Het Beautytopic #4

Hmm ik heb het eigenlijk met al mn kleuren! Groen / lila / blauw en veel shimmers (bronze/ goud…). En ook de meer natuurlijke kleuren.
Ik denk misschien het parfum dat erin zit ofzo?

1 like

Ja ik heb dit ook! Super vervelend… ik heb laatst ook al mn mascaras weggegooid, soms kan het daar ook aan liggen. Maar verder geen tips, vind het ook echt balen :frowning: ik kreeg ook altijd rode/dikke oogleden daarna. Misschien kijken bij natuurcosmetica, dr hauschka of madara?

1 like

Ik heb dit ook regelmatig en ik los het op door met een droog en schoon wattenschijfje wat harder over de poeder heen te wrijven. Dan wrijf je het bovenste glanzende laagje eraf en doet ‘ie het weer goed!

3 likes

Heeft iemand tips voor een vloeibare eyeliner die echt goed blijft zitten? (Dus geen Kohl zoals hier eerder werd gevraagd) Ik moet het nu tussentijds altijd even bijwerken en dat vind ik super irritant. Zeker als ik een wing maak is die snel verdwenen. Heb al allerlei merken geprobeerd maar helaas nog geen holy grail ontdekt

1 like

Ik gebruik altijd een pen, m’n all time favorite is die van Kat von D maar die is hier niet te krijgen. Heb nu een zwarte van Mac en een bruine van Clinique en hoef die echt nooit bij te werken en vlekken ook niet.

2 likes

Deze @Zora !

5 likes

Bij mij loopt die uit in lijntjes van m’n ogen die ik alleen zie als ik zo’n eyeliner op doe 🫠 Heb dat ook met die pen van NYX

2 likes

L’Oréal superliner en Fenty ben ik erg tevreden over.

1 like

Dit in combinatie met jouw profielfoto zo ongeloofwaardig :joy:

5 likes

Redelijk tevreden :relieved:

5 likes

De ELF Intense H2O proof eyeliner pen blijft mij mij zitten als een huis!

3 likes

Ah nooo ik dacht dat ik de verkeerde had gekocht (mega fles bij de Kruidvat). Maar is dus echt veranderd? Wat stom, was echt m’n lievelings

3 likes

Ik had precies hetzelfde. Dacht dat ik per ongeluk de shower gel versie had gepakt. Maar dit is dus de nieuwe versie :sweat:

6 likes

Ik weet niet of je ook een primer gebruikt, maar daar kan het ook aan liggen heb ik gemerkt. Verder heb ik hele goeie ervaring met Zoeva, ik gebruik deze vooral:

https://www.douglas.de/de/p/5010372050

Ik gebruik geen primer nee, bedoel je dat je daar minder last mee hebt? Dat zou wel een ideale oplossing zijn!

Misschien een longshot maar weet iemand welke lippenstift dit is? In haar LTK kan ik het niet vinden…

Google image zegt YSL pur couture 59.

Oh super, dank je!

3 likes

Wat balen… ongevraagde tip; vaak hebben ze bij de action nog oude partijen, dus misschien kun je daar nog de oude versie vinden.

4 likes

Oeh dat is idd een goede tip, dankje!

1 like