Ik koop die van mij altijd daar en dit nog nooit gehad! Nu al 4x besteld dus dit is zeker niet normaal. Als het folietje op de tubes er maar op zit! Die van mij zaten trouwens niet ook nog apart in een doosje maar met een tussenwandje van elkaar gescheiden
Top en @Riley ! Zodra mijn ouders weer die kant op gaan zet ik em op de lijst! Dankjewel voor de tip!
Er bestaat ook nog reinigingsmelk. Ik heb nu deze van Kruidvat:
Ik doe het op een nat gezicht aanbrengen en een beetje in masseren en daarna met een washandje voorzichtig afnemen en dan is mijn gezicht schoon en zacht.
Qua make-up draag ik zonnebrand (dik), foundation (dun), vloeibare crème bronzer, wenkbrauwpotlood, oogpotlood en mascara.
Vind ik fijner dan reinigingsolie/cleansingbalm omdat het minder vet is. Hiervoor had dr van der hoog maar deze is 1/5e van de prijs of zo
Ik heb ‘t ook al op Zalando besteld en is gewoon echt, maar zou idd zoals jij gedaan hebt melding maken van dat verbroken zegeltje op de doos.
Maar voor je gebruik lijkt ‘t me ok als de tube zelf nog verzegeld is.
Heb nadien nog nieuwe tubes gekocht in Azië en verpakking is identiek aan deze van Zalando dus daar kan je volgens mij wel gerust over zijn
Ik ben op Madeira, heeft iemand nog tips voor leuke merken die we in NL niet hebben? Ik zag bij de apotheek Avène, zijn daar aanraders van (vette huid). Of is dat niet zo’n speciaal merk?
Avène kan je ook in Nederland bij veel apotheken kopen. Ik weet alleen niet of het een groot verschil in prijs is. Ik heb lange tijd de zonnebrand gebruikt, die vond ik altijd wel fijn.
Jaren geleden gebruikte ik deze gezichtsscrub van L’Oreal en kwam hem tegen bij Normal! Echt heerlijk voor bijv onder de douche! Mijn huid wordt er heerlijk zacht van.
Ik gebruik al een hele tijd geen foundation meer omdat ik het eindresultaat meestal niet mooi vind, te dik, te cakey, te nep. Vorige week zag ik op youtube deze video van Wayna Goss, dus vandaag geprobeerd (want: vakantie dus alle tijd) en mijn foundation zit zó goed!
Ik ben fan van dees:
Isntree - Hyaluronic Acid Airy Sun Stick 22g - Little Wonderlandl21b17_upMQ…_gaMTU5NjI0MzI4MC4xNzIyNjE5NTcy_ga_NKDN44JWYL*MTcyMjYxOTU3MS4xLjAuMTcyMjYxOTU3MS4wLjAuNDQ1OTYxNjY5
Ik zag op insta laatst een lange slang voorbij komen die je in je haar draait en waar je dan mee slaapt. De volgende dag schijn je dan goed zittend haar te hebben. Weet iemand wat ik bedoel? Werkt het? Zo ja, hoe heet het en welke moet ik kopen?
Heatless curls set
Ja dit bedoel ik! Dankjewel ook @Fruitcake
Is dit de moeite waard om te kopen? Ligt het niet vervelend tijdens het slapen?
Als je er een gaat kopen zou ik juist niet zo’n hele goedkope nemen. Die zijn vrij hard, de iets prijzigere zijn veel zachter en daardoor veel fijner om mee te slapen.
En met een badjas riem kan het inderdaad, zeker om het eens te proberen, maar reken wel op pluis. Zo’n satijnen set is beter voor je haar!
@Blablabla achterkant in een zigzag scheiding helpt voor een mooier resultaat
Ik ga eens met de ceintuur van mijn badjas beginnen. Als ik het kan toloreren tijdens het slapen koop ik er waarschijnlijk wel een.
Ik gebruik nu een tijdje de oil cleanser van Biodermal. Maar ik heb het idee dat ik daardoor weer puisten en whiteheads krijg op mijn kin. Iemand die dit toevallig ook heeft gemerkt bij het gebruik van deze oil cleanser?
Ik ben juist een oil cleanser gaan gebruiken om juist dit probleem te verhelpen. Ik was mijn gezicht daarna ook nog met de hydraterende reinigibgscreme van Cerave.
Ik heb net mijn Bobbi Brown Aruba bronzer kapot laten vallen, hij was wel bijna op dus was al bijna op z’n einde maar toch Zoek nu iets soortgelijks maar dan net wat goedkoper, weet iemand een mooie bronzer met een glow?
Oh en heeft iemand deze al geprobeerd?
Ik heb ‘m zelf niet maar er zit een verstoppende olie in (ik check altijd de ingrediënten van skincare bijv. hier)), dat kan de boosdoener zijn. Een olie reiniger zonder comodogene (verstoppende) ingrediënten is bijvoorbeeld de Squalane cleanser van the Ordinary of Calendula oil cleanser van Unik.
Gebruik je na je olie cleanser een water based cleanser? Anders gaat de olie er niet goed af.
Edit: o ja Cerave schrijf je.
En gebruik je de oil cleanser op de juiste manier? Dus eerst op droge huid met droge handen (een minuutje ongeveer), dan met natte handen nog even (emulsifying), dan afspoelen en je water based cleanser.
Ik heb zo’n type lip en cheek tint van &other stories die ik graag gebruik
Niet deze kleur, maar hetzelfde type product. Vind het heel chill dat ik dit bijna blind kan opdoen, en je niet super secuur moet zijn met de randjes. Echt heel romig en goed op te bouwen qua kleurintensiteit.
Nu verkopen ze deze niet meer bij other stories (slechts in 1 kleur), maar ik zoek zo’n type lip product in koele rode tint. Iemand tips waar ik zoiets kan vinden?
Aah fijn om te horen dat er verstoppende ingredienten in zitten! Ja ik gebruik hem op de manier waarop jij beschrijft en inderdaad de cerave na de oil cleanser. Ik zal de ingredienten van de balea oil cleanser eens checken. Ben al gestopt met die van biodermal. Wel balen want had hem gekocht na aanraden van fleurmaxime. Maar toch in spon getrapt denk ik dan!
Ik zie dat die van balea ook verstoppende ingredienten heeft. Ik had het trouwens ook bij die oil cleanser van beauty by josseon
Ik heb het idee dat sinds zij zo ‘bekend’ is dat ze minder eerlijk is in haar reviews, maar misschien is dat mijn influencer-achterdocht