Ik heb me bij de Sephora in het buitenland een skin tint laten aansmeren die fijn is! Ik zie alleen nu bij het opzoeken pas de prijs holy shit anyway hij dekt roodheden wel maar sproetjes niet, geeft een mooie niet-vette glow en bevat ook nog allerlei ~goeie ingrediënten. Het nadeel is alleen de geur
en de prijs dus
Agree! Zou ook deze aanraden, hoewel de nieuwe mini my dream voor mezelf ook echt een dagdagelijkse favoriet is.
De mijne is helaas gevallen () maar hier een foto van toen ik ‘m had proberen redden, geeft je een idee van de binnenkant
Super dankjewel!
Die heb ik toevallig gister binnengekregen, heel veel zin om hem uit te proberen. Bij mij was de eerste kleur beschadigd bij binnenkomst, dus ik heb een melding gedaan of ze iets voor mij kunnen betekenen.
Iemand ervaring met deze crème?
Krijgt goede recensies online en ben echt zo klaar met al die mee-eters/kleine bultjes op m’n voorhoofd als iemand anders een wondermiddel hiervoor heeft hoor ik het natuurlijk ook heel graag!
Hopelijk is dit het goed topic, maar ik zweet zo veel (of ja in verhouding) op mijn hoofd waardoor mijn haar nat wordt. Vooral richting mijn nek zeg maar. Zou ik daar van die odorex of therme behandelspray op kunnen doen om te kijken of dat werkt? Of is dat echt heeel slecht voor die huid?
In mijn ogen is je hoofdhuid niet veel kwetsbaarder dan je oksels, maar mogelijk heb ik het mis.
Mocht iemand nog andere tips hebben hoor ik het ook graag!
Rexona maximum protect werkt echt goed op je gezicht! Ik doe dat regelmatig op mijn bovenlip of voorhoofd als het zo heet is en dan is het heel de dag droog
Oh dat heb ik nog liggen, alleen dat kan ik helaas niet op mijn hoofdhuid (in m’n haar) smeren. Helaas haha, maar dat wordt ranzig.
Ga dat wel voor mijn voorhoofd proberen.
Heb je al eens een aha/bha toner gebruikt? Bij mij heeft dat direct voor een gladdere huid gezorgd (op m’n wangen)
Heb je dan de stick of de creme variant? Ik heb de creme voor mijn oksels en die werkt fantastisch, maar stick lijkt mij handiger voor voorhoofd en bovenlip als dat net zo goed werkt
Wat goed! Ik gebruik al jaren de bha exfoilant 2% van Paula’s Choice. Maar door een schommeling in hormonen heb ik dus nu die mee-eters/kleine bultjes op mn voorhoofd. Ben eergisteren begonnen met die creme van Biodermal, dus ben benieuwd! Dit is wel de eerste keer dat ik een AHA gebruik dus!
Aah shit, hopelijk werkt die creme inderdaad!
Gewoon deze, of welke andere kleur van die lijn.
Heb er 1 apart staan bij mijn make-uptatel en breng het dan op mijn gezicht aan met een kwast.
Voor de mensen die DIM supplementen gebruiken: gebruiken jullie die van Vitakruid?
Ga ajb niet zomaar DIM gebruiken zonder overleg met je arts. Het heeft invloed op je hormonen en dat kan ook risico’s met zich meebrengen.
Ik gebruik al jaren de maximum protect deo stick van Rexona, maar het lijkt wel alsof ik immuun ben geworden. Iemand een goede deo tip? Ik wil niet zo een deo die je opdoet, een nacht laat intrekken, afspoelt en die dan een paar dagen actief blijft.
Cashmere mist van donna karan. Wel echt een rib uit je lijf maar ik doe een half jaar met een stick.
Die wordt niet meer verkocht
Jawel hoor! Online genoeg te vinden. Gebruik m zelf ook.
Oké heb m besteld via Nice beauty. Moest wel even een drempel over, heb €36 incl verzenden betaald. Maar de reviews waren inderdaad goed. En als ik er een halfjaar mee doe is het €6 per maand #Girlmath