Die bha werkt vooral in de huid. Ik gebruik ook al zo’n 15 jaar dagelijks die bha, maar scrub soms ook, want dat is toch een ander effect.
Ik gebruik ook een keer per week een aha, dat werkt meer oppervlakkig en heeft ook echt en ander effect. Gebruik je al een aha?
Over bha gesproken: als ik die van Paula’s Choice elke dag gebruik, merk ik toch dat mijn huid trekkerig en gevoelig wordt. Dus ik heb nu de AHA/BHA Clarifying Treatment Toner van Cosrx en die werkt voor mij echt heel goed! Ik heb nu veel minder last van puistjes en verstopte poriën.
En hij is een pak goedkoper haha.
Misschien is een peeling in poedervorm wat voor je? Is milder dan een scrub met grote deeltjes, maar heeft toch een beetje grit om te scrubben. Catrice heeft eentje die heel betaalbaar is.
Ik vind het peelingmasker van Paula’s choice echt een aanrader.
En bij Etos hebben ze exfoliant poeder… die is ook prettig.
Haha wow memories unlocked, dit doet me denken aan 13 jaar geleden toen ik dit op beautyblogs las. Was toen best een hype overal, sudocreme op (wel toen specifiek) puistjes smeren. Werkte idd goed!
Sudocreme heeft mijn rosacea ook heel erg geholpen. Heb altijd een potje in huis haha.
Als je een vette huid hebt: Eucerin oil control spf 50 is top. Ik krijg snel puistjes, maar hiervan helemaal niet.
Ik vind de beauty of joseon zonnebrand heel fijn voor het gezicht. Eigenlijk als eerste zonnebrand ooit.
Vind het zo jammer dat ik hier puistjes van krijg want qua textuur inderdaad geweldig
Ik heb hetzelfde probleem, geen aanraders, wel afraders.
- vision matterende voor het gezicht spf 50
- haru haru wonder Black Rice Moisture Airyfit Daily Sunscreen spf 50
- Skin1004 Madagascar Centella Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum SPF50+ PA++++
- Cosrx Aloe Soothing Sun Cream SPF50+ PA+++
- Vichy Capital Soleil Dry Touch Zonnecrème SPF50 50ML
- Mesoestetic Mesoprotech Melan 130 - Mesoestetic
Dit zijn wel vooral spfs zonder uitdrogende alcohol (die van vision en mesoestetic hebben een beetje), omdat mijn huid hier niet tegen kan.
Ik heb deze ook en ben echt mega fan, zowel als losse zonnebrand als voor onder make-up
Zelfs mn vriend is fan want je krijgt er geen witte troep door als je je gezicht insmeert bij je baard of langs je haarlijn (zelf niet zo’n ervaring mee haha)
Hiervan is de gewone zonnebrand ook echt enorm fijn, beetje met een tintje en helemaal niet plakkerig, smeert super fijn uit
Ik gebruik altijd Biodermal matterende zonnefluide en ben daar heel tevreden over. Vind de factor 30 wel iets fijner dan de factor 50.
Ja klopt! Vind sowieso de skincare van Shiseido ook heel fijn.