Jaa hij is echt top!! Ook een hele fijne basis onder make up
Ik gebruik nu deze gezichtsolie en die is top
Maar ik kreeg hem gratis en hij is nieuw 100 euro

Misschien had je dit al gevonden, maar ik kwam deze pagina tegen https://skinskoolbeauty.com/dupes/mutha/face-oil-2d4a6b17
Zelf geen ervaring mee helaas.
Ohhh maar als deze in je oog komt is het wel echt vreselijk haha
Jojoba olie?
Kom net op instagram een reclame tegen dat die Biore Aqua SPF nu ook verkrijgbaar is bij kruidvat, scheelt weer bestellen
Wie heeft er tips voor producten om droog (fijn) stijl haar te hydrateren? Zelf iets ‘maken’ met castorolie oid kan natuurlijk ook. Merk dat het gewoon echt zo droog is en daardoor snel afbreekt. Voordat ik weer allerlei dingen in sla… ben ik benieuwd of er hier mensen zijn met goede ervaringen met bepaalde producten.
Oh, ik zie dat er ook een haar topic is, haha. Ik zal even heen gaan
Ook specifiek de matterende? Ik heb namelijk zelf ook snel last van een vette huid en hiermee heb ik dat niet. Maar kan natuurlijk dat het voor mij wel werkt en voor jou niet hoor. Dacht alleen even checken of het echt over dezelfde gaat.
Ik had een tijdje terug gepost dat ik met retinol ging beginnen en ik moet zeggen dat ik nu ongeveer 6 weken later al best wel blij ben met de resultaten. Ik had denk ik 10 jaar geleden wat pigmentvlekjes laten laseren, die zijn toen weer teruggekomen maar die gaan echt weer de goede kant op (heel blij mee want zat te twijfelen om weer te laseren), daarnaast zie ik ook echt verschil in lijntjes en is mn huidtextuur veel gladder.
Cosrx heb ik!
Ik heb zelf wat acnelittekentjes die ik eigenlijk wil laten laseren in de winter, maar nu ik dit lees zou ik ook wel eerst retinol willen proberen (ook voor de fijne lijntjes ).
Hoe vaak per week gebruik je het? Heb je het opgebouwd?
Ik heb het eerst drie weken een keer per week gedaan en nu doe ik het twee keer per week. Maar ik heb een hele gevoelige huid dus ben wel erg voorzichtig.
Heeft er iemand ervaring met clay & glow? Ik twijfel om de startersset te bestellen maar het is toch weer 80 euro en ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd
Yes!
Zij is wel enthousiast
Ik heb een financiële meevaller en nu wil ik mezelf trakteren op mooie make-up en fijne skincare.
Normaal kijk ik altijd verlekkerd op de site van Douglas, maar nu het echt mag kan ik gewoon even niets vinden waar ik écht mijn geld uit aan mag geven.
Kan je wel ff helpen hoor
Nou graag! Wat zijn je tips?
Ja goeie, thanks.