Ik zocht op lashbabe en kwam toevallig jouw reactie tegen via de zoekfunctie.
Zou je mij de linkjes van de producten willen geven welke jij gebruikt? Of het merk, dan vind ik het vast ook wel.
Welke spf (gezicht en/of lichaam) is jullie favoriet voor een strand-/sport-/zonvakantie? Ik ben bekend met de meeste forum-favorieten (o.a. Beauty of Joseon, Eucerin) en die vind ik voor dagelijks gebruik in NL super fijn, maar voor op vakantie zal ik een meer hardcore bescherming nodig hebben. Liefst waterproof maar hoeft niet, ben toch van plan het regelmatig aan te brengen.
Ik denk niet dat je dan een andere spf nodig hebt, je moet dan gewoon vaker smeren, lijkt me. Spf 50 is spf 50, toch? Lancaster heeft wel een sportvariant, de Sun Sport-lijn.
Ik ben wel echt fan geworden door het forum van Bioré, is er ook in factor 50. Prikt niet in mn ogen, trekt snel in
ik heb altijd zo’n stick van abib in m’n tas zitten om bij te werken en ik vind die echt heel chill want je voelt niet zo’n dikke laag zitten als je hem vaak bijwerkt. en hij laat 0 waas achter want het is een soort van doorzichtige zonnebrand
Ik woon in Zuid-Europa en breng mijn lunchpauzes op het strand door, Garnier Ambre Solaire stelt mij nooit teleur. Ik denk overigens dat je prima elk merk kunt kopen, maarrr ik zou je aanraden om voor crèmes te gaan en niet voor sticks of sprays, daar is het namelijk heel erg moeilijk om genoeg van aan te brengen. Vergeet trouwens lippenbalsem met SPF niet (daarvoor ben ik eeuwig trouw aan een Italiaans merk dus geen tips, maar volgens mij heeft zelfs Labello die)!!!
Ik vind deze heel fijn! Hydrateert, niet plakkerig of super glimmend, make-up gaat er prima overheen en ook geen typische spf geur.
Wat ik alleen zo kut vond aan die van labello is dat ik dan ook altijd die gore zonnebrandsmaak in mijn mond kreeg dus ben nog op zoek naar een ander.
Ik vind deze erg fijn. Matterend en niet duur
Oeh welke? Ik ben nu in Italië maar jat steeds de lippen spf van m’n moeder haha misschien is dit m’n teken om er zelf eentje te fixen!
Ik heb vorig jaar die van blistex gebruikt en vond die prettiger dan labello. De structuur is vooral prettiger, iets minder vettig en minder last van een witte waas op m’n lippen door de balsem.
Deze heb ik momenteel, is wel prima! En hiervoor had ik er een van Bondi Sands, beviel ook goed. Alleen niet verzorgend genoeg voor m’n lippen, maar dat is tot nu toe alleen puur wolvet.
Allerbeste tip is om niet teveel concealer op te smeren. Dus niet op zn instagrams zo’n grote beige driehoek, want dat creast als een malle en krijg je alleen mooi op foto’s met een filter er overheen. Of als je NikkieTutorials bent Beter zet je een klein stipje concealer, en klop je dat met je vinger in. Qua poeder is mijn persoonlijke holy grail de translucent loose powder van Laura Mercier. Die is wit. Beige poeder maakt het een beetje viezig, de transparante niet.
Primer eronder doen.
Of deze concealer, die creaset als enige niet bij mij, maar hij is wel maar licht dekkend.
Zou jezelf er sowieso bij neer leggen dat iets vinden wat helemaal níet creaset echt onmogelijk is. Zodra je een keer knippert beweegt de huid al en loopt je make-up altijd in lijntjes. Enige wat daarbij enigszins kan helpen is een goede hydraterende oogcreme en zo min mogelijk poeder. Hoe droger de huid is, hoe beter je textuur en lijntjes ziet. En voordeel van geen poeder gebruiken vind ik dat je door de dag heen altijd een keer met je vinger onder je ogen kunt kloppen om zo je concealer weer goed te blenden zeg maar, als er een poeder over zit gaat dat toch moeilijker.
En jezelf niet vergelijken met influencers met 100 lampen op hun gezicht helpt ook altijd.
Bij mij werkt dit het beste:
Oogcreme, concealer dun opsmeren en blenden. Losse poeder erin kloppen met zo’n sponsje dat Kwal ook plaatst:
En daarna direct met een kwastje nog even deze eroverheen:
Vooral die laatste 2 stappen zijn voor mij een gouden duo.
De bananapowder van de Hema vind ik ik een fijne losse poeder.
HEMA Freckle pen is goedgekeurd! Exact de kleur van mijn eigen sproeten!
Ik ga binnenkort naar de VS. Hebben jullie aanraders voor merken en producten die alleen daar te krijgen zijn?