heeft. Trekt super snel in en je hebt er maar een mini pompje van nodig. Het is ook een dunne substantie waardoor het niet gelijk zo ‘zalverig’ voelt. Ik heb een hele gevoelige huid en dit is echt mijn holy grail. Sowieso Cerave fan hier.

Ho bedoelde voor @dazed natuurlijk😊

6 likes

Helemaal eens inderdaad! Ik heb een half jaar Roaccutane achter de rug en mijn huid is nu zo perfect dat ik niets anders durf te gebruiken dan deze gouden combi haha

3 likes

Die losse serums/poeders zijn sowieso echt top! Niet super duur en je kan het hoofdproduct ook zonder de toevoeging gebruiken.

Ben de afgelopen tijd ook weer helemaal fan van TO.

2 likes

Ik heb twee weken terug een nieuwe foundation en eyeliner via Notino besteld en ik ben echt extreeem content met mijn aankopen. De foundation is Colorstay van Revlon, op dit moment 5,90 euro: de dekking is heel natuurlijk en goed op te bouwen, maar wat ik vooral fantastisch vind is dat hij perfect blijft zitten zonder cakey, vlekkerig of vet te worden door de dag heen - echt een unicum voor mij. Ik zie dit wel mijn favoriet worden. De eyeliner is de AMC Gel Liner van Inglot, zowel in zwart als bruin, op dit moment 10 euro (bij Inglot zelf kost hij 21). Dit is al jaren mijn lievelingseyeliner, supermakkelijk aan te brengen met een kwastje, droogt mooi op, blijft perfect zitten - zelfs in de waterlijn, terwijl ik best traanogen heb. De bruine kleur is erg mooi.

Heb verder gewoon echt goede makeupdagen. Die foundation is solid as fuck, sinds ik weer die gelliner in bezit heb ben ik weer gaan tightlinen wat misschien mijn favoriete makeupding is en heb sinds een paar jaar twee nieuwe moedervlekjes in mijn gezicht (ik heb ook een derde moedervlekje sinds ik klein ben) die je nauwelijks ziet en die ben ik heel lichtjes gaan aanzetten met wenkbrauwpotlood waardoor ik me helemaal :sparkles:hot :sparkles: voel, lol.

8 likes

Blijft die wel lang goed bij jou? ik heb er ooit twee gekocht en die waren na een halfjaar helemaal uitgedroogd en hard wat echt stom was.

3 likes

Niet meer of minder dan andere gel liners! Ik heb Kiko, L’Oréal, Maybelline en Mac gebruikt en vond ze allemaal vergelijkbaar, alleen blijft Inglot het best zitten. Misschien de moeite waard om Duraline te kopen?

3 likes

Hmm ja, ik had het alleen met Inglot maar dit is ook wel al echt jaren geleden moet ik bekennen, ik vond duraline er vaak toch omslachtig voor maar vroeg het me wel af haha

5 likes

Haha zie net dit

1. CeraVe Skincare on Instagram: "Setting the record straight. #CeraVe #DevelopedWithDerms"

3 likes

Dit klinkt heel fijn! Dus dit gebruik je gewoon in plaats van een dagcrème? Ik krijg best snel een glimmend gezicht, dus ik wilde al overstappen naar iets minder vets. Dit lijkt me een goeie.

Ik heb een tijdje grande lash gebruikt en die werkt wel goed maar kreeg er mega geïrriteerde ogen van. Komen ook best vaak mensen mee terug met irritaties, dus die zou ik niet zo snel aanraden.

3 likes

Jaaa lekker laat, maar hierbij nog mn favorieten:

• Twee H&M oogschaduw paletten die ik in de sale voor €2 heb gekocht en echt goed zijn en heeft mooie glitters. Echt de vondst van het jaar! Ik zie ze nu nog op de app staan voor €15 p.s.

• Maybelline skin tint die geen skin tint is, maar gewoon een hele goede foundation.

• Ofra highlighter Palette.

• MAC strobe cream

En ook nog een flop:

Deze streept en rult. Echt bagger.

Oja de Vitamin C serum van the inkey list is ook no bueno, want rult ook van je kop af.

4 likes

Wow, helemaal vergeten dat H&M een beautylijn heeft. Vroeger hadden ze toch echt een hele uitgebreide collectie? Maar dat is dan opeens uit alle winkels verdwenen.

1 like