Heeft er iemand hier ervaring met micro doseren van roaccutane?
Ik vind dit oogpotlood van Sephora huismerk heel fijn! Ik heb de kleur cappuccino (donkerbruin met een glitter) en de kleur is net mooi zacht voor een lijntje boven mijn ogen met een mini wing.
https://www.sephora.fr/p/crayon-contour-yeux-12h-waterproof---crayon-yeux-P10017667.html
Verder ben ik groot fan van het tartelette in bloom oogschaduw palette, maar ik weet niet of dat merk in alle landen wordt verkocht.
Ik zou sowieso even neuzen bij hun eigen merk, daar verkopen ze mooie producten voor leuke prijzen.
Sephora eigen merk lippotloden die je op moet draaien!!! Zijn echt zo fijn en blijven lang zitten.
Wat is jullie favoriete wenkbrauwpotlood?
Ik heb er een van tarte wat bijna op is dus zoek een vervanger want niet te krijgen in België
Heb heel donkerbruine (geen zwarte) haartjes
Ben door dit topic echt fan van de mac eyebrow styler (in spiked, weet niet of die kleur goed voor je gaat zijn) geworden. Vind ‘m elke keer duuuuur maar toch ook weer waard.
Edit: Oh wejoooo bij MAC zelf in de summer sale nu voor 20,- (wel NL, miss in BE ook?)
Ik woon sinds kort in de stad (met een MAC winkel) dus ik kan sowieso eerst even gaan swatchen bedankt voor de tip, ik ga er zeker even naar kijken!
Met 11/11 waren ze 1+1 dus ik heb ff flink ingeslagen toen, zeker wel iets om in de gaten te houden hoor. Sowieso hebben ze vaak kortingen op de Mac site!
Niets kan tippen aan die van MAC maar als je er echt het geld niet voor over hebt dan heeft NYX best een prima dupe.
Oooooooh wat goed te weten! Scheelt toch flink.
Ja, hielp bij mij wel enigszins en de bijwerkingen waren oké, maar ik had nog steeds wel een wat onrustige huid
Ik vind de potloden van Nyx wel echt heel erg warm, die van Catrice vind ik qua kleurselectie voor assige tinten een stuk geslaagder (en ook goedkoper!)
Ja eens, ik vind die van MAC qua kleur mooier omdat die assiger is idd.
Dat van Catrice wist ik niet, daar ga ik eens naar kijken. Thanks voor de tip!
Zijn er toevallig forumleden die ervaring hebben met een LED-masker? Ik wil het gaan gebruiken tegen fijne lijntjes en om acne littekentjes te laten vervagen. Zo ja: welke raden jullie aan? Als het überhaupt een aanrader is
Sproetonline had hier van de week een artikel over. Misschien heb je daar wat aan. Dit is de link: Beste LED masker 2024 | Mijn favorieten als huidtherapeut
Goede tip! Ga ik even lezen. Hoop daarnaast nog op wat ervaringen van forumleden. Het is best een uitgave dus wil liever wel in een goed masker investeren
Tippp voor wie niet van bodylotion smeren houdt en niet van het zware/plakkerige gevoel van bodylotion houdt:
Deze spray van Neutrogena is heel erg fijn! Maakt in tegenstelling tot aerosols ook geen teringbende op de grond. Ik ben fan van de smeerbare versie van deze (die is ook lekker licht, trekt snel in en geeft een mooie glow aan de huid), maar heb deze gekocjf voor in de sportschool en vind hem echt top. Aanbieding is op de Italiaanse versie van Notino.
Je moet even kijken in het show je laatste aankopen topic. Daar had iemand laatst gepost dat ze hem had gekocht. Helaas heb ik geen ervaring!
@Mgg Ik zag dat jij die van Current body een tijdje geleden gekocht hebt. Wil jij je ervaring misschien delen? Ik heb namelijk hetzelfde masker op het oog!
Ik ben er heel erg tevreden mee! Heb je zo’n masker nodig? Absoluut niet, het is echt een luxeproduct. Maar ik merk wel dat mijn huid er rustiger van word (ik heb last van roodheid en peri-orale dermatitis) en wat meer kan hebben als ik het een tijdje consistent gebruik.
Goed om te horen! Hoe vind jij het draagcomfort? Draag jij ‘m ook met bandje zodat je bijv ondertussen wat anders kunt doen in plaats van liggen? En welke kleuren gebruik jij?