Het Beautytopic #4

Hoe herken je een affiliate link eigenlijk?

2 likes

Als ik kijk naar het linkadres zijn het gewoon normale linkjes volgens mij hoor :joy:.

Heeft @Blablabla niet gewoon die optie gebruikt om een linkje onder tekst te zetten.

Ja dan zie je vaak linktree of weet ik het welke affiliate programma’s er zijn.

3 likes

Trackingcodes in de urls! Dus als je na de paginanaam nog een heleboel cijfers ziet, is dat ofwel “verdacht”, ofwel heb je de mail gekopieerd vanuit je search engine of outlook ofzo dat kan natuurlijk ook.
Er zijn echt al wel leden geweest die hier commissie probeerden te scoren :joy:

4 likes

Dit is een goede tip idd, maar deze vind ik niet fijn @grace! Veel te waterig, helemaal geen balsem. of ik doe iets verkeerd.

2 likes

Ik weet ook iemand bij de Douglas met lang donker haar, ik zou haar aanraden!

1 like

Ik vind Ultraplant van Lush heel fijn, maar dat is wel wat prijziger, geloof 16 euro per potje (ik doe wel echt lang met een klein potje, maar als je het toch niks vindt ben je het geld gewoon kwijt natuurlijk).

2 likes

Die is niet afspoelbaar met water zoals de meeste cleansing balms. Wel heel goed trouwens, maar mij te vet.

3 likes

Oh ik vind deze juist best goed weg te spoelen met alleen water, dat vond ik juist zo’n nadeel aan Ultrabland. Maar moet zeggen dat ik meestal ook wel een herbruikbaar wattenschijfje erbij gebruik.

3 likes

Wat is ook al weer hét forum favo voor een zonnebrand stick over make-up?
Met de zoekbalk kom ik wel op opties, maar heb ik niet het idee dat daar de hype stick tussen staat.

Oh soery, ik ben inderdaad in de war met Ultrabland!

3 likes

Ik heb nog nooit een fijne stick die voldoende beschermt tegengekomen. Zou dan eerder voor een spray gaan (die je wel moet uitsmeren anders ben je niet voldoende beschermt).
Ik doe eigenlijk met dit weer gewoon mijn gewone spf over mijn makeup smeren (heel voorzichtig) en dan wat afpoederen.

Heeft iemand wel eens BoJ Relief Sun zonnebrand via Zalando gekocht? Ik heb daar een duo pack gekocht maar ik twijfel aan de echtheid. De buitenste doos was wel verzegeld, maar de twee individuele doosjes was het zegel doorgesneden. Omdat het om zonnebrand gaat vind ik het wel belangrijk dat het geen vervanging is. Heb inmiddels een schadeclaim ingediend maar was benieuwd of dit vaker gebeurt. Ben niet zo bekend met (Korean) skin care maar aangezien dit op het forum een een redelijk populair product is, dacht ik het eens te checken!

foto’s van verpakking en tube

2 likes

De reinigingsolie van Balea is mijn holy grail, mocht je toevallig in Duitsland komen! Echt heeel effectief, laat geen waas achter, prikt niet en natuurlijk heel goedkoop

2 likes

Ik heb twee flesjes liggen die ik niet gebruik. Eentje is drie of vier keer gebruikt maar ik reageer er slecht op. De andere is dus nog nieuw. Mag je hebben tegen verzendkosten of we kunnen afspreken in Amsterdam.

1 like

Is het die met arganolie? Met de paarse spuitdop? Ik heb nu die van Biodermal maar die heeft parfum en 3x zo duur. En zie dat deze geen parfum heeft dus dat zou perfect zijn!

2 likes

Huh das vaag. Ziet de binnenkant eruit alsof er al wat uit was ofzo?

4 likes

Nee, op de tube zelf zit ook nog zo’n zilver folietje dat je er eerst af moet trekken. :woman_shrugging:

Ik gebruik die met arganolie en paarse spuitdop, vind hem heel fijn!

1 like

Yes! Heb echt honderd reinigingsolies geprobeerd maar deze is voor mij top

1 like