Bedankt allemaal!!
Misschien kijken bij het merk Byredo? O.a. verkrijgbaar bij de Bijenkorf en Skins. Ik heb helaas geen ervaring met hun oogpotloden maar ze hebben wel een hele goede waterproof mascara. Hiermee ben ik zelfs naar de sauna geweest en het bleef perfect zitten. Dus mogelijk hebben ze ook goede oogpotloden en eyeliners. (En anders die mascara kopen en die in je bovenste waterlijn bij je wimperaanzet aanbrengen?)
Ik heb een blush van Mac die qua kleur wel heel mooi is, maar er komt bijna geen kleur meer vanaf. In het begin was het al niet superveel, maar vond ik wel fijn ivm opbouwen. Nu (na 4 maanden ofzo) heb ik het gevoel dat er letterlijk niks meer afkomt. Er zit ook een klein beetje glanzend laagje ofzo op de poeder. Is dit op te lossen?
Daâs waarschijnlijk omdat je kwast telkens wat vocht meepakt van je gezicht naar je blush. Als je dat laagje er afschraapt zou 'ie weer zo goed als nieuw moeten zijn.
Iemand anders die ook last heeft van kortere wimpers in de ochtend? Als ik 's ochtends mân mascara op doe, heb ik kortere wimpers dan wanneer ik mân mascara op doe nadat ik al een paar uur wakker ben.
Ik heb het al zo lang ik me kan herinneren. Wat ik ook doe, het gaat niet weg. Alsof mân wimpers weer even op lengte moeten komen na het slapen haha
Met een plakbandje dat laagje eraf trekken! Is gewoon vet wat er op komt en dan werkt ie niet meer goed.
Is hier iemand met gevoelige/ eczeem achtige huid die tips heeft voor oogschaduw? De standaard merken kan ik maar 1x dragen, en daarna moet ik mijn oogleden een paar dagen rust geven, anders krijg ik uitslag/ eczeem. Het wordt ook steeds gevoeliger, vroeger kon ik een paar dagen achter elkaar, maar nu krijg ik steeds sneller last.
Ik hou van metallic achtige oogschaduw of felle kleuren, en liefst in crĂšme vorm tov poeder (dat kan ik niet mooi aanbrengen).
Edit: ik weet niet of crĂšme de juiste naam is, ik bedoel van die potjes die je makkelijk met je vingers kunt aanbrengen!
Wat voor kleuren draag je vaak? Kan ook zijn dat je allergisch bent voor een kleurpigment, maar dat is wel iets lastigs om uit te zoeken hoor. Vaak reageren mensen op rode pigmenten.
Kan het niet zijn dat je oogleden âs ochtends na het wakker worden nog wat opgezwollen zijn en je wimpers daardoor korter lijken?
Iemand toevallig ook gemerkt dat Dove de Nourishing Douchecreme formule veranderd heeft in een Shower Gel? Het is nu waterig en plakkerig, niks Deeply Nourishings meer aan
Hmm ik heb het eigenlijk met al mn kleuren! Groen / lila / blauw en veel shimmers (bronze/ goudâŠ). En ook de meer natuurlijke kleuren.
Ik denk misschien het parfum dat erin zit ofzo?
Ja ik heb dit ook! Super vervelend⊠ik heb laatst ook al mn mascaras weggegooid, soms kan het daar ook aan liggen. Maar verder geen tips, vind het ook echt balen ik kreeg ook altijd rode/dikke oogleden daarna. Misschien kijken bij natuurcosmetica, dr hauschka of madara?
Ik heb dit ook regelmatig en ik los het op door met een droog en schoon wattenschijfje wat harder over de poeder heen te wrijven. Dan wrijf je het bovenste glanzende laagje eraf en doet âie het weer goed!
Heeft iemand tips voor een vloeibare eyeliner die echt goed blijft zitten? (Dus geen Kohl zoals hier eerder werd gevraagd) Ik moet het nu tussentijds altijd even bijwerken en dat vind ik super irritant. Zeker als ik een wing maak is die snel verdwenen. Heb al allerlei merken geprobeerd maar helaas nog geen holy grail ontdekt
Ik gebruik altijd een pen, mân all time favorite is die van Kat von D maar die is hier niet te krijgen. Heb nu een zwarte van Mac en een bruine van Clinique en hoef die echt nooit bij te werken en vlekken ook niet.
Bij mij loopt die uit in lijntjes van mân ogen die ik alleen zie als ik zoân eyeliner op doe đ« Heb dat ook met die pen van NYX
LâOrĂ©al superliner en Fenty ben ik erg tevreden over.
Dit in combinatie met jouw profielfoto zo ongeloofwaardig
Redelijk tevreden