Ik heb vorig jaar die van blistex gebruikt en vond die prettiger dan labello. De structuur is vooral prettiger, iets minder vettig en minder last van een witte waas op m’n lippen door de balsem.
Deze heb ik momenteel, is wel prima! En hiervoor had ik er een van Bondi Sands, beviel ook goed. Alleen niet verzorgend genoeg voor m’n lippen, maar dat is tot nu toe alleen puur wolvet.
Allerbeste tip is om niet teveel concealer op te smeren. Dus niet op zn instagrams zo’n grote beige driehoek, want dat creast als een malle en krijg je alleen mooi op foto’s met een filter er overheen. Of als je NikkieTutorials bent Beter zet je een klein stipje concealer, en klop je dat met je vinger in. Qua poeder is mijn persoonlijke holy grail de translucent loose powder van Laura Mercier. Die is wit. Beige poeder maakt het een beetje viezig, de transparante niet.
Primer eronder doen.
Of deze concealer, die creaset als enige niet bij mij, maar hij is wel maar licht dekkend.
Zou jezelf er sowieso bij neer leggen dat iets vinden wat helemaal níet creaset echt onmogelijk is. Zodra je een keer knippert beweegt de huid al en loopt je make-up altijd in lijntjes. Enige wat daarbij enigszins kan helpen is een goede hydraterende oogcreme en zo min mogelijk poeder. Hoe droger de huid is, hoe beter je textuur en lijntjes ziet. En voordeel van geen poeder gebruiken vind ik dat je door de dag heen altijd een keer met je vinger onder je ogen kunt kloppen om zo je concealer weer goed te blenden zeg maar, als er een poeder over zit gaat dat toch moeilijker.
En jezelf niet vergelijken met influencers met 100 lampen op hun gezicht helpt ook altijd.
Bij mij werkt dit het beste:
Oogcreme, concealer dun opsmeren en blenden. Losse poeder erin kloppen met zo’n sponsje dat Kwal ook plaatst:
En daarna direct met een kwastje nog even deze eroverheen:
Vooral die laatste 2 stappen zijn voor mij een gouden duo.
De bananapowder van de Hema vind ik ik een fijne losse poeder.
HEMA Freckle pen is goedgekeurd! Exact de kleur van mijn eigen sproeten!
Ik ga binnenkort naar de VS. Hebben jullie aanraders voor merken en producten die alleen daar te krijgen zijn?
Eens! Hij verdwijnt bij mij alleen heel snel
Merit
Thnx, mooi merk. Heb je favorieten?
Ik heb alleen de lipproducten gebruikt: de satin lipstick is top (ik heb slip en tiger) en de lip oil ook (ik had taupe, maar is nu op helaas)
Iemand makeupbymario aanraders gezien de sale?
Nou dat neutral pallette en de bronzer stick schijnen goed te zijn. Wilde zelf ook wel bestellen, maar €20 verzending .
Ben wel heel benieuwd of jij iets hebt gekocht uiteindelijk!
Niet helemaal antwoord op je vraag omdat het wel via Cult Beauty te bestellen is. Maar ik ben echt fan van de Saie sun melt cream bronzer!
Nog niet, maar ik heb nog twee dagen natuurlijk
Is er iemand die dé tip heeft voor de beste waterproof eyeliner voor onder je ogen? Ik heb diepliggende ogen en een hele vette huid en ik word al snel een panda. Ik gebruikte altijd de liquid superliner van L’oreal, maar die is uit de handel
Ik heb mijn huid inmiddels weer op orde door de tips van hier (Toleriane) maar ik merk wel dat hij eigenlijk veel te rijk is, ik loop een uur na het poederen al weer met een glimhoofd. Ik heb dat eerst voor lief genomen omdat ik m’n huid eerst weer rustig wilde hebben maar het begint me nu steeds meer te irriteren. Er blijft ook een laagje op m’n huid achter wat, zeker nu met de warmte, niet fijn is. Ik heb ook het idee dat hij, ondanks dat hij heel rijk is, niet hydraterend genoeg is (ondanks hyaluronzuur er onder). Met m’n vorige crème zag je nauwelijks poriën, nu heb ik ze in overvloed . Heeft iemand dè tip voor een hydraterende, matterende crème zonder agressieve ingrediënten? AHA/BHA kan m’n huid nog niet te veel hebben (1 keer per week een paar druppels, doe ik het vaker dan gaat het weer mis), dus dat is nog geen optie.
Niet perse matterend maar mijn huid gaat erg goed op de crème van Balea Med, verkrijgbaar bij de duitse drogist DM. weet niet of dat een optie voor je is maar ik vind het heel fijn spul. je hebt allerlei varianten (ik heb er nu 4 geprobeerd) en alle 4 bevallen me heel goed. Herken dat gevoel wat je omschrijft dat de crème op je huid blijft liggen heel goed en dat heb ik hier niet meer mee.