Ga je echt geen spijt van krijgen!
Haha nou dat had ik wel hoor! Wat een sterke lucht komt eraf. Ik werd daar echt misselijk van in de ochtend. En vond m ook niet bijzonder werken eigenlijk.
Wie heeft er een tip voor een klein oogschaduwpalet? Door mijn hooded eyes heb ik nooit de moeite genomen om te experimenteren met oogschaduw na 2 mislukte pogingen. Maar na een ooglidcorrectie heb ik heel veel zin om weer wat te proberen.
Van de beutyblogdagen ken ik alleen de naked paletten, maar die vind ik voorlopig nog te groot. Op dit soort momenten mis ik wel echt de blogs en hypes van vroeger.
Natasha Denona! Dan heb je 5 kleuren waar je heel veel kanten mee op kan
Huda Beauty heeft mooie paletjes met 9 kleuren!
Heeft er hier iemand ooit al wat besteld bij L’oye?
Is dit wat?
Ik ben erg geïnteresseerd maar ik vraag me af of die niet stiekem een MLM is. Ook omdat er heel veel filmpjes langskomen van mensen die helemaal lyrisch zijn over de producten.
Heeft iemand wel is deze selftan van de lidl gebruikt? Hoor er goede verhalen over, ga het zelf ook nog proberen maar ben benieuwd of één van jullie het al geprobeerd heeft! En of het wat is natuurlichhhh
Op TikTok vind ik die vrouw echt té irritant hysterisch altijd, maar ben ook wel geïnteresseerd haha.
Lekker brede vraag, I know, maar ik ga vrij spontaan naar de Franse Sephora. De afgelopen jaren heb ik mij vrij weinig bezig gehouden met make-up, dus ben er niet helemaal meer in thuis.
Wat zijn nou echte musthaves? Op mijn lijstje staat in elk geval een rare beauty blush.
Wat voor makeup draag je?
Oeps, ook handig om erbij te zetten haha. Dagelijks wenkbrauwen, mascara, wat poeder en lipproducten. Bij andere gelegenheden komt daar nog oogschaduw en highlighter bij.
Naar welke plaats ga je? Ze verkopen volgens mij niet bij alle Sephora’s Rare Beauty.
Ik heb pas de Rare Beauty Soft Pinch Luminous Powder Blush gekocht, die is echt prachtig! Ik ben ook fan van de Rare Beauty Stay Vulnerable Glossy Lip Balm. En je hebt misschien ook Fenty Beauty daar, die hebben ook mooie producten!
Het is een klein plaatsje, dus dan zullen ze het vast niet hebben
Ik zal eens kijken bij Fenty!
milk makeup en nudestix hebben ook fijne blushes en fenty gloss bomb vind ik zelf ook chill om te gebruiken
Weet iemand of Boozyshop gewoonlijk een zomersale doet? Ik moet een bestelling plaatsen maar voor nu zie ik geen speciale sale of zo.
Heeft er iemand hier ervaring met micro doseren van roaccutane?
Ik vind dit oogpotlood van Sephora huismerk heel fijn! Ik heb de kleur cappuccino (donkerbruin met een glitter) en de kleur is net mooi zacht voor een lijntje boven mijn ogen met een mini wing.
https://www.sephora.fr/p/crayon-contour-yeux-12h-waterproof---crayon-yeux-P10017667.html
Verder ben ik groot fan van het tartelette in bloom oogschaduw palette, maar ik weet niet of dat merk in alle landen wordt verkocht.
Ik zou sowieso even neuzen bij hun eigen merk, daar verkopen ze mooie producten voor leuke prijzen.
Sephora eigen merk lippotloden die je op moet draaien!!! Zijn echt zo fijn en blijven lang zitten.
Wat is jullie favoriete wenkbrauwpotlood?
Ik heb er een van tarte wat bijna op is dus zoek een vervanger want niet te krijgen in België
Heb heel donkerbruine (geen zwarte) haartjes