Het Beautytopic #4

Ik heb het eerst drie weken een keer per week gedaan en nu doe ik het twee keer per week. Maar ik heb een hele gevoelige huid dus ben wel erg voorzichtig.

2 likes

Heeft er iemand ervaring met clay & glow? Ik twijfel om de startersset te bestellen maar het is toch weer 80 euro en ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd

2 likes

Is dat deze?

4 likes

Yes!

2 likes

Zij is wel enthousiast

1 like

Ik heb een financiële meevaller en nu wil ik mezelf trakteren op mooie make-up en fijne skincare.
Normaal kijk ik altijd verlekkerd op de site van Douglas, maar nu het echt mag kan ik gewoon even niets vinden waar ik écht mijn geld uit aan mag geven.

4 likes

Kan je wel ff helpen hoor

3 likes

Nou graag! Wat zijn je tips?

3 likes

Ja goeie, thanks.

2 likes

Ik ben niet @Spaarlamp, maar als ik veel te besteden had, zou ik het T.L.C. Framboos Glycolic Night Serum van Drunk Elephant kopen. Ik heb ‘m vorig jaar gekocht in een treat yo self-bui, echt spijt van, want nu wil ik ‘m blijven gebruiken, maar zo duur :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb refectocil in 3.1 (lichtbruin) en 1.1 (grijs) gekocht om te gebruiken voor donkerblonde wenkbrauwen. Is het het best om ze 1:1 te mengen of vooral de 3.1 met een tintje grijs?

2 likes

Ah top thanks, ga ik dat proberen!

1 like

Ik heb de eerste keer op een bordje meerdere mengsels gemaakt en goed gemengd met de ontwikkelvloeistof. En toen 10 minuten gewacht. Dan zie je het op kleur komen en kun je iets beter inschatten hoe warm of assig je het wil. Oh ja, en aan de zijkant de 2 kleuren ook even ontwikkelen op zichzelf. Dan krijg je goed gevoel voor hoe de kleuren mengen. Uiteindelijk is het een kwestie van proberen.

2 likes

Slim! Moet ik eigenlijk ook maar doen, wil ook weer niet voor lul lopen. Thanks!!

3 likes

Ik gebruik de retinol, vitamine C serum, moisturizer en het kleimasker van Clay and Glow en vind het fijne producten! Nu heb ik wel een hele rustige/makkelijke huid van mezelf dus kan niet echt zeggen dat m’n gezicht er heel erg van is opgeknapt maar heb wel het idee dat het net ff wat gezonder lijkt en dat de retinol ook zeker fijne lijntjes etc laat verdwijnen. En de moisturizer ruikt heel lekker!

1 like

Wat is de beste wimperkruller? Had even gezocht en las iets over die van Tweezerman. Is die het geld waard of zijn er nog andere wimperkrullers die beter zijn? En zo ja: welke dan? Zie dat er meerdere zijn van tweezerman

1 like

Ik heb deze van Tweezerman!

2 likes

En ben je daar tevreden over? Is dit beter dan een goedkope van Kruidvat bijv?

Ja zeker! Ik kopieer even mijn reactie van iets hierboven:

Ik zweer bij die van Tweezerman! Heb vroeger ook een van de Hema gehad maar die deed niets voor mijn wimpers. Denk wel dat dat misschien ook met de bolling (?) van die winperkruller te maken had. Die paste niet goed op mijn ooglid want hij was veel boller en die van Tweezerman wat meer recht. Kan het niet goed uitleggen haha.

3 likes

Shiseido als je een beetje amandelvormige ogen hebt!

2 likes