Ik heb nog nooit een fijne stick die voldoende beschermt tegengekomen. Zou dan eerder voor een spray gaan (die je wel moet uitsmeren anders ben je niet voldoende beschermt).
Ik doe eigenlijk met dit weer gewoon mijn gewone spf over mijn makeup smeren (heel voorzichtig) en dan wat afpoederen.
Heeft iemand wel eens BoJ Relief Sun zonnebrand via Zalando gekocht? Ik heb daar een duo pack gekocht maar ik twijfel aan de echtheid. De buitenste doos was wel verzegeld, maar de twee individuele doosjes was het zegel doorgesneden. Omdat het om zonnebrand gaat vind ik het wel belangrijk dat het geen vervanging is. Heb inmiddels een schadeclaim ingediend maar was benieuwd of dit vaker gebeurt. Ben niet zo bekend met (Korean) skin care maar aangezien dit op het forum een een redelijk populair product is, dacht ik het eens te checken!
De reinigingsolie van Balea is mijn holy grail, mocht je toevallig in Duitsland komen! Echt heeel effectief, laat geen waas achter, prikt niet en natuurlijk heel goedkoop
Ik heb twee flesjes liggen die ik niet gebruik. Eentje is drie of vier keer gebruikt maar ik reageer er slecht op. De andere is dus nog nieuw. Mag je hebben tegen verzendkosten of we kunnen afspreken in Amsterdam.
Is het die met arganolie? Met de paarse spuitdop? Ik heb nu die van Biodermal maar die heeft parfum en 3x zo duur. En zie dat deze geen parfum heeft dus dat zou perfect zijn!
Huh das vaag. Ziet de binnenkant eruit alsof er al wat uit was ofzo?
Nee, op de tube zelf zit ook nog zo’n zilver folietje dat je er eerst af moet trekken.
Ik gebruik die met arganolie en paarse spuitdop, vind hem heel fijn!
Yes! Heb echt honderd reinigingsolies geprobeerd maar deze is voor mij top
Ik koop die van mij altijd daar en dit nog nooit gehad! Nu al 4x besteld dus dit is zeker niet normaal. Als het folietje op de tubes er maar op zit! Die van mij zaten trouwens niet ook nog apart in een doosje maar met een tussenwandje van elkaar gescheiden
Top en @Riley ! Zodra mijn ouders weer die kant op gaan zet ik em op de lijst! Dankjewel voor de tip!
Er bestaat ook nog reinigingsmelk. Ik heb nu deze van Kruidvat:
Ik doe het op een nat gezicht aanbrengen en een beetje in masseren en daarna met een washandje voorzichtig afnemen en dan is mijn gezicht schoon en zacht.
Qua make-up draag ik zonnebrand (dik), foundation (dun), vloeibare crème bronzer, wenkbrauwpotlood, oogpotlood en mascara.
Vind ik fijner dan reinigingsolie/cleansingbalm omdat het minder vet is. Hiervoor had dr van der hoog maar deze is 1/5e van de prijs of zo
Ik heb ‘t ook al op Zalando besteld en is gewoon echt, maar zou idd zoals jij gedaan hebt melding maken van dat verbroken zegeltje op de doos.
Maar voor je gebruik lijkt ‘t me ok als de tube zelf nog verzegeld is.
Heb nadien nog nieuwe tubes gekocht in Azië en verpakking is identiek aan deze van Zalando dus daar kan je volgens mij wel gerust over zijn
Ik ben op Madeira, heeft iemand nog tips voor leuke merken die we in NL niet hebben? Ik zag bij de apotheek Avène, zijn daar aanraders van (vette huid). Of is dat niet zo’n speciaal merk?
Avène kan je ook in Nederland bij veel apotheken kopen. Ik weet alleen niet of het een groot verschil in prijs is. Ik heb lange tijd de zonnebrand gebruikt, die vond ik altijd wel fijn.
Jaren geleden gebruikte ik deze gezichtsscrub van L’Oreal en kwam hem tegen bij Normal! Echt heerlijk voor bijv onder de douche! Mijn huid wordt er heerlijk zacht van.
Ik gebruik al een hele tijd geen foundation meer omdat ik het eindresultaat meestal niet mooi vind, te dik, te cakey, te nep. Vorige week zag ik op youtube deze video van Wayna Goss, dus vandaag geprobeerd (want: vakantie dus alle tijd) en mijn foundation zit zó goed!
Ik ben fan van dees:
Isntree - Hyaluronic Acid Airy Sun Stick 22g - Little Wonderlandl21b17_upMQ…_gaMTU5NjI0MzI4MC4xNzIyNjE5NTcy_ga_NKDN44JWYL*MTcyMjYxOTU3MS4xLjAuMTcyMjYxOTU3MS4wLjAuNDQ1OTYxNjY5
Ik zag op insta laatst een lange slang voorbij komen die je in je haar draait en waar je dan mee slaapt. De volgende dag schijn je dan goed zittend haar te hebben. Weet iemand wat ik bedoel? Werkt het? Zo ja, hoe heet het en welke moet ik kopen?
Heatless curls set