Het Beautytopic #4

Ik vind zelf deze heel fijn:

Een cleanser moet voor mij vooral mild zijn en m’n huid niet trekkerig achterlaten. Dat doet deze erg fijn vind ik! Ik combineer ‘m met een pyunkang yul olie cleanser (double cleanse)

6 likes

Ik weet dat het hier vragen over dat de bodyshop Failliet zou zijn, maar ik loop net naar Utrecht Centraal toe en ik zie in dat straatje en winkel zit er nog gewoon open is en waar ze alles hebben. Dus mocht iemand wat nodig hebben, ga naar Utrecht. Ik weet niet of het in alle steden zo is, maar hier in ieder geval wel

1 like

In Amsterdam ook nog gewoon open!

2 likes

In België zijn ze volgens mij wel gesloten. Sowieso in Antwerpen. Dus misschien blijven ze hier in NL wel open?

2 likes

In Nederland waren er veel meer zelfstandige winkels begreep ik, in Kortrijk zat ook een zelfstandige die door doet als ik het goed herinner. De leveringszekerheid is wel nihil dacht ik?

2 likes

Ik had vroeger echt superlange wimpers, maar heb het gevoel alsof deze de laatste jaren echt zijn afgebroken. Heb dus een wimperserum besteld maar vind dat wel spannend om te gebruiken ivm mogelijke bijwerkingen. Ik zit er ook aan te denken een tijd geen/weinig mascara te gebruiken. Heeft iemand anders datzelfde gedaan?
Of wimperserum in de avond combineren met castor olie oid in de ochtend?

En sowieso verwijder ik mijn make-up met micellair water, maar ook mijn oog make-up en heb het idee alsof ik daardoor wel te hard moet wrijven en er altijd nog wel een restje blijft zitten. Heeft iemand een tip voor fijne en betaalbare oog make-up remover? Waar je niet zo’n hele waas in je ogen van krijgt het liefst.

2 likes

Ik vind een cleansing balm fijn! Ik gebruik de Camomile cleansing balm van The Body Shop, maar ik weet niet of die momenteel goed verkrijgbaar is. Ultrabland van Lush is een goed alternatief, en over die van Clinique hoor ik ook goede dingen.

2 likes

Roche posay respectissime vind ik een fijne remover, haalt ook waterproof mascara weg. Geen waas en hoef niet heel hard te boenen.

1 like

Clean It Zero van Banila Co vind ik super fijn en werkt super goed.
Witte waas, ook nog niet bemerkt en heb m’n derde pot al.

2 likes

Ik zocht op lashbabe en kwam toevallig jouw reactie tegen via de zoekfunctie.
Zou je mij de linkjes van de producten willen geven welke jij gebruikt? Of het merk, dan vind ik het vast ook wel.

1 like

Welke spf (gezicht en/of lichaam) is jullie favoriet voor een strand-/sport-/zonvakantie? Ik ben bekend met de meeste forum-favorieten (o.a. Beauty of Joseon, Eucerin) en die vind ik voor dagelijks gebruik in NL super fijn, maar voor op vakantie zal ik een meer hardcore bescherming nodig hebben. Liefst waterproof maar hoeft niet, ben toch van plan het regelmatig aan te brengen.

1 like

Ik denk niet dat je dan een andere spf nodig hebt, je moet dan gewoon vaker smeren, lijkt me. Spf 50 is spf 50, toch? Lancaster heeft wel een sportvariant, de Sun Sport-lijn.

1 like

Ik ben wel echt fan geworden door het forum van Bioré, is er ook in factor 50. Prikt niet in mn ogen, trekt snel in

1 like

ik heb altijd zo’n stick van abib in m’n tas zitten om bij te werken en ik vind die echt heel chill want je voelt niet zo’n dikke laag zitten als je hem vaak bijwerkt. en hij laat 0 waas achter want het is een soort van doorzichtige zonnebrand

5 likes

Ik woon in Zuid-Europa en breng mijn lunchpauzes op het strand door, Garnier Ambre Solaire stelt mij nooit teleur. Ik denk overigens dat je prima elk merk kunt kopen, maarrr ik zou je aanraden om voor crèmes te gaan en niet voor sticks of sprays, daar is het namelijk heel erg moeilijk om genoeg van aan te brengen. Vergeet trouwens lippenbalsem met SPF niet (daarvoor ben ik eeuwig trouw aan een Italiaans merk dus geen tips, maar volgens mij heeft zelfs Labello die)!!!

7 likes

Ik vind deze heel fijn! Hydrateert, niet plakkerig of super glimmend, make-up gaat er prima overheen en ook geen typische spf geur.

2 likes

Wat ik alleen zo kut vond aan die van labello is dat ik dan ook altijd die gore zonnebrandsmaak in mijn mond kreeg dus ben nog op zoek naar een ander.

3 likes

Ik vind deze erg fijn. Matterend en niet duur
IMG_9991

5 likes

Oeh welke? Ik ben nu in Italië maar jat steeds de lippen spf van m’n moeder haha misschien is dit m’n teken om er zelf eentje te fixen!

1 like

In farmacia!

5 likes