Het Beautytopic #4

Ik heb al een tijdje henna brows maar ik vind het nogal prijzig voor hoelang het blijft zitten. Dus ik wil overgaan op zelf verven. Weet iemand of je de henna er dan eerst helemaal uit moet laten groeien? Of kan verf daar gewoon overheen?

2 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik wilde eigenlijk powderbrows, maar dat moet je eigenlijk ook jaarlijks/tweejaarlijks laten bijwerken. Ben er nu ook aan het denken om het gewoon elke 2 weken zelf te verven of met henna te doen.

1 like

Ja dat blijft een paar weken zitten. Lelijk vind ik het niet als het een beetje natuurlijk wordt gezet, maar geen idee hoe ver zij in haar opleiding is natuurlijk

3 likes

Ik vind deze lipstick van de Hema echt geweldig. Het is waterig waardoor je het amper voelt maar het dekt wel.
Helaas is het niet meer te koop. Weet iemand een ander merk die dit ook heeft? Het is dus geen olie!
Het mag best wat kosten want ik gebruik het dagelijks.

2 likes

Is dit vergelijkbaar?

3 likes

Ja dat roze spul van Mario Badescu, drying lotion, waarmee je de puist aanstipt.

2 likes

Ik vind de aanstiplotion van dr Leenarts fijn. Dit is wel met name voor indrogen van puistjes, dus niet per se rijpen. Maar werkt bij mij ook voor onderhuidse puistjes/ontstekingen https://www.drleenarts.com/product/puistjes-aanstiplotion/

4 likes

Ik ben op zoek naar een fijne primer. Ik heb een tijdje die van Hourglass en Gucci gebruikt maar vind die toch wel prijzig :weary:

Het liefst ook nog eentje die matterend is

3 likes

Is het niet een onderhuidse puist? Daar kun je niet echt veel tegen doen in mij ervaring. Alleen elke dag bha smeren, maar verder vooral afblijven en geduld hebben.

6 likes

Weet iemand een oranje-rode lipkleur, liefste mat en long-lasting. Of het een lipstick of meer een potlood-achtig iets is maakt me niet zoveel uit.

Ik vind dit trouwens wel een budget-aanrader!

2 likes

Zag toevallig net een artikel op sproet online over de beste primers

Misschien heb je er wat aan

Ik wil graag die van de ordinary proberen

3 likes

MAC Lady Danger is jarenlang mijn dagelijkse lipstick geweest! Die is vrij oranje.

3 likes

Je zou nog bij de lippenstiftten van Lisa Eldridge kunnen kijken. Daar zitten heel veel verschillende tinten rood bij. En ze blijven heel goed zitten zonder uit te drogen. Zijn wel duur en alleen online te krijgen. (Of in de UK.)

3 likes

Bobbi Brown artstick in sunset orange? Ik weet niet hoe fel je m wil hebben

3 likes

Mag wel beetje fel zijn. Valt me op dat alles wat oranje-rood lijkt uiteindelijk vooral oranje-roze blijkt, echt irritant. :smiling_face_with_tear:

L’OrĂ©al Colour Riche Intense Volume Matte 336 Rouge Avant Garde (wat een naam!)

5 likes

Mac chili misschien? Bij mij valt het uit als rood, maar denk bij de meeste mensen meer oranje-rood.

2 likes

Mac morange! Echt een mooie kleur voor de zomer.

2 likes

Hij is wel echt stuk donkerder dan m’n eigen kleur, beetje bruinsig, beetje een 90’s kleur, ik houd er van. Het proberen waard voor dat geld, hij blijft de hele dag zitten!

1 like

Misschien dat een product met azelaic acid helpt! Ik vind die van facetheory en van Paula’s choice erg fijn. Die van the ordinary is iets goedkoper, maar smeert minder fijn.

2 likes